Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello
Mesikämmen Ymmärrän kyllä täysin mitä ajat takaa, mutta kuten Amalia sanoi niin sun on turha mollata itseäs plussasta. Sinäkin olet yrittänyt kauemmin, ja ottanut kovempia keinoja (uhrannut makuhermoja macan armoille) käyttöön ja plussa on sulle nyt tullut. Tiedän, itsekin ajattelen niin että jos joskus plussaan niin poden siitä huonoa omaatuntoa ja todennäköisesti jopa inhoan itseäni sen vuoksi, koska tiedän että minua pidempään yrittäneitä on täälläkin. Mutta kuitenkin, oma napa tärkein napa, nyt hymy huulille ja uskalla iloita itsesi, miehesi ja tulevan lapsenne vuoksi! En tiedä auttaako yhtään poistamaan sitä omantunnon puuskaa, mutta ihan oikeasti minä kirjoitan, ja hymyilen. Koska juurikin sinä annoit meille muillekin toivoa ja näyttöä että onnistua voi milloin tahansa!

Josta tulikin mieleen, pitäisiköhän itsekin tilailla tuota surullisenkuuluisaa macaa ja tappaa ne vähäisetkin makunystyrät itseltä.. Olisi se aika pieni hinta menetetystä makuaistista jos plussan sais sillä :)

Galluppiin: Itse lopetin joulun viettämisen ja siitä hehkuttamisen suurinpiirtein silloin kun täytin kymmenen. Tajusin aika varhain kuinka kaupalliseksi joulu on mennyt, ja näin ympärilläni kuinka ihmiset vain todistelivat joulun taikaa shoppailemalla kaupoissa ymmärtämättä että he ovat tekemässä vuoden tärkeimmästä ajasta vain kulutusjuhlaa. Mielestäni joulu on läheisten juhla, tapahtuma jolloin perheet kokoontuvat yhteen ja viettävät aikaa keskenään nauttien ruuasta, yhteisistä hetkistä ja ennen kaikkea hiljentyvät vain kuuntelemaan toisiaan. Nykyään on kaupat auki jouluaattonakin, ja se onkin yksi vuoden myyvimmästä päivästä. MIKSI?!

Eli ei, en ole laittanut joulua mitenkään. Viime joulu oli poikkeus, koska äitini kuoli 21.marraskuuta. Marraskuussa tuli koristeltua asuntoa ja laiteltua joulujuttuja, koska tiesin ettei äiti näe oikeaa joulua. Me vietettiin sitä sitten kahdestaan marraskuussa. Tämä joulu tulee todennäköisesti menemään yksinäisesti koiran kanssa hiljentyen. Kutsu tuli kyllä anoppilaan, mutta en tiedä kestänkö sitä koska kyseessä on perhejuhla enkä tiedä voinko vielä sanoa kuuluvani niin läheisesti perheeseen että antaisin itselleni luvan mennä.
 
ttty ja nemppis: pahoittelut! :hug:

Ja suuren suuret onnittelut Mesikämmen! :flower: Aivan mahtavaa! =) Ja turhaan podet huonoa omatuntoa, kaikkien keho on erilainen ja sitä ei koskaan voi tietää kuka tulee milloinkin raskaaksi... Niin epäreilua kuin se onkin.

Sunflower: Sinunkin tilanne sen kun näyttää paranevan! =) :popcorn:

Tosi ikävää Destello! :( Jotenkin mielessä kävi, että jos joku ei täällä ole niin "joulujoulu-ihminen" niin ehkäpä sinä. Olet niin realisti ja sulle on ilmeisesti elämä tarjonnut kaiken näköistä, niin minkäs sille voi...

ON: Mun piti vain jaksaa syödä noita "normi-vitamiineja" toi purkki loppuun eli vielä n. 4 viikkoa, mutta nyt päätinkin että käyn kyllä ens kerralla kun vaan olen jossain apteekin lähellä (tms) hakemassa niitä raskaana oleville tarkoitettuja vitamiineja! Ja ehkä käyn hakemssa tuota macaa myös... :stick: Täytyy vaan ne vitamiinit naamioida johonkin toiseen purkkiin, kun mun on pakko säilyttää niitä tossa keittiön pöydällä tai en muista ottaa niitä. :D
 
Onnea mesikämmen ja peukkuja sunflowerille :heart:

..ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuville! :hug:

Kuten jo aiemmin kerroin anopin epäilevän jotakin; no se eilen kantoi mulle vitamiineja sylikaupalla. Miehelle se sanoi, että "ehkäisypillereitä tässä näin.." ja katsoi meidän reaktiota. :D Tänään ollaan menossa sinne syömään ja täytyy varmaan sille sanoa, että ei, ei olla raskaana. Kohta se muuten ostelee jo vaunuja. :LOL:

ON: No ei ne menkat sitten vielä loppuneetkaan ... Tänään tullut todella kirkasta verta; yleensä loppupäivinä todella rusehtavaa. Outoa.
Oltiin eilen juhlimassa Suomen itsenäisyyttä kaupungin kerman kanssa ;) Ihana oli pukeutua hienosti ja laittautua nätiksi. Eilinen ilta teki meille molemmille todella hyvää. :) Sen huomasi yöllä ;)

Hyvää itsenäisyyspäivää naiset! Minä aion viettää koko päivän sohvalla köllötellen ja illalla linnanjuhlia katsoen :popcorn:
 
Onnea Mesikämmen!

Gallup Joulu on ihan parasta aikaa. Laitoin jouluvalot, pöytäliinat ja verhot jo viikko sitten. Piparkakkuja tein tänään jo toista kertaa tänä jouluna. Rakastan joulun tuoksuja ja tunnelmaa.

Meillä joulua vietetään perheen kesken. Aattona ollaan miehen kanssa aamupäivä yhdessä ja sitten erotaan omien vanhempiemme luokse syömään ja iltaa istumaan. Jossain vaiheessa sitten illalla mies on yleensä tullut mun vanhemmille. Tälleen ollaan menty jo kuus joulua. Sitten kun on lapsia (olen optimistinen) pitää miettiä kuviot uudestaan.

Destello Jouluhan on juuri sellainen kun siitä itse tekee. Muiden kulutushysteriasta ei kannata välittää.

Miehellä on tänään syntymäpäivät. Olen touhunnut ja hyörinyt koko päivän. Vieraat lähti just sopivasti ennen Linnanjuhlia, joten nyt mä sitten juhlistan itsenäisyyttä arvostelemalla naisvieraiden asuvalintoja :D.

Hyvää itsenäisyyspäivää naiset!
 
Viimeksi muokattu:
Plussanneiden galluppiin: Minä en ovista tikutellut kertaakaan, en raaskinut uhrata rahojani siihen, ajattelin että vasta sitten kun puoli vuotta tulee yritystä täyteen. Viime kierrossa litkin tosiaan sitä greippimehua, mutta saattaa olla sattumaakin :D Ja pupuiltiin myös hiukan pidemmälle kiertoon kuin aikaisemmin. Liekö sitten ovis ollutkin vähän myöhemmin. Mistäs noita tietää :)

Hemmetti. Just tajusin että sisältäähän toi greippikin foolihappoa! Plussaketjussa nimittäin tuskailin sitä, etten ole mitään foolihappojuttuja syönyt ennen raskaaksi tuloa ja mulle iski paniikki. Kaikesta mäkin panikoin aina :LOL:

Grill: Mulla nököttää Minisun Mama purkki nyt mikron päällä. Katsotaan milloin joku kyläili iskee katseensa siihen!
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 7.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp99/??.................23v.........yk1..............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp47/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
fairytonia..........kp34/??...............20v........yk1................1.lapsi

Kp 21-30


neonroze.........kp28/27................22v........yk8................1.lapsi
Sunflower11....kp26/24-35............23v........yk12..............3.lapsi
Amalia89.........kp25/??.................21v........yk5................1.lapsi
Iippari............kp22/26-28............19v.........yk6................1.lapsi

Kp 11->20


nellinu............kp20/26-28............23v.........yk4................2.lapsi
Johanna88......kp18/28-40............23v.........yk8................1.lapsi
KaisaKaisanen..kp14/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp13/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi

Kp 1-10


Anlii..................kp10/28-73..........22v.........yk4.............1.lapsi
Destello.............kp10/29-32..........23v........yk7..............1.lapsi
Grill...................kp9/26-35...........21v........yk3..............1.lapsi
Pamsku..............kp7/28-52...........21v........yk2..............1.lapsi
Annie24.............kp5/27-28...........25v........yk8..............1.lapsi
Nemppis.............kp5/28-34..........20v........yk6...............1.lapsi
ttty....................kp4/26-36..........26v........yk9................1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Mesikämmen ja tsemppiä Sunflover! :)

Vai, että Joulugallup: Ei voi sanoa, että olisin erikoisemmin jouluihminen. Joulusta on tullut liian kaupallinen. :/ Mukava on laittaa vähän joulua ja kuunnella joululauluja. Kyllähän se tietenkin tuntuisi eriltä, jos olisi lapsi, josta näkyisi niin aidosti se joulunilo, jännitys ja odottaminen :) Itselläni menee Joulu menee työnmerkeissä.

Kaikille oikein mukavaa, rauhallista ja tunnelmallista Joulunodotusta!:flower:=)
 
Mesikämmen Olipa ihania uutisia tullut parin päivän tauon aikana! :) Onnea oikein paljon! :flower: Ihan turhaan podet huonoa omatuntoa, varsinkin kun oot yks pisimpään täällä roikkuneista. Muistaakseni oot yrittänyt pitempään kuin minä, ja mulle se ainakin tuo toivoa, kun joku pidempään yrittänyt plussaa! :)

Grill Macassa on se hyvä puoli, ettei sitä tarvi piilotella. Mulla ihan sinkkukaveritkin syö sitä ja ollaan keskusteltu sen mausta ja vaikutuksista. :LOL: Tosin en oo sanonu miksi oikeasti syön sitä, enkä oo maininnut mitään siitä, että se saattaa lisätä hedelmällisyyttä..

Pahoittelut uudesta kierrosta ttty ja nemppis! Vuoden vaihteessa ois hyvä aika meidän aloittaa kunnon plussa-aalto, vai mitä?!;)

Sunflower Mitäs on testit sanonu? =)Teillekin toivon oikein extrapaljon plussaonnea, kun teilläkin on jo yritys kestänyt ihan luvattoman kauan!

Olit macasta kysellyt, niin sen pitäisi sekä miehillä että naisilla lisätä hedelmällisyyttä ja (naisilla) säännölllistää kuukautiskiertoa ja vähentää kuukautiskipuja. Mulla se ainakin vaikutti kuukautiskiertoon, sillä melko säännöllinen kierto lyheni 2 päivää ja se vei kaikki ovistuntemukset ja kuukautisia edeltävät nippailut plus vähensi selvästi kipuja kuukautisten alkaessa. Kannattaa siis kokeilla macaa, jos kärsii kovista menkkakivuista. :)

Gallupiin Oon kans jouluihminen, ja sen takia oon tänneki ehtinyt normaalia harvemmin, kun oon keskittynyt kaikkiin joulujuttuihin.. :D Meillä on jo lähes kaikki joulukoristeet (paitsi ei vielä kuusta) paikoillaan ja oon jo leiponut pipareita yms. Ja joululaulut soi lähes päivittäin.

Oon samaa mieltä Destellon kans siitä, että joulun tarkoitus tuntuu unohtuvan ihmisiltä. Itse kyllä tykkään antaa ja saada lahjoja, mut en ite ikinä anna tai halua mitään turhaa krääsää. Itse tykkään saada jotain käytännöllistä ja tarpeellista. Usein teen ainakin osan lahjoista itse ja suosin aineettomia lahjoja, kuten leffalippuja, lastenhoitoapua yms.

Minulle tärkeintä joulussa ovat läheiset, hyvä ruoka, tunnelma, johon vaikuttaa musiikki (ja tv-ohjelmat kuten lumiukko:heart:), kynttilät ja koristeet yms ja rauhoittuminen, kun saa rauhassa olla ja nauttia, eikä kenelläkään ole kiire mihinkään. Tykkään tosi paljon perinteistä ja meidän aatto menee kyllä aikalailla samalla kaavalla joka vuosi. Ihanaa on myös se, että ollaan kaikkien kavereiden kanssa samalla paikkakunnalla ja tapaan sellaisiakin kavereita, joita näkee sen 2 kertaa vuodessa. :heart::heart:
 
Sunflower11
Annie24: En mie nyt oo testaillut, eilen ja toissapäivänä vaan. tarvis testiä hakea lisää jos meinaa testata :)

Toivon tosissaan et nyt ois tärpännyt ja pysyvästi ettei taas vaan kemiallinen tms.. ja että tuo "viiva" lähtis vahvistumaan.,.
Tarviikin tutustua macaan! :)
 
Moikkelis!:)

täällähän näyttää olevan aika odottava vaihe tällä hetkellä ku ei monellakaan oo vielä piinapäivät menossa... toivotaan, että vielä joku jouluplussa saatais tähän remmiin!:)

annie: joo, mul on kans maca ihan keittiön pöydällä, eikä herätä minkäänlaista ihmetystä siinä, ku sitä niin paljon käytetään, ja mun kaverit tietää jo et mä oon tällanen "hörhö" ja mul on kaikenmaailman pilsuja enemmän ku vanhuksilla!:D nyt oon täs kierrossa jättäny macan sellasenaan väliin ja oon vaan "nautiskellu" sitä rakkauspakkausta...

sulflower: uutta testiä vaan kehiin!:)

pienoinen: kiitos ja samoin sulle!:)

grill: laitat kato ne normivitskut johki muovipussiin kaapinperälle ja laitat ne mama-vitskut siihen normivitamiinien purkkiin!:D mul on kans kauhee jemmaoperaatio alotettava ku sisko tulee meille koiranvahdiks ja tietää kans noista vitskujutuista jonkin verran, ni täytyy piilottaa foolihapot ja muut "paljastavat" tuotteet ettei epäilykset herää!:D ovis- ja raskaustestit on jo visusti jemmattu kylppärinkaapin perälle pussukoihin...:p

ON: huh, tulihan se ovisplussa sieltä eilen! testasin viel liuskan lisäks cb digiovistestillä ja sain hymynaaman!:) onneks oli viel pyhäpäivä ni saatiin aamupäiväsimpat talletettua!;) nyt vaan odotellaan et miten käy... täytynee ehkä viel varmuudeks hiukan talletella.:D
 
Jaaha, vai vois se maca-jauhe säännöllistää kuukautisia ja vähentää kuukautiskipuja.. näinköhän munkin pitäisi jo tarttua kepulikonsteihin ja kokeilla :D täällä on varmaan sata kertaa kerrottu, mistä sitä saa, mutta jos joku jaksaa heittää vielä uudelleen sen tiedon niin olisin kiitollinen :flower: tosin voisin mä illalla paremmalla ajalla itsekin kahlata ketjua taaksepäin jos ei kukaan kerkiä vastailemaan :)

Mä varmaan rupean taas roikkumaan palstalla aktiivisemmin, kun menis se plussaaminen tästä kierrosta kumminkin sen verran pitkälle, että raskaus varmaan pysyis ilman ponnisteluja salassa sen koeajan. Eihän toki koeajalla saa ketään irtisanoa raskauden takia, mutta kyllähän se sitten aiheuttaa sen että tulee itselle stressiä ettei vaan mokaa mitään, kun luultavasti kuitenkin se työnantajan kynnys heittää koeajalta pihalle jonkun muun syyn takia madaltuu raskauden takia... Vaikka mun työnantaja onkin sen verran iso ja lähimmät pomot vaikuttaa ihanilta ihmisiltä, ettei riskiä siihen sinänsä pitäisi olla mutta...

Vitamiineistakin olette puhuneet, mäkin ostin jo muutama kuukaus sitten niitä raskausvitamiineja, mutten ole muistanut syödä. Vois nyt aktivoitua senkin suhteen, jos se vaikka jotenkin edesauttais taas tätä asiaa =)
 
Eli siis mistä te olette ostaneet sitä Rakkauspakkaus -ainetta? Ja mitkä olikaan ne vaikutukset?

Ja greippimehu, mistä kaupasta ostatte ja mitä, tarkoitan nyt siis et parempi kai ostaa jotain oikeesti greippimehua, kun greipinmakuiseksi tehtyä sokerilientä?

*Varmaan jossain toisella sivulla saattaiskin olla vastaus, mutta tietokone hieman takkuaa*

Ekaa kertaa kokeiltiin kaverin neuvoa "ei talletusta joka päivä ettei siittiöt laiskistu", eli nyt siis pupuiltiin vaan joka toinen päivä ja hankalaa oli. :D Ei miehelle vaan minulle, jos ei vieläkään tärppää niin sanokaa nyt rakkaat ystävät, että saa pupuilla useamminkin kuin joka toinen päivä? :D

No ei vais, aiotaan ostaa sitä Rakkauspakkaus -ainetta, ja greippimehua, ja pupuilla oviksen aikaan vaan joka toinen päivää. :)
 
Moikkelis!
Mäkin täällä uteliaana heti kyselemään: Mitä toi Maca on? Jotain mikä lisää hedelmällisyyttä ym. Mistä sitä saa? Ja mitä eroa on Macalla ja rakkauspakkauksella? Onko niissä mitään haittavaikutuksia? Onko muita mitä kannattaa syödä yrittäessä? Foolihappo? Kannattaako sitä syödä jatkuvasti, vai vaan kuureja? Kauhee kyselyripuli :D
Täällä kanssa joulua valmisteltu, jouluvalot olleet jo jokusen viikon :) Jouluverhot laitoin nyt viikonloppuna. Lahjat ostettu melkein kaikki, pari enää puuttuu. Joulukuusen olisin halunnut (tekokuusen), mutta kun on tuo kissa, niin se ei jätä sitä hetkeksikään rauhaa, niin taitaa jäädä kuusen hankkiminen kokonaan. :D
 
Maca jauheesta: Sitä saa ostettua luontaistuotekaupoista. Sen kerrotaan lisäävän hedelmällisyyttä, tasoittavan epäsäännöllistä kuukautiskiertoa sekä hellittävän kuukautiskipuja. Toi maca on ihan kamalan makuista jauhetta, mutta jogurttiin sekoitettuna se menetteli. :D
 
Sinne meni viimeinen primolut-nappula ja sunnuntain menkkoja odotellessa..Ja sitten uuteen luomukiertoon, pitkästä aikaa pääsee jännäilemään! Ajattelin tuohon tulevaan kiertoon ostaa elämäni ensimmäistä kertaa ovistestejä ja mahdollisesti jotain apuvälineitä, greippimehua tai tuota macaa :)

Näköjään täällä on muitakin, jotka ei jaksa etsiä vastauksia kysymyksiinsä vanhoilta sivuilta, joten mullakin ois muutama, toivottavasti joku jaksaa vastata ees johonkin :D
Mitkä on teidän kokemuksien mukaan hyviä ovulaatiotestejä? Entä milloin aloittaisitte testaamisen jos kierto on epäsäännöllinen/sen pituudesta ei ole tietoa? Onko mitään hyötyä/järkeä napsia foolihappo tabletteja ja juoda greippimehua, molempia? Ja vielä lisäksi se maca-jauhe, voikohan olla jotain haittaa jos ottaa tyyliin noita kaikkia? Pitääkö sitä maca-jauhetta/greippimehua/foolihappopillereitä ottaa koko kierron ajan?

Hullua miten fiilikset voi heittelehtiä nollasta sataan muutaman tunnin sisällä..Sain tänään tietää, että työkaverini on raskaana (hehkutti sitä isoon ääneen ja "kalasteli" onnitteluja) ja pitipä sit pari turhautumisen kyyneltä käydä piilossa tirauttamassa, en oo yleensä todellakaan mikään itkupilli, mut nyt ei voinu mitään :( MUTTA nyt taas oon ihan innoissani tuosta uudesta luomukierrostani, on sellainen tunne, et kaikki on mahdollista, että mulla on toivoa! Ja jos mitään ei kuulu niin pääsenpähän uudestaan lääkäriin ja asian saadaan selvyyttä. Nyt on hyvä fiilis ja toivon et tää kestää :)

Destello ymmärrän kyllä tuollaisenkin suhtautumisen jouluun, itselleni ystävänpäivä on sellainen päivä joka käy oikein suututtamaan. Niin turha ja kaupallinen päivä, ihan kuin ystäviä ei voisi muina päivinä muistaa.

Sunflower tsemppiä tulevaan testailuun! +++:whistle:
 
Onnittelut Mesikämmen plussasta, ja Sunflowerille tsemppiä! :) Toivottavasti sinullekin sieltä plussa vihdoin tulee.

Iippari: Valion greippimehu on käsittääkseni ihan täysmehua, eikä mitään sokerilitkua. :) Sitä tuli esikoista yrittäessä pari kiertoa itsekin juotua.

ON: Ei ole vähään aikaan kunnolla kerennyt täällä käymään, kun on muuttopuuhat ollut päällä, ja vielä vähän aikaa jatkuu. Tämän viikon aikana saadaan toivottavasti loputkin tavarat purettua ja uudet huonekalut kasattua :)

Näyttäis täällä taas suht pitkä kierto olevan tulossa, kun ei oviksesta vielä tietoakaan.
 
Sunflower11
Amalia: Prismasta ja citymarketista saatavia pregchekejä suosittelen (ja ehkä varmistukseksi digi). Pregchekeillä sain itse ainakin tosi selkeen viivan oviksen aikaan! Digillä varmistelin ovisplussaa silloin kun käytin davidin testejä, kun niissä en koskaan saanut tasavahvoja viivoja.
Testaamisen aloittelisin varmaan kp 11->
Ja foolihappoa syödään koko ajan, greippimehua juodaan 1-2 lasillista kp 1 ovikseen asti.


Kiitos teille tsempeistä. Voi olla turhaa.. pyyhittäessä tuli pikksen vaaleanpunaista, muttei kyl myöhemmin enää.. saapi nähä..
 
Eli täytyy sitten suunnata luontaistuotekauppaan, kun seuraavan kerran käy tuolla isommassa kaupungissa... vai saiskohan tuota jostain netistä, täytyypä ihan googletella.

Ainiin se joulugallup, mä tykkään joulusta tosi paljon kun me vietetään mun vanhempien luona perinteisesti jouluaatto ja pari seuraavaa päivää ihan perheen parissa, eli siskot miehineen tulee myös. Mä kun asun aika kaukana tuolta kotikonnuilta pk-seudulta niin on ihanaa saada viettää perheen kanssa ihan rauhassa pari päivää aikaa :) Ja tietysti ukko tulee mukaan, eikä onneksi mukise ollenkaan kun asutaan hänen kotipaikkakunnallaan. (Onneksi, niin löytyy hevosille hoitaja joulun ajaksi kohtuuhelposti.)

Lahjoista en oikein välitä, perinteisesti vanhemmat ostaa meille pari lahjaa (vaikka ollaan koko siskoskööri jo päälle parinkymmenen :D) mikä on tietysti kiva kun voi pyytää aina jotain hyödyllistä mitä ei ole itse raaskinut ostaa ja sitten ostetaan jotain toisillemme, jos jotain kivaa keksitään. Miehen kanssa ei yleensä toisiamme lahjota, ei synttäreinä tai jouluna ellei jotain käytännöllistä juolahda mieleen kun ei yhtään tykätä mistään pakkolahjastressistä. Taisin mä jonkun paidan sille viime jouluksi ostaa, ja yhden kirjan kun löysin sellasen minkä se oli aatellut ostaa :)

Mutta ylenpalttinen jouluhössötys ei oo mun mieleen, mutta perheen luona vietetty aika ehdottomasti on ja tietty siihen kuuluu sitten jouluruuat (ja viinin- ja glöginmaistelu ;))
 
Hei kaikille.

Täällä olisi yksi 24 vuotias kuumeilija.
Ehkäsyn jätin pois 2 vuotta sitten lokakuussa ja silloin piti jo aloittaa yritys mieheni kanssa mutta sitten jäin yllättäen työttömäksi ja mieheni mielestä oli parempi odotella hetki. 4 vuotta ollut kamala riistävä vauvakuume. Nyt ollaan 5kk sitten aloitettu yritys eikä vieläkään kuulu pikkasesta. viime kierrossa olin jo ihan varma kun oli taas kaikenlaisia oireita ja kuukautiset 4 pvä myöhässä testinkin tein ja olin näkevinäni haamun, uuden testin ajattelin tehdä viikonpäästä siitä mutta sittenhän ne menkat tietysti taas alko. yleensä menkat on ollut todella runsaat, pitkät ja kivuliaat mutta nyt kesti vaan 3 pvä ja ei minkäänlaisia kipuja ja niukemmatkin oli kun yleensä. Heti tuli mieleen että mikähän nyt on vialla.

Nyt kp21/31-35
 
Sunflower11
Kiitos Amalia! Eipä tuosta mitään :D Macasta en tiiä kun en oo koskaan käyttänyt!

Tervetuloa Vanilja87!

Tuhruttaa.. näinköhän se kääntyy kohta kp1 :( en ny sit tiiä.. katotaan millasta vuotoa on ennen ku lähden kaupoille et ostanko testiä vai en..
 
Moikkelis!

tervetuloa vanilja!:) varoitus: täällä se kuume sit vaan nousee...:D

sunflower: mä vaadin, et sulla pysyy nyt hanat kiinni!! :hug:

macasta ja rakkauspakkauksesta: macaa saa nettikaupoista ainakin cocovilta (Maca) ja sit kuulemma puhdistamon maca on paremman makusta (en oo ite viel testannu ku on sitä rakkauspakkausta ollu), ja sitä saa täältä (Puhdistamo.fi - Tuotetiedot)

siinä rakkauspakkauksessahan on siis macan lisäks tocotrienols -riisinlesejauhetta, mikä sisältää luonnollista e-vitamiinia, mikä taas vaikuttaa suotuisasti hormonitoimintaan, ja sit siin on raakakaakaojauhetta, mikä sisältää kuumentamattomana (laitan ite kylmään maitoon) e- ja c-vitamiinia ja sit se vaikuttaa mielihyvää tuottaviin välittäjäaineisiin, eli hyvä tuote tällaselle vauvakuume-masistelijalle.:D sit siin on hiukan suolaa (ei maistu), kardemummaa ja vaniljaa...

oon nyt ite jättäny täs kierrossa tavis-macan ottamatta ja ottanu tota vaan... onhan toi toki aika kallista macaan verrattuna, ku sitä otetaan enempi, mut mä kyl mielelläni maksan siedettävästä mausta.:DD

plussanneiden gallup: mähän sillon plussakierrossa aloin just kans käyttämään macaa ja greippimehua, ja testailin ekaa kertaa ovista!:) aika jännä sattuma!:D

on: nyt on talletukset tehty tän kierron osalta, eli nyt sit vaan nautiskellaan toisistamme ja odotellaan tuloksia...:) me kyl pupuiltiin sekä eilen, että edellispäivänä, ku edellipvänä tuli se ovisplussa, ni olihan se sit pakko viel kokeilla eilenki, ku jos se ovis oliski 48h päästä plussasta ni edellipäivänen ei olis riittäny!:D
 

Yhteistyössä