Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

Moikka!:)

Annie: ihanaa että pääsitte vihdoin ekaan ultraan ja pikkuinen siellä teille esiinty!:) koska sul on sit seuraava neukku? Onks sulla jo olot helpottanu?

Mesikämmen: joo, no me nyt sit varattiin aika sinne 4D:hen ku jotenki mietittiin vaik se on hirveen iso raha mikä sinne menee ni olis se kiva nähä tirriäistä sillee oikeen "kunnolla" (siitähän näkee kasvonpiirteet ja kaikki) ja saatais sit dvd-matalia mitä näyttää kummeille kans! ...ja se Jussi Savonlahti ku tossa Kaarinassa ultrailee, on kait aika tunnettu lekuri noissa hommissa ja antaa oikeesti kait aika hyviä painoarvioita kans! Mun serkun luksusta tuli grammalleen sen painonen (3210g) mitä Savonlahti veikkas! Et ainaki varmaan aika lähelle saa arviota! Mähän kans teen tässä vähän "sivupisneksenä" rakennekynsiä kavereille, ni siitä irtoo sen verran rahaa et päätettiin mennä.:)

...ja mä en kestä noit sun lääkäreitä!!:D eiks ne oo ikinä oikeesti kuullu et raskauspahoinvointi voi hyvinkin kestää vaikka hamaan tappiin asti?! ei jessus!:D no, toivottavasti siel yksityisellä ymmärretään sentään jotain!:)

Mosmos:Meilläkään ei ultrattu ekassa neuvolassa ku ei siel oo ultravehkeitä ollenkaan vaan ultrat tehdään kaupunginsairaalassa äippäpolilla, ja sydänääniä neuvolan aataminaikusella vehkeellä ei kuulemma saa kuuluviin olisko ollu ennen 12 viikkoa.:D että harmitti sillon ekan neuvolan jälkeen ku saatiin vaan aika sinne ultraan 2,5 vkon päähän!:/ mut kyllä se odotus palkitaan!<3

Emby: Kyl mä muistin et sulla oli se ikävä tapaus aikasemmin, mut en tietty tajunnu et sit tietenkin seuraillaan seuraavaa raskauttaa tarkemmin.:) toivottavasti näkö nyt päättäis kääntyä vielä!!:)

Voiskos muuten tehdä sillee et kaikki laittaa omat viikot aina viestin perään ni on helpompi pysyä kärryillä et missä mennään? ite en ainakaan ihan tarkkaan muista et mil viikoilla kukin on...


Johanna88 ja tirriäinen 22+2
 
Johanna88 Kyllä meki 4D:hen mennään mikäli siihen mahdollisuus tulee :) Oishan se siistiä nähdä miltä pikkunen näyttää, sitten en varmaan muuta tekis ku tuijottelisin sitä päivät pitkät :D Tällä hetkellä en malta odottaa ees ultrakuvaa!

Plääh vesisade päivä.. Meinasin lähteä hakeen äitin luota postit kun ne sinne tulee edelleen vaikka en siellä asukkaan. Postilaatikossa oottais neuvolasta kirje missä esitietolomaketta sun muuta mutta nyt ei oo autoa ja pyörällä en varmasti lähde tai muuten lähtisin mutta ei oo takkia missä ois huppu. Hankalaa :D

Uusia oireitakin havaittu eilen. Makasin sängyllä selällään ja aina kun hengitin ulos niin lantiossa tuntui jokin kova möykky, voiko kohtu tuntua tuollalailla jo näillä viikoilla?

Miitt21 8+0
 
Kiitos onnitteluista!:heart:

Miitt Se on ihan yksilöllistä, miten maha alkaa kasvamaan. Mulla tais ehkä noin kymppiviikolla selvästi alavatsa tuntumaan erilaiselta. Ei musta kyllä vieläkään huomaa, että oon raskaana, vaikka oon jo äitiyshousuihin joutunut siirtymään. Oon vielä siinä vaiheessa, että näytän lihoneelta.

Johanna Olot on helpottanut ainakin toistaiseksi. En oo vielä tälle viikkoa edes oksentanut! En toki vielä ihan normikunnossa ole, väsyttää ja päätä särkee jne., mut pikkuhiljaa oon tässä yrittänyt aloittaa pienet kävelylenkit, kevyet kotityöt yms. Ehkäpä ens kuussa pääsee jo liikkumaan, ainakin toiveissa olisi. :) Mulla on seuraavaksi lääkäriaika, heti toukokuun alussa, ja sitten varmaan taas neuvola noin kuukauden päästä siitä. Siitä tulikin mieleen, että mitä siellä ekalla lääkärikäynnillä tapahtuu? Miten se eroaa perus neuvolakäynnistä?

En oo kuullutkaan mistään tuommoisesta, mitä Emby kertoi, että ois tulossa oikeen laki, ettei lääkärit sais kertoa sukupuolta.. Oon kyllä kuullut, että joillain lääkäreillä on "huono maine" sen takia, että on sanonut varmana, että kyseessä ois tyttö, vaikka se sit oiskin ollut poika tai päinvastoin. Tai että jotkut ei enää edes veikkaa mitään koskaan, ettei kukaan vain suuttuisi väärästä tiedosta. Minä ainakin haluaisin jonkun veikkauksen, mutta en kyllä suutu, vaikka lääkäri oiskin väärässä. Hassuahan se ois semmosesta suuttua!:D Aion itse varautua siihen, että kumpi vain voi olla tulossa, sillä ehtiihän niitä poikien juttuja tai prinsessahepeneitä myöhemminkin hankkia. Isommat hankinnat muutenkin tulee meillä olemaan molemmille sopivia siltä varalta, että niitä halutaan säästää mahdolliselle toiselle lapselle. :)

Mesikämmen Mulla petti pokka täysin, kun luin sun uusimmasta lääkärikokemuksesta!:LOL: Tuo alkaa olla jo tosi koomista! Miten voikaan sattua, että kukaan lääkäri ei oikeen ymmärrä tilannetta...huhuh.. Jospa yksityisellä saisit edes vähän onnistuneemman lääkärikäynnin..

Nyt on ihan hajamielinen olo, niin saatoin unohtaa kommentoida jotain..hmm..

Annie (ja vielä nimetön vilkuttelija) 13+0
 
Annie24 Mullahan ei tarkoista viikoista tietoa olekkaan vielä mutta alan olemaan yhä varmempi siitä että raskaana olen edelleen. Toisaalta pitäis rajoittaa tätä varmuuden tunnetta jos sitten saaki huonoja uutisia.. Harmittaa ku se neuvolatäti ei laittanu minua naistenpolille sen vuodon takia silloin ku soitin aikaa. Mutta sen olen päättäny että jos hyviä uutisia saadaan ja pikkunen näkyy ultrassa niin menen heti seppälään ja ostan sen ihanan keltaisen collegetakin! :D Rakastuin niin siihen pirteään väriin. Kevättä rinnassa ku kaikki keltainen viehättää.

Oon taas aamun selaillu vauvojen vaatteita netissä ja toinen mistä löytyy neutraaleja vaatteita on kappahlista! pitäis olla aika rikas vaan että saisin kaikki mistä haaveilen. Monethan sanoo ettei kannata ostaa uutena niin paljon vauvanvaatteita kun niitä ei kauaa kerkeä käyttää mutta itse ainakin haluan ostella ihan uutenakin, sehän kuuluu tähän juttuun kun ensimmäisen lapsen saa. Ja kun olen melko innokas vaateasioissa niin miten voisin vastustaa :D Varmasti tullaan myös saamaan paljon sukulaisilta, poikaystävän siskolla on 3 pientä lasta joilta on jäänyt hirveä läjä vaatteita. Ja minun äidilleni tämä olisi ensimmäinen lapsenlapsi ja hänhän menee aivan höperöksi kun saa tietää. Siksi en ole sanonut vielä mitään ja varmaan kerrotaanki läheisille vasta kun on se 12 viikon raja ylitetty. Viimeksi erehdyimme julkistamaan tiedon rv 10+2 ja 12 viikon ultrassa selvisi silloin se ettei vauvaa enää ollutkaan joten siksi haluan ensin käydä ultrassa.

Mutta nyt ei auta ku lähteä vesisateeseen pyöräileen että saan sen neuvolan kirjeen haettua ja voi sanonko mikä jos se ei ole tullut vielä! :D silloin tulee turha 6km pyöräily vesisateessa.

Toivottavasti jollaki ees paistaa aurinko ja jos näin niin nauttikaa ihmeessä ihanasta ilmasta :)
 
Annie: onpas sulla neuvolalääkäri aikasin! vai onkohan se niin, että teillä tehdään siellä sit se alatutkimus? ku meillä siis tehdään täällä Turussa eka ultra alakautta ja samalla tehdään sit se alatutkimus...:O Mulla ei siis oo vieläkään ollu yhtään lääkäriä, ja seuraavakin neuvola on terkkarikäynti maanantaina...:D seuraava pitäis sit jo olla neuvolalääkäri, mut en tiä et koska sellanen sit olis.:)
 
Miitt Mä oon (onneksi) onnistunut omaksumaan sellaisen asenteen, että se vauva joko on kunnossa tai ei, eivätkä ne ultrat ja sydänäänien kuuntelut sitä mihinkään muuta jos jotain siellä tapahtuukin. Vaikka tokihan jos jotain olisi mennyt pieleen, olisihan se kiva tietää aiemmin eikä elää siinä luulossa, että vauva on nyt tulossa... Jos (ja kun!) kaikki on kumminkin kunnossa, niin kaipa me molemmat pärjäillään ilman sitä ultramonitorin tollotustakin :D

Ja kiitti Johanna tsempeistä :) Ja mullakin on ensimmäinen neuvolalääkäri jo 14.5., jolloin mulla on siis rv11, siellä ultrataan ekaa kertaa. Tokan kerran pääsen ultraan jo siitä viikon päästä, ja sit kesäkuun alussa on toka neuvolan terveydenhoitajan tapaaminen.

Annie ja Emby puhuitte siitä mahdollisesti tulossa olevasta kiellosta kertoa lapsen sukupuoli etukäteen. Jenkeissä on ainakin joissain osavaltioissa jo olemassa/tulossa vastaava laki, ja ainakin siellä yksi syy on oikeesti sukupuolesta johtuvien aborttien välttäminen. Nykyään kun kaikki laitteet ja testit on jo niin hyviä, että sukupuoli voidaan saada tietoon jo todella aikaisin, ja siitä on ilmeisimmin sitten poikinut tapauksia, joissa vaikka poikaa toivova äiti on abortoinut tyttövauvan. Jenkeistähän saa myös postitse tilattua jotain pissatestejä, joilla pystyy tosi tarkasti määrittään sukupuolen jo ennen kuin meillä täällä kotosuomessa ultrataan :D Erityisen epäeettisinä noita testejä tietysti pidetään maissa, joissa on perinteisesti paljon kunniallisempaa saada poika.

Mosmos 8+2
 
Viimeksi muokattu:
MosmosHäh, en oo kuullutkaan, että jenkeissä voi tuommoistakin tapahtua! huhuh!:( Mut ei se täällä Suomessa voi olla syy sukupuolen salaamiselle, sillä täällä sukupuoli selviää, jos edes selviää, vasta rakenneultrassa, ja siinä vaiheessa ei täällä voi aborttia enää tehdä ilman erityisen painavaa syytä.
Sulla on muuten ihan oikea asenne noista sydänäänistä ja ultrista!:) Oisinpa itsekin osannut ottaa noin rauhallisesti, vaikka en nyt kyllä ihan hysteerinen ollut, eikä maailmani kaatunut, vaikka ei ekalla kerralla sydänääniä kuulunut. Niin ja varhaisultraankaan en mennyt. Silti nyt jo jännittää, et mitähän siellä rakenneultrassa selviää..

Johanna Mikä alatutkimus? Mulla ei oo mitään tietoa, mitä siellä tapahtuu. Sen vain tiiän, että pitää taas ekana käyä pissaamassa purkkiin. Niin ja että niitä lääkärikäyntejä on yhteensä 3. Ultrassa mulla ei tehty mitään muita tutkimuksia kuin se ultra. Ja sekin tehtiin mahan päältä.

Miitt Ootko siis joutunut kokemaan 2 keskenmenoa vai sekoitanko sut nyt johonki toiseen? Kun muistin, et sulla ois joskus joulun aikoihin ollut ihan alkuraskaudessa vuotoa, joka ois ollut keskenmeno.:( Luulis, että oisit keskenmenon kokeneena päässyt aikaisin ultraan. Etköhän kuitenkin tällä kertaa ole raskaana vuodosta huolimatta, jos kerta oireitakin löytyy! :)
 
Mitt olen ihan samoilla linjoilla tossa, mutta siihen se varhaisultra ei auta, jos jotain sattuu sen ja seuraavan ultran välissä. Ehkä mulla on myös "onni" siinä, että raskausoireet on niin vahvat, ettei kyllä tarvitse epäillä hetkeäkään, etteikö siellä joku olisi niitä aiheuttamassa :D

Mosmos 8+3
 
Tänään on sit käyty ensimmäisessä ultrassa.
Laskujen mukaan tänään olis viikkoja 11+3, mut kuinkas ollakkaan sikiön viikot vastas 5+jotain. tarkkaa aikaa ei saatu edes kun ultra kone näyttää viikot vasta 6 etiäpäin.
En vaan tajua et miten tällänen taas voi olla mahollista.
Mut kaikki oli muuten hyvin, sydän löi ja kätilö käski kotia mahaa kasvattaa :heart:
Kesäkuus sit uuestaa ultraa.
 
Annie24 ja mosmos Kolme keskenmenoa oon kokenu, ensimmäinen vuonna 2010 loppukesästä. Silloin viikkoja vain 5+4. Toinen tammikuussa 2011 jossa vauveli oli vain kadonnut(rv 7+4 ultrassa vielä näkyi vauva). Kolmas nyt tammikuussa. Kaksi viimeisintä keskenmenoa on tapahtunut juurikin näin että on tullut pelkkää ruskeaa vuotoa. Tämänkertaisessa vuodossa tietenkin erona se ettei ole ollut mitään hyytymiä tai kipuja niin ja vuoto oli todella niukkaa. Neuvolatäti sanoi että oireeni ovat hyvä merkki ja pidän itsekkin niitä hyvinä. Nyt on ilmaantunut uusiakin oireita mm. päänsärky päivittäin ja kaamea väsymys! En pääse aamuisin enää sängystä ylös :O Ja painajaiset! joka ikinen yö.. ja metallin/verenmaku suussa aamuisin. Ja mullaki pahoinvointi pahentunut nyt viime päivinä, ei auta vaikka söis ku aina on huono olo.. Ja sit yks mikä on yltyny niin on valkovuoto! Välillä pelkkää limaa.. Eli oireiden perusteella ainaki oon paksuna :D

Tänään tuli neuvolan posti ja oon pettyny ku se "me odotetaan vauvaa" vihkonen oli muuttunu. Kauhean epäselvä ja joka sivulla mainostettiin jotain. Edellisessä kerrottiin niin selvästi kaikesta mutta tässä oli huonosti laitettu, oon pettyny..
 
Ain00 eihän siitä ole ku pari viikkoa ku sait plussan? Harvemmin siinä vaiheessa ku eka plussa tulee on viikko 9+ menossa (siis jos on testanu aikasemmin negaa) :) Itsellänikin oli laskureiden mukaan viikot plussatessa vaikka ja mitä, mutta tiesin ettei ollu tosiaankaan mahollista. Mulla heitti pari viikkoa pitkän kierron vuoksi.
Tosin, se raskaus päättyi kyllä ikävästi.. En usko, että kierron pituuden vuoksi vaan ihan muista syistä..
 
Johanna88: 4D.. Mä oon NIIN kade!!! :D Millon teillä on aika sinne?

Neuvolalääkäristä: Mulla oli eka neuvolalääkäri viikolla 12+5 ja ultra 13+4.. Eli mulla oli toi lääkäri ennen sitä ekaa ultraa. Mulle tehtiin tolla kerralla normaalit verenpaineenmittaukset, pissa tutkittiin ja sitte se alatutkimus. Eli lääkäri siis koittaa kohdunsuun tilanteen. Mulle tehtiin toi eka ultra kans alakautta, mutta sen teki kätilö eikä lääkäri, joten alatutkimusta ei sillo tehty.

Saapa nähä miten mä selviän viikonlopun, ku mun miehellä on huomenna polttarit. :O Tulevat siis hakemaan miehen aamulla ja tuovat sunnuntaina joskus illalla takas. Ei kai se auta ku yrittää saada jtn syötyä! :D

HUUPS viikot unohtu. ;) 24+1
 
Moikka!:)
Annie: siis niinku mesikämmenkin tossa sano, ni ne kattoo sil levittimel kohdunsuuta ja jotain, et on limakalvot siistit yms... On kyl hassuu ku näemmä eri paikkakunnilla vaihtelee niin paljon noi käytännöt lääkäreistä ja neuvoloista ja kaikesta!:D
Mesikämmen: joo, me päätettiin sit törsätä..:p varattiin se aika 15.5, ku se kätilö suositteli et sinne kandee mennä ennnen rv 27 ku sen jälkeen tirriäinen on jo niin iso ettei se mahdu hyvin kuvaan, ni mennään nyt sit vko 25+1.:) me odotetaan kyl molemmat jo ihan intsinä et nähdään miltä tirri näyttää!<3 ...ja onhan se sit kans kiva tietää et tytsy on viel tytsy.:D
Miitt: eiks sulla olluki jotain ongelmia parisuhteen kanssa sillon ku viimeks olit raskaana? Ootteko saanu kaiken hyvin selvitettyä miehen kanssa?:) niin, ja siis meillä ei ainakaan tohon 4D:hen pääse Turussa muutaku jos on on valmis siitä maksamaan sen 100 tai 170€ riippuen viikoista...:/ jossain vissiin saatetaan tehdä muutenkin 4D:tä mut en tiiä missä...
Emby: ootteko päätyny mihinkään ratkaisuun ton synnytystavan suhteen? Just eilen mietin noita juttuja ja tajusin miten älyttömän vaikee päätös toi on! Mun sisko on syntynyt "väärinpäin" ja viel pers eellä, et sekin on varmaan ollu mielenkiintoista synnyttää!:D
On: tirri jyllää nyt jo oikeen tosissaan! Aamulla ku kävin viel vessareissulla ja yritin jatkaa unia, alko kauhee jumppa! Mä jo ajattelin et kohta se tulee jo vatsanahasta läpi!<3 heh, ei oo koirat vieläkään reagoinu mylläämiseen mitenkään vaikka saattavat mun mahan päällä kölliä!:D

Haha, ja meinasin ite unohtaa ne viikot merkata: johanna88 ja tirriäinen 22+5
 
Viimeksi muokattu:
Miramei
En tiiä mikä viikko on silloin ollut menossa kun verikokeen ja gynen tutkimuksen jälkee vast selvis raskaus.

On jotenki taas alkan vaivaa koko asia, tuntuu et mistää ei saa mitää järkevii vastauksii. rv viikoist ei oo mitää hajuu. Kesäkuus voin "nähtäväst" sit alkaa viikkoi laskee ku saa tietää et missä mennää.
En tajuu tota et viikkoi olis kätilön mukaa vast 5 kun netistä katoin niin silloin alkio olis pituudeltaan 0,5-1 mm, mutta meijän mitaks tuli 3.8mm ja netin mukaa se vastaa n.7..

taidan saaha koko asiaa mielenrauhan vast sit joskus ku on vauva sylis :|

(sori tää ruikutus ja valitus nyt tääl :ashamed: )
 
Oiskohan munkin aika siirtyä tänne ihmettelemään....!? Neljä plussa testiä tehneenä on kai aika alkaa uskoa, että vihdoinkin jotain on tapahtunut :) Laskurin mukaan viikkoja 4+1...

Kuinkas moni täällä on käyny varhaisultrassa ja millä viikoilla?
Ja kuinka pian ootte kertonut läheisille? Mua houkuttais äitienpäivänä kertoo tuleville mummuille, mutta se on kyllä melko aikaista :/
 
Johanna: Sitte heti raportoimaan käynnistä! ;) Mäki haluisin, mutta ei meillä oo varaa. Näihin mun lääkäriseikkailuihin on menny niin paljon rahaa, että ei oo varaa mihinkään ylimääräiseen. :(

Nemppis: Onnittelut! :flower: Mä kerroin heti samana päivänä äidille ku plussasin. Ei mun pitänyt, mutta en sitte voinut pidätellä. :D Siitä pari päivää myöhemmin kerrottiin miehen vanhemmille. Me käytiin varhaisultrassa muistaakseni rv 7+ jtn.

Mesikämmen ja masukki 24+2
 
Viimeksi muokattu:
Nemppis Onnittelut plussasta!:flower:
Minä en oo varhaisultrassa käynyt, vaan odotin viikolle 13 asti np-ultraa. Plussauspäivänä kerrottiin jo osalle molempien perheenjäsenistä ja lopuille parin päivän kuluessa. Ei haluttu niin isoa asiaa salata, sillä mahdollisen keskenmenon sattuessa olisimme saaneet tukea läheisiltä. Kaikkein läheisimmille kavereille kerrottiin jo ennen ultraa, vaikka ei kyllä heti ekoilla viikoilla niillekään. Nyt ultran jälkeen toiselle kolmannekselle päästyä ei tätä enää salailla, vaikkei me kyllä missään facebookissa tms. julkisesti kuulutetakaan asiasta.

Ain00 Hui, ehdin jo säikähtää, kun luin, että sikiö olikin niin pieni, mutta onneksi sydän löi ja kaikki oli kunnossa! Sehän se pääasia on, vaikka ymmärrän kyllä, että harmittaa, että viikot väheni reilusti. :) En sinänsä ihmettele, vaikka ootkin vielä noin alussa, sillä muuten olisit vain pari viikkoa minua jäljessä ja minä oon tiennyt raskaudestani jo pari kuukautta.

En usko, että sun kannattaa huolestua, vaikka pituus ja paino ei täsmää annettuja viikkoja, sillä meilläkin ultraajan mukaan sikiö painaa jo paljon enemmän kuin neuvolasta saadun kirjan ja netin mukaan sen pitäisi painaa. Iteki ehdin jo ihmettelemään, että mikä jättiläinen siitä on tulossa, mutta kun ultraaja ei mitenkään kommentoinut sitä painoa ja kaikki oli hyvin, niin turha se on huolestua. On sitä tässä raskaudessa jo muutenkin huolenaiheita. Mulla on ihan sama fiilis, et jännäys loppuu vasta kun ollaan lapsen kanssa päästy synnäriltä kotia, mutta siitähän se huolehtiminen tosissaan vasta alkaa...:D

Johanna Joo, niin ne näkyy vaihtelevan. Mua vaan harmittaa, että täällä ei yhtä helposti saa ylimääräisiä ultria kuin monessa muussa paikassa, mut muuten oon ollut ihan tyytyväinen, ainakin toistaiseksi.

Mesikämmen Ai se on ihan noin simppeli käynti! :) Uskon, että mulla on aikalailla samat jutut. Jostain kokeista se neuvolatäti viimeks puhui, niin kai se tarkoitti just nuita pissatestejä ja verenpainetta yms.

Miitt Toivottavasti tällä kertaa kaikki menis loppuun asti hyvin!:hug: Kyllähän nuo raskausoireet edelleen kuulostaa ihan todellisilta, joten eiköhän kaikki ole kunnossa. :)

Annie ja mini 13+4
 
Johanna, olen aika varmasti päätyny sektioon. Toki voi mieli vielä muuttuua, mut.. Näillä mennään.

Tervetuloa ja onneaNemppis! Varhaisultrassa me käytiin viikolla 8, mut ihan oman taustan takia. Onko teillä keskenmenoja vai ihan muuten vaan menisitte? ^_^

Emby^ ja nökö 32+6 :heart:
 
Johanna88 Joo meillä oli ongelmia mutta saatiin onneksi asiat selvitettyä ja nyt menee paremmin ku koskaan :) Täällä ei tietääkseni pääse 4D:hen ilman et ite kustantaa.

ON: Toissapäivänä vessakäynnillä huomasin taas ruskeaa tuhrua.. Verta on ollu hieman mukana mutta siis todella vähän!.. Kyllästyttää tää homma jo ja oon niin stressaantunu ku nää raskaudet on aina tällasia. Tietenki tässä on nyt erona se että oireita on yhä ja eilen alko rinnat kipeytyyn. Niin ja kohtua nipistelee. Oonki miettiny että voisko semmonen olla mahdollista että ku kohtu kasvaa niin siellä samalla vuotaa joku?? Olis äkkiä perjantai niin sais jotain selville.. Koko ajan vaan mietin eri vaihtoehtoja ku en halua ajatella että oisin taas saanu keskenmenon
 
Onpa täällä ollut hiljaista...

Miitt:hug: Ikävä kuulla! Onneksi vuoto ei aina merkitse, että jotain ois vialla, mutta sun taustalla ymmärrän, että huolestuttaa. Pidän peukkuja, että pe saat vain hyviä uutisia!:)

Mites on vapun juhlinta onnistunut raskautta vielä salailevilla? ;)
 
Täällä oli tosi railakas vappu.. NOT! Mentiin maanantaina joskus yhentoista aikaan illalla nukkumaan. Mieskään ei juonut edes yhtä kaljaa, jonka se oli ostanut jääkaappiin. :LOL:

Meillä on kämppä ihan täynnä tavaraa. Ostettiin sunnuntaina lasten messuilta matkarattaat ja eilen meille tuli yhdistelmävaunut. Saatiin muutakin tavaraa kuten vaatteita yms. Noi vaunut tuli siis mun sukulaiselta ja hän oli pakannut matkaan tuota muutakin tavaraa.. Eilen ihan innoissaan kaiveltiin noita pussukoita, että mitä täältä oikein löytyy. :D

Tänään mä meen sinne yksityiselle lääkärille... Saapa nähä onko seki ihan turha reissu.

Mesikämmen ja masukki 24+6
 
Kiitoksia onnitteluista :)

Emby^, ei siis olla menossa, kyselin vaan ketkä on käynyt kun mietiskelin, että kannattaako mennä... Ei ole siis takana keskenmenoja...


Pääsimpäs sanomasta... Hetki tuon kirjoittamisen jälkeen kuitenkin soitin ja varasin ajan varhaisultraan. Ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä