Moikkelista!
Kävinkin jo tuolla toisella puolella toivottelemassa
Hukkapiru sut tervetulleeks!
liity ihmeessä faceryhmään kans!
siellä meillä kans keskustelua jonkin verran! Sulla se sit vaati miehen vaihtoa et sait plussan testiin!
Mesikämmen: mäki mielenkiinnolla kuulisin et millanen vatipää-lääkäri sulla on ollu tällä kertaa?
Annie: millasia vaunuja ootte ajatellu käydä kattomassa?
niin, ja siis millä viikoilla sä taas olitkaan, ku en millään muista?! (mul on tällanen pahemman luokan raskausaivo-ongelma!
) ootteko kertonu jo kaikille tutuille vauvauutiset?
Emby: joo, ehkä se sektio on ihan hyvä vaihtoehto, niin tavallaan ehkä kuitenkin on pienemmät riskit ku on suunniteltu.
koska te tiedätte et millon h-hetki on? On varmaan tosi hassua sillee et tietää, et "mennäänpäs tästä hakemaan vauva huomenna klo 10" -tyyliin!
Ootteko saanu jo kutsuja synnytysvalmennukseen? lähinnä vissiin Jenny ja Mesikämmen on vähän samoilla viikoilla... Meille tuli eilen!
23.5 pääsis taas kuulemaan asiaa. Ootteko saanu neuvolasta sen ihme dvdn? Ootteko sitä kattonu? Me katottiin sitä sillon heti melkeen, ja ollaan käyty ne sellaset neuvolan luennotkin, et tuntuu et montako kertaa nää jutut puhutaan?!
sit viel olin yhes lastentarvikeliikkeessä sellasessa raskaus- ja synnytysillassa, ni sielläkin sitä puhuttiin!
On: jes, bongasin meille brio sleep -pinniksen edullisesti tori.fistä!!
ollaan sitä mietitty ku siit sais sit sen junnusängynki, mut hinta on niin suolanen (350). Yks päivä sit ihan mäihällä goolglailin sitä, ja joku oli just lisänny sellasen myyntiin, ja mä käyn nyt sit helatorstaina hakemassa sen, ja 120 vaan maksaa! Oon tosta niin tyytyväinen!
tirriäinen jylläilee edelleen kovin; eilen illalla ekaa kertaa tuns ihan selvästi ku potkuja tuli tonne mun "takapuolelle" ihan hirveesti!<3 pötsi on hyvin jo pullahtanu esiin, ja nyt kehtaa jo luopua noista kaikista raskauskaavuista ja voi käyttää jo tiukkaa paitaakin!
mä niin viihdyn olotilassani!
Johanna88 ja tirriäinen 23+3