Kakskymppiset yrittäjät 2011

TERVETULOO UUSILLE!! :D

Ovista odotellessa... Päätin, että vielä en ala ostelemaan ovistestejä; vasta puolen vuoden yrityksen jälkeen.
Ajattelin nyt tutkiskella omaa kehoa ja sen muutoksia.. Kuten viimekierrossa huomasin oviksen sillon, kun alapää oli todella kostee; miehellekin ilmoiti, että sitten pupuillaan ahkeraan :LOL:

Ärsytystä ilmassa; onneks tänää pääsee ystävän luokse toiselle paikkakunnalle rauhoittumaan. Ärsyttää ihmisten omat johtopäätökset asioista ja vanhojen asioiden puiminen ja juoruileminen. Exät on syvältä. Onneks oma mies ymmärtää, että mennyt on mennyttä; ja ymmärtää sen, millainen kusipää se mun entinen on ollut..

Kutakuinkin kuitenkin onnellinen olo :heart: Elämässä asiat kutakuinkin hyvällä mallilla. Opiskelua, rakas, kotioloa ja perheen suunnittelua :)
 
Täällä on ovulaatio testin perusteella tänään. Odottelen tässä miestä kotiin saapuvaksi :) Onneksi myös eilen harrasteltiin, eli ovulaatio on kyllä nyt hyödynnetty. Mulla meinasi toissapäivänä puskea virtsatietulehdusta, onneksi sain runsaalla juomisella sen kuriin. Onko muilla kokemusta kyseisestä tulehduksesta näin yrityksen aikana? Itselläni on ollut jo kaksi kertaa puolen vuoden sisällä :/ Johtuu ilmeisesti juuri tuosta aktiivisesta seksin harrastamisesta.
 
Moikka!

pikasesti pyyhällän täällä töiden lomassa...

iippari: kyl oon jostain lukenu, et mukamas pitäis olla välii asennolla, mut toisaalta asiantuntijat sanoo, et kyl ne simpat perille löytää! tietty varmaan sellanen asento, missä mies pääsee mahd. syvälle, johdattaa simpatki lähemmäs määränpäätä?:D

pamsku: haha, mäki ajattelin et ostan testejä vast joskus puolen vuoden tienoilla, mut nyt ne on jo ollu tovin käytössä... ja oon kyl tavallaan ollu tosi tyytyväinen et alotin, ku en osaa omaa kehoa tulkita oikeen, ni noi on auttanu.:) mäki osaan tost kosteudesta kyl huomannu lähentelevän oviksen, mut sitä kestää mulla ainakin jonku aikaa, ni jos vaikka on kiireitä eikä niin useesti kerkee pupuilla ni saa sit tikutettua sen ajankohdan, millon kannattais ainaki keretä.:D

onks muita, joita se oviksenaikanen kosteus haittaa?? mua ärsyttää ku sit pupuillessa on jo liian märkä eikä oo kunnon kitkaa enää..:( jotenki sitä on itelle vaikeempi tulla ku ei "tunne mitään"...:D

on: tää on nyt sit sitä kuuluisaa joulustressiä vissiin ku tuntuu et aika ei riitä mihinkään!:( no, onneks kohta päästään pakoon tätä stressiä eikä tarvi ajatella ku itteä.:) mä kyl niin jätän puhelimenki kotiin, ettei tarvi vastata yhteenkään viestiin reissussa ja saadaan olla ihan kaksin. huomaa kyl et alkaa avokillakin matka-/joulustressi iskeä ku ei oo oviksen jälkeen seksi maistunu ja se on ollu pahalla päällä (ei oo yleensä KOSKAAN).:/
 
Huh. Oon ollut tässä nyt keskiviikosta asti toooosi kiireinen enkä ole täälläkään ehtinyt käydä. Yritin ainakin kaikki jutut lukea, että olisin taas jutussa mukana. :D

Uusille tervetuloa! :wave: Teitä olikin oikein muutamia. :)

Macastakin olette kovastsi keskustelleet, mä nyt taidan vielä hieman lykätä sen ostoa, mutta eilen kävin hakemassa minisunin mama vitskuja. Ja käskin miehen repiä etiketin pois, niin voin pitää sitä tuossa pöydällä ihan hyvillä mielin. ;)

Sunflowerille pahoittelut ja jaksamisia! :hug: On se vaan niin väärin...

Johanna: Mäkin niin päätin että tänä vuonna en ota joulusta mitään stressiä, mutta kummasti sekin tuolta sitten tuli. Muutamat koulujutut odotta vielä tekemitä ja en ole ehtinyt yhtään koristella kotia, saatika leipomaan mitään!! Voihan perskele... :D Noh, jos ensi viikolla sais jotain tehtyä. :)

Mies tekee tällä hetkellä ihan hullusti töitä... Ajattelin että yritetään tässä kierrossa kanssa joka toinen päivä pupuilla, mutta kun yhdistettiin mun kiireet ja miehen työt niin nyt on sitten jo kaksi päivää väliä tullut. Noo, ei se maailmaa kaada ei. Jospa se mies nyt pääsisi kotiin niin voitaisiin taas jatkaa harjoituksia. =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 10.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp102/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp50/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
Miramei.............kp41/33-42...........................yk6.............1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89.........kp28/??.................21v........yk5................1.lapsi
Iippari............kp25/26-28............19v.........yk6................1.lapsi
nellinu............kp23/26-28............23v.........yk4................2.lapsi
Vanilja 87.......kp23/31-35............24v..........yk5................1.lapsi
Johanna88......kp21/28-40............23v.........yk8................1.lapsi

Kp 11->20


KaisaKaisanen..kp17/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp16/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Anlii..................kp13/28-73..........22v.........yk4.............1.lapsi
Destello.............kp13/29-32..........23v........yk7..............1.lapsi
Grill...................kp12/26-35...........21v........yk3..............1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku..............kp10/28-52...........21v........yk2..............1.lapsi
Annie24.............kp8/27-28...........25v........yk8..............1.lapsi
Nemppis.............kp8/28-34..........20v........yk6...............1.lapsi
ttty..................kp7/26-36...........26v........yk9..............1.lapsi
neonroze...........kp4/27................22v........yk9..............1.lapsi
Sunflower11.......kp3/24-35...........23v........yk13.............3.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Tänne voi päivittää kp1/28-160, 22v, yk6. Laitetaan nyt nuo kiertopäivät noin..Mut mikä on vielä uuteen kiertoon joutumistakin traagisempaa on se, että mä vanhenen, yhyy : /. Sen macan taidan nyt jättää vielä seuraavaan kiertoon, mutta greippimehua päätin alkaa nyt litkimään+foolihappoa mitä oon ottanut aiemminkin.
Niille jotka eivät ole tuota greippimehua maistaneet (itsekään en ollut ennen kuin nyt), mutta harkitsevat sen juomista, pieni vinkki: don't do it!! No ei, on vaan muuten aika järkyttävän pahan makuista, miks ei tää voi maistuu lonkerolle..Mut mitäpä sitä ei ois valmis tekemään, hyvän asian puolesta :D Ovistestejäkin pitäs nyt sit laittaa tilaukseen, en ainakaan huomannut täällä prismassa niitä pregcheck-testejä, mut niitä kun on kehuttu, niin tilaan sit netistä. Varmaan saa tilata aika reilusti, luulen vaan et tästä tulee melkoisen pitkä kierto.
Muuten onpas täällä hiljaista, mitä teille kuuluu?? :)
 
Viimeksi muokattu:
Amalia Pahoittelu tädistä :hug:

Vieläkin lämpöä siinä 37-37,5 pintaan, kamala väsymys ja viluttaa.
Tissit on tullut ihan kipeeksi, kai se täti sieltä kohta tulee tännekkin :/
Muuten ihan hyvää kuuluu, odotan kovasti että koska saan haettua hääkuvat :)

Miramei Toivottavasti se plussa sieltä tulee muutaman päivän sisällä :)
 
mitä ihmettä..tuliko se täti? vain hieman ruskehtavaa vuotoa, ei verta siis...täytyy katsastella tilannetta tämä on nimittäin erittäin kummallista -yleensä tulee samantien puhdasta verta. Testi näytti aamulla roskishaamun.. jotenki ei jaksa olla optimisti, tuntuu et on jo yk6 kuitenki =/ Kiitti Vanilja! Plussatuulia sinne myös!
 
Miramei Mulla oli viime kierrossa ihan sama homma mutta roskishaamu tuli vähän aikasemmin.
Aina alkanut vuoto suoraan verellä ja kamalilla kivuilla mutta viime kierrossa oli ensin 1 päivän rusehtavaa ei edes vuotoa ja sitten seuraavana aamuna alko vuotaan kunnolla ilman kipuja. mutta kesti vaan 3 pvä mikä on ihme, aina kestänyt 7-10 pvä.
Toivottavasti siellä ei ala vuoto :)
 
Ajattelin vaan tulla kertomaan, että mäkin oon vielä hengissä. Ihan hirveetä kiirettä töissä ja tää joulukuun alku on menny ihan hujauksessa, vasta tänään tajusin, että apuva 11 päivä jo meneillään. Onneks lahjat on hankittu ajoissa, toisin kun yleensä. Edelleenkin päivittäin puhelimella tsekkaan tiedän kuulumiset, mutta en oo "ehtiny" kunnolla käymään.. Ite oon nyt tän kierron ajan syöny jotain perus monivitaamiini juttua ja pari päivää sitten ostin greippimehua, jäätävää!! Mut kaipa se alas menee.. Minkä merkkistä te muut greippimehun litkijät juotte? Vähän huonosti oon löytäny vaihtoehtoja, eikä meidän lähikaupassa oo ollenkaan.
 
Täällä myös sitä Valion greippimehua, aivan kamalan makuista tavaraa, mut jostain luin et se ois tehokkaampaa kuin jotkut muiden merkkien greippimehut, mihin on lisätty paljon kaikkee. Eli ne muut maistuu paremmalta, mut tuo on kuitenkin aitoa tavaraa, eli kyllä tuota nyt ihan kiltisti juodaan ja irvistellään :$ Niin ja ei sitä täältäkään mistään pienemmistä kaupoista löydy, ainoastaan Prismasta.
 
Kiitos, mut ei se mitään; oli ihan sekunnilleen tiedossa et vuoto alkaa tänä aamuna, et en ollu oikeestaan ees pettyny. Hyvä vaan et lääkkeet teki tehtävänsä :)

Ja kokeile ihmeessä juoda sitä purkki päivässä katotaan miten käy :D Voisinpa itekin tykätä siitä litkusta, mut se meni kyllä mun inhokkijuomien listalla kakkoseksi heti oluen jälkeen :D
 
Minä juon lidlin greippimehua, kun en löytäny valion omaa :/ Mut pahaa tuokin on :D ..ja pienenä vinkkinä sellanen et pitäkää nenästä kiinni kun juotte! Muuten ite en saa mehua menemään alas, ekana päivänä piti sylkeä takas lavuaariin kun en muistanu tota nenästä kiinni pito-kikkaa :D
 
Vanilja, sitä todella toivon.. mullahan on tosiaan sellanen kierto etten koskaan oikeen tiiä milloin oottaa..kiitos pillereiden, ennen niitä se oli aina 32-33 :/ luulen, että ovuloin tässä kierrossa vasta 25-27.11, minkä vuoksi r-testin ei välttämättä edes kuuluis näyttää mitään. Tämä vuoto on nyt sellaista ettei koskaan ennen ole ollut. Ajatukset vaan pyörii tulevan vuorokauden tapahtumien ympärillä..jatkuuko vuoto (tuleeko puhdasta verta), mitä r-testi näyttää aamulla..jne!
 
Sunflower: Mustakin greippimehu on hyvää; ihanan raikasta! :) Eikä äklömakeaa, niinku jotkut mehut on.

Täällä havaittu (ehkä) ovis. Laskujen mukaan menkat alkais mukamas jo 23.12!! Eli kp 22? Voikohan olla mahdollista. Kostee olo mulla on just oviksen ajankohtana.
No tää päivä (ja eilinen) hyödynnetty.. saas nähdä. :)

Miehen kanssa katseltiin tänään uutta asuntoa. Molemmat on vähän sitä mieltä, että tää meidän nykynen reilu 40 neliön kämppä on aivan liian pieni meille kahdelle, koirille ja vauvalle. Nyt olis haaveissa yks 80 neliön kaunis kolmio läheltä keskustaa; hyvällä hinnalla. :)
Huomenna otetaan lisää selville tuosta kämpästä.
 
nellinu, yritin kyllä pitää nenästä kiinni mut ei vaan pystyny nielemään sitä silleen. Ei vanhalta onnistu enää nuo ala-asteen kouluruokailukikat..:ashamed:

Sunflower, nyt oon nähnyt kaiken tuolla myynnissä! Mut ei sitä tiedä, joku tosielämän Isabella Holm voi ostaa tuon ja tehdä vähän jäynää :D

Pamsku, toivottavasti saatte uuden kodin! Itsekin hiljattain kaksiosta 80 neliön asuntoon muuttaneena suosittelen lämpimästi, tän kokoinen on mun mielestä juuri sopiva pienelle perheelle :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 12.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp104/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp52/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
Miramei.............kp43/33-42.............23v.........yk6.............1.lapsi

Kp 21-30


Iippari............kp27/26-28............19v.........yk6................1.lapsi
nellinu............kp25/26-28............23v.........yk4................2.lapsi
Vanilja 87.......kp25/31-35............24v..........yk5................1.lapsi
Johanna88......kp23/28-40............23v.........yk8................1.lapsi

Kp 11->20


KaisaKaisanen..kp19/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp18/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Anlii...............kp15/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp15/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp14/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp12/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp10/27-28...........25v........yk8..............1.lapsi
Nemppis.............kp10/28-34..........20v........yk6...............1.lapsi
ttty..................kp9/26-36...........26v........yk9................1.lapsi
neonroze...........kp6/27................22v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.......kp5/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp2/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Sunflower:LOL: Tuon on pakko olla läpällä myynnissä!

Miramei Mikä siellä on tilanne nyt? Jatkuko vuoto vai..?

Greippimehuista Jos greippimehu tökkii niin suosittelen siirtymään ihan greippeihin, joita voi syödä semmosinaan (tai lisätä vaikka salaattiin) tai puristaa ite mehua. Greippejä löytyy yleensä pienemmistäkin kaupoista ja mun mielestä niiden mehu on jopa ihan hyvää, toisin kuin purkkikama. =)

Amalia Pahoittelut menkoista!:hug:

ON: Eilen kp9 alkoi voimakkaat ovistuntemukset. Taitaa ovis siis tulla normaalia aikasemmin, mut toivottavasti se ei ihan vielä oo mennyt. Pitää illalla töiden jälkeen tehdä testi.. Muuten ei kyllä haittaa aikainen ovis, mutta ei sitä oikeen oo ehtinyt vielä hyödyntää kunnolla, kun just loppu vuoto ja aikainen ovis tarkoittaa aikaisia menkkoja eli joulua menkkakivuissa.: /
 
täällä on tullu plussia ja uusia kuumeisia :) onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uudet!
minulle ei kuulu mitään uutta, siksi en ole viitsinyt kirjoitella edes. ja tuo kovaa vauhtia lähestyvä joulu on kyllä vienyt aijaa myös. ovis kovasti tuloillaan tai ainakin viivat alkaa pikku hiljaa vahvistua. on vaan yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa, kun tuntuu että ei onnistu sitten millään. nii joo ja kertokaa viisaat onko jotain vaikutusta raskautumiseen jos papa luokka L sil? sain viime viikolla tuon vastaukseksi. kuulema ei tarvitse jatko toimenpiteitä, mutta huoli siitä kuitenkin tuli. plussa tuulahdus kaikille!:)
 

Yhteistyössä