Mesikämmen, aaaaai ku kiva, ko joku kaipaa
Hihi :heart:
Hmm, no mä pääsen ensi viikon tiistaina ylimääräiselle neuvolalääkäri käynnille, ni
toivottavasti katotaan onko mitään tapahtunu missään.. Mut toi, kipeitä ne oli, tai sillai. Välillä tuntui sukkapuikko pistoja nivusissa ja vatsa kovettuu, mut ei noin niinko muuten.. ^_^ Mitäs sulle? Kaikki hyvin?
Nökö on
perätilassa, ettäettä.. sais kaveri alkaa edes harkitsemaan tota kääntymistä. Vaikka eihän täs vielä kiire oo, neljän viikon päästä sitte meen Tyksiin, jos on edelleen istumassa.. Kivaa.. : / Sit runnovat raukka parkaa ulkokautta, jotta kääntyis.. Perätilasynnytystä mä en ainakaan ekana synnytyksenä haluais kokea! Alkaa pelot nostamaan päätään..
Ja tossa rintojen alla on tollanen vannemainen kipu. Ahistaa ja puristaa. Sattuu kävellessä ja istuessa : / tänään tosiaan neuvolassa, oli pissassa
leu +, etet saan viedä pissanäytteen labraan huomenna. Mut ei mulla sillai turvotuksia ole ja paineetki oli hyvät.. Saas nähä mitä tuleman pitää.. Töihin pitäs men iltaan huomenna kokeilemaan, mut katon sit huomen aamulla mikä fiilisshh..
Olikos siinä sitte tarpeeks stooria
Emby^ ja nökö
31+0 :heart: