Kakskymppiset yrittäjät 2011

Amalia89: Mie ostin Minisun Mama vitskuja 120kpl purkissa ja makso apteekissa jotain 16-17 euroa (+ S-kaupan apteekissa sai vielä boonukset päälle :D). Samoja määriä on vitamiineja ja foolihappoa tuo raskauden ajalle suositeltu 400mikrogrammaa.

Sori että käyn täällä tälleen välissä puuttumassa keskusteluun, mut käyn kurkkimassa välillä mitä tännekin puolelle on kirjoteltu :)

Kamalaa kiirettä pitänyt koko viikon taas ollut 10-12h töissä :/
Lämpö on vieläkin jatkunut ja tissit kipeät ja nyt ne on turvoksissakin ja ihan kuumat
onko jollain muulla tullut tissit ihan kuumaksi?

Itse soittelin kanssa terveyskeskukseen ja en saanut mitään aikoja tällevuodelle mutta oli mukava kuulla että tammikuussa saattaisin päästä omalääkärille ja se päättää pääsisikö jo johonkin hoitoihin kuulemma mahdollista kun ollut jo yli 2v ilman ehkäisyä ja näinkin pitkään yrittänyt ahkerasti.

Mää olisin kyllä valmis ihan mihin tahansa hoitoihin että saisin oman pienen nyytin.
Voisin ensi kierrosta kanssa aloittaa sen greippimehun mikäli nyt ei ole tärpännyt, ovistikkujakin oon miettinyt.

Pahoittelut kaikille joita on täti kohdannut :/

Nyt muuten KP 28 vaikka ei sillä yhdellä päivällä niin paljon väliä olekkaan

Sunflower11
Amalia89: Ei me olla siitä sen enempiä puheltu, tän hetken pointti on ettei tarvi miettiä kun ei siihen tuu tarvetta. Mutta, tiedän mä sen että jos sanon sille et me mennään hoitoihin niin mennään. Haluan vain että se tulee miehen omasta tahdosta, eikä ns. mun pakottamana. :) Ja kyllä se varmasti ajan kanssa, jos ei niistä lääkkeistä ole apua niin alkaa itsekin ajattelemaan muita mahdollisuuksia :)

Vähän hitaasti lämpiävä tuo mies :D Ja se haluaa loppuun asti uskoa että me saadaan vielä ilman hoitoja vauva.

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 15.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

pikkumyy1..........kp107/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp55/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi

Kp 21-30

Iippari............kp30/26-28............19v.........yk6................1.lapsi
nellinu............kp28/26-28............23v.........yk4................2.lapsi
Vanilja 87.......kp29/31-35............24v..........yk5................1.lapsi
Johanna88......kp26/28-40............23v.........yk8................1.lapsi
KaisaKaisanen..kp22/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp21/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi

Kp 11->20

Anlii...............kp18/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp18/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp17/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp15/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp13/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp13/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp12/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi

Kp 1-10

neonroze...........kp9/27................22v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.......kp6/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp5/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp5/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot

korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:

Gallupiin: Jos ens syksynä ei oo tullu tärppiä, niin hoidot kutsuu. Pelottaa kyllä, jos niihin joutuu. Ja aika menee nopeaa, niin syksy tulee kyllä pelottavan nopeaa... :O Jos hoidot ei auta tai jos ne on niin rankkoja, ettei vaan jakseta tarpeeksi kauan, niin sitten yritetään, jos saatas lapsi edes adoptoimalla. Eli meille kummallekin käy kaikki keinot saada lapsi, mutta mua tosin ne hoidot pelottaa.

minssuTsemppiä yritykseen! =) Kerrohan tiedot, jos haluat kiertopäivälistalle.

pikkumyy
Enpä usko, et sillä on mitään väliä, tuleeko foolihappo minivitamiineista, foolihappolisästä vai ihan ruuasta (sekin on vaihtoehto, jos syö joka päivä paljon foolihappoa sisältäviä ruokia) kunhan sitä saa sen 400mg päivässä. Itse syön ihan tavallista b-vitamiinilisää, jossa on sitä tarpeeksi.

Pamsku Mulla ei oo kyllä ikinä tullu maitoa, enkä oo kuullut tuollaisesta vaivasta aiemmin, niin en valitettavasti voi auttaa. :/

Grill Saa sitä vaikka ekassa kierrossa jo valittaa, kun ei ne yykoot kerro, kuinka kauan sitä vauvaa on oikeesti kuumeillut. Lisäksi mulla itselläni oli epätoivoisempi olo alkuaikoina entä nyt, niin ymmärrän hyvin sun fiilikset. :hug:

Iippari plussatuulia!

ON: Ovistesti näytti eilen taas haamua, mut viiva oli hieman vahvistunut eli ovis on siis normaaliin aikaan ja ehdimme hyödyntymään sen!=)

No nyt mua jännittää! Ei vieläkään mitään merkkejä menkoista! Yleensä 2 päivää ennen alkaa järjetön (siis aivan jo häiritsevä) märkyys, ja lisäksi tulee maha kipeeksi, ja alkaa pikkuhiljaa särkeä selkää ja päätä ja polvia.

Ja nyt EI MITÄÄN noista, mä olen siis melkein normaali. PAITSI mä olen todella onnellisen tuntuinen, siis eilen siivosin koko kämpän ihan hirveällä innolla, hymyilin koko päivän ja olin niiiin pirteä. PAITSI aamuisin on kamala väsymys, nukahdin eilen vähän ennen 12 ja heräsin aamulla klo 10, ja olo on kun ois jäänyt rekan alle, todella kova väsymys, mutta silti jotenkin iloinen olo. :D Ja siis tämä ei ole mulle ollenkaan tyypillistä? Mä olen perusjäyhä ja laiskimus siivoan vähän kerrallaan estäen motivaation tappamista, ja nukun pitkään, mutta KUN herään olen heti pirteä.

Ja just sillon kun sitä toivois, niin ei oo sitte yhtään testiä kaapissa. :( Eikä nyt just kyllä yhtään ylimäärästä rahaa käydä ostamassa ennen huomista. Olen ehkä vaan vainoharhanen, näinköhän sitä taas käy, että tiputaan kovaa ja korkealta. Toisaalta kun tää ei ole yhtään mun tyyppistä et kierto yli 28.. Tai siis pillereiden jälkeen kiertopäivät ollut 32, 30, 27, 26 ja 28, ja ennen pillereitä kierto oli AINA 27 tai 28. Ja näin oli kuitenkin muistaakseni kuusi vuotta. Vihdoin viime kierrossa huokasin et jes, nyt oon palannut siihen normaaliin 28:siin.

Miksi mä olen tämmöinen hysteerinen stressipirkko?? :D Nyt kaikille peukut ja varpaat pystyyn et meille vihdoin kopsahtaisi onni. :)

Halauksia!

Galluppiin: me ollaan kans päätetty että mitä tahansa että lapsi saadaan..
Varasin ens kuulle ajan lääkäriin, josko sais vähän kiertoa lyhyemmäksi. Pillereiden jälkeen lähes joka kierto ollu sen 40päivää, ainoastaan yksi kierto sen 33, mikä oli ennen pillereitä se normikierto..

Amalia89 olen itsekkin miettinyt monesti tota multitabs raskausmonivitamiini valmistetta :) Joskus vaan kuullut juttuja noista monivitamiinivalmisteista, että ei tehoo kunnolla verrattuna yksittäisiin vitamiinivalmisteisiin. Mutta kyllä siihen ollaan oltu tyytyväisiä, joten taidanpa itsekkin kokeilla :)

PERJANTAI 16.12.

Kp 31 ->

pikkumyy1..........kp108/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp56/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp31/26-28............19v.........yk6..............1.lapsi

Kp 21-30

Vanilja 87.......kp30/31-35............24v..........yk5................1.lapsi
nellinu............kp29/26-28............23v.........yk4................2.lapsi
Johanna88......kp27/28-40............23v.........yk8................1.lapsi
KaisaKaisanen..kp23/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp22/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi

Kp 11->20

Anlii...............kp19/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp19/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp18/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp16/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp14/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp14/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp13/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi

Kp 1-10

neonroze...........kp10/27................22v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.......kp7/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp6/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp6/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot

korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666

Muutospyynnöt listaan:

punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Apua apua. :D Mä olen aivan ööö sekaisin. Mua jännittää aivan tajuttomasti. Vaikka se nega tulikin niin ajattelen et ois vaan pitänyt pidättää hieman tai sitten malttaa aamuun. Ei vieläkään puhettakaan menkoista, ja jos tilanne jatkuu niin huomiselle on aamulle ostettu jo yksi testi, Apteekin oma. :)

Ja lisäyksenä, tänään mun kihlasormus ei MAHTUNUT mun sormeen?? Se on mulle aina ollut oikein sopiva, ei mikään tiukka ja aina on mennyt ihan loistavasti sormeen, otan sen aina yöksi pois kun siinä on semmoinen röpelöinen pinta niin pelkään raapivani, mutta siis ei, se ei mene. :D MIKSI?? Mä olen niin järkyttynyt.

Tänne tuli heti niin hiljasta? Kertokaa jooko mitä teille kuuluu?

GALLUP: Kun raskaudutte, missä vaiheessa alatte ostaa kaikkia tarvikkeita ja kenties missä järjestyksessä? Onko jotain mitä teillä on jo valmiina? Pitäisikö aloittaa josatin sängystä ja vaunuista vai ensin kenties vaatteista? Vai jostain muusta? Mistä tietää mitä kaikkea pitää ostaa?

Ja ostatteko käytettynä vai uutena? :)

Ilppari: sulla jännät paikat siellä! :popcorn: +++ tuulia sinne! (ja kaikille muillekin)!

Galluppiin:
Mä alan ostelemaan varmaan heti, kun se 12vkoa tulee täyteen. (jos maltan edes sinne asti) :)
Anoppi tuossa muutama kk takaperin ilmoitti, "kun vauvan aika tulee, niin hommataan sitte ihan uudet pelit ja vehkeet" (katselin sillon käytettyä pinnasänkyä).. Tosiasiassa mullahan on jo pinnasänky äitini kellarissa, mutta se pitäs hioa ja maalata..
Mulle siis kelpaa käytetytkin; kunhan on siistit!
Vaatteita tulee varmaan osteltua sitte siitä lähtien ihan kunnolla, kunhan tietää onko tulossa poika vai tyttö. Toki kestovaippoja vois alkaa ostelemaan jo nyt. Raskauskeiju.fi:stä kattelin eilen kestovaippoja. Ai, että kun tekis jo mieli, mutta mies saattaa kattoo aika pitkään, jos nyt alkaa jo vaippoja ilmaantumaan. ;)

Mulla tissit helotti eilen kuumana. nyt ovat pikkusen arat. Ja kaipa myös tukan rasvottuminen (päivässä) ja käsien ja jalkojen hikoilut liittyy myös hormooneihin.
Tosin, kun edelliskierrossa; naamaan pukkaa finniä. :( Voi kyllä johtua siitä, että nyt eilis ja edellispäivänä tuli herkuteltua. :D
Alavatsaakin nippailee..
Päätin käydä jo valmiiksi hakemassa testejä joulua varten; ei tarvii sitte jouluna jännätä.

Pikkumyy: Minä aloin juuri noin viikko sitten syömään noita minisunin mama vitamiineja (Minisun Multivitamin Mama), samoin kuin pampulainen. :) Mutta tosiaan, sehän on ihan se ja sama mistä sen foolihapon saa. ;)

Iipparille nyt kovasti plussatuulia! :whistle:

Annie: Hyvä että ovis on vasta edessä! =)

Galluppi1: Ei olla paljoa puhuttu tuosta lapsettomuudesta miehen kanssa, mutta sen tiedän, että mieheni ei ole kovin innostunut adoptio-ajatuksesta. Minulle sekin vaihtoehto (toki viimeisenä) olisi mahdollinen. Kylläkin Suomesta (tai muusta pohjoismaasta) haluaisin adoptoida.

Galluppi2: Luulen että heti kun olen "varmasti" raskaana eli verikokeiden jälkeen, ostan jonkin vaatteen vauvalle. Sellaisen neutraalin. :) Ja varmaan sitten 12. viikon jälkeen aletaan suunnittelemaan muita hankintoja ja niiden tärkeysjärjestystä. Meille käy ihan käytettykin tavara, kunhan ovat tosiaan siistejä ja toimivia. En usko että paljoakaan tarvitsee uutena ostaa, ehkä vaunut/rattaat. :)

Viimeksi muokattu:
Iippari plussatuulia sinne! Ja malttia :D

Mä varmaan meen ostaa jotain pikkuvaatteita jo heti sinä päivänä kun plussaan :D Vaikka järkevintähän ne on ostaa sit kun saa tietää et kumpi sieltä ois tulossa..Kaikki tavarat ja tarvikkeet sit kun on vähän pidemmällä ja pahin keskenmenonriski takana päin. Vaatteita ym. tullaan varmasti saamaan sukulaisilta aika paljon.

Eilen tuli postissa mun tilaamat pregcheck ovulaatiotestit, kaikki 20kpl :D Ens viikolla pääsee sit niitä ihmettelemään, ensimmäistä kertaa koskaan.

Amalia89: Itse ostin jo joskus puol vuotta ennen raskaaks tuloa ekat vaatteet... Mut oonkin tämmönen hullu vissiin! :D Mut eihän siinä mitään jos ostaa unisex väreinä :) Eipä ainakaan ole sit niin paljon osteltavaa myöhemmin enää. Vaikka oon kyllä miettiny keskenmenon riskejäki yms..

Viimeksi muokattu:
Nyt on jännää, oon todella optimistinen että on tärpännyt ei oo koskaan ennen tuntunut näin vahvasti sille.
Rinnat on todella arat ei pysty edes nukkumaan niiden päällä, pieninkin hipaisu sattuu ja sekin kun kävelee rappusia alas.
Mahaa on vihlonut/nipistellyt kovasti muutaman päivän oikein sattuu mahaan kun se tuntuu niin voimakkaalta, siihenkin oon yöllä heräillyt.
Kokoajan nälkä ja jano yölläkin oli pakko mennä juomaan vettä.
Tulee herkästi vilu ja kun tekee töitä tulee melkein hiki ja työn tekeminen on raskaampaa kun yleensä
Koskahan uskaltaisi tehdä ekan testin
Tulipas taas pitkä stoori.

Gallup: Varmaan heti kun plussaan alan osteleen kaikkea mahdollista.
kaapissa on jo pari pikku juttua mitä välillä käyn hipeltelemässä.

Paljon plussa tuulia kaikille!

Viimeksi muokattu:
Pampulainen: Ei se ainakaan mun mielestä niin hulluu oo. :D Itse vaan pääsen ostelemaan kummipojille vaatteita ym, niin ei tarvitse vielä omiin nurkkiin niitä varastoida. ;)

Myös vaniljalle on mulla peukut pystyssä! :popcorn:

Voisin kysäistä myös tätä, vaikka en muista olenko jo joskus tätä kysynyt. Mutta nyt on tullut jo sen verran uusiakin että eipä se varmaan haittaa. :D Eli kysymys: Haluatteko tietää lapsen sukupuolen jo ennen syntymää?

Itse en ole varma... :D Ehkä haluaisin, että voisi ostaa sopivia vaatteita ym. Mutta toisaalta kun etukäteen ei voida sanoa 100% varmuudella kumpi se on, niin en ole varma uskaltaisinko kuitenkaan ostaa mitään kovin vaaleanpunaista tms. :confused: Mieheni ei ainakaan viimeksi jutellessamme halunnut tietää sukupuolta etukäteen. Eli ehkä se jää meille salaisuudeksi. =)

+++ puhalluksia myös vaniljalle!

Galluppeihin: Me halutaan tietää etukäteen sukupuoli. Eikä se oikeestaa tuu olemaan salaisuus kellekkään. :D Miehelle sanoin, että haluisin alkaa kutsuu lasta jo nimellä sen ollessa vielä masussa, mutta mies ei tähän suostunut. :D

Meillä on kaks amstaffia. Nuoria molemmat vielä. :)

Käytii anopin kanssa elokuvissa; kesken leffan alkoi hassusti nipistelemään mahaa ja se jatkuu edelleen. Hirveesti myös viluttaa. Täytyy nyt pupuilla varmuuden vuoksi, jos se ovis onki vasta nyt...
Huomenna lähdetää miehen isovanhempien kanssa kuusimetsälle. Ihana saada vähän joulua kotiin, ku tuolla ulkona on niin harmaata. Verhot vaan visusti kiinni ja joululaulut soimaan! :)

Missäs te naiset muuten vietätte joulua? Ilmoitin anopille, että käydään miehen kanssa aattona vaan heillä ja mun vanhemmilla ja vasta tapanina sukuloimaan muualle. Ahdistaa koko ajatus, että tartteis juosta paikasta toiseen just sellasena päivänä, kun pitäs olla ihan rauhassa.

Viimeksi muokattu:
Lemmikkejä meillä muutama dogo yhteisessä omistuksessa joista 1 mulla tällä hetkellä kotona, sitten yks vanha vinttari ja yks pikkunen sekarotunen, ja lisäks kasvattajalla vielä 1 koira meille joka toistaiseksi joutuu vielä hetken viettämään emonsa seurassa. :p Eli siis 3 koiraa kotona ja 4 muualla. :D Alkuvuodesta toi neljäs joka vielä ihan vaavi, pääseekin sit muuttamaan meille. :)

ON: Siis Apteekin omalla taas todella selkeä nega. :( Mutta kun mua jännästi pistelee mahassa? Ja paljon. Ja alan olla jo ihan huolesta soikeana. :( No ehkä mun viel pakko ostaa joku herkempikin testi.. :(

LAUANTAI 17.12.

Kp 31 ->

pikkumyy1..........kp109/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp57/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp32/26-28............19v.........yk6..............1.lapsi
Vanilja 87..........kp31/31-35............24v..........yk5.............1.lapsi

Kp 21-30

nellinu............kp30/26-28............23v.........yk4................2.lapsi
Johanna88......kp28/28-40............23v.........yk8................1.lapsi
KaisaKaisanen..kp24/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp23/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi

Kp 11->20

Anlii...............kp20/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp20/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp19/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp17/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp15/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp15/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp14/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp11/27................22v........yk9..................1.lapsi

Kp 1-10

Sunflower11.......kp8/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp7/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp7/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen

Plussanneiden oma ketju:

Muutospyynnöt listaan:

Meillä on kaksi kissaa, melkein 3v poitsu ja juuri 1v täyttänyt neiti. :) En ole ikinä todellakaan ollut mikään kissa ihminen, mutta tuo jätkämme tuli huonoista oloista adoptiona joten säälisin sitä ja mies halusi välttämättä sitten sille kaveriksi pennun niin taivuin sitten siihenkin. Mutta kummasti noihin omiin "lapsiin" on kiintynyt. =)

Ja sunflower: Meidän 1v ei ole ikinä verhoja repinyt, mutta silti jännään tuon joulukuusen kanssa. :D

Iippari: Sulla elukoita riittää! :D Ja pahoittelut negasta... : / Jospa se herkempi testi auttaisi?

ON: Voi jumalauta kun pisti vituttamaan kun äsken vanha luokkakaveri (mies) oli pistänyt facebookiin että näillä näkymin heille tulee helmikuussa pieni tyttö vauva! Siis joo, tiesin että hänen tyttöystävä on raskaana ja että kaipa se hänen muksu on, mutta pisti silti vituttamaan kun tämä jätkä on yksi itsekeskeisimpiä ihmisiä mitä tiedän! No, toivottavasti hän on muuttunut ja lapsi saa hyvän kodin. Ja enhän edes tiedä onko lapsi vahinko vai kauankin yritetty hetelmä... silti....

Yhteistyössä