Kaksikymppiset toiveilijat 2014

kriy, minäkin suosittelen varaamaan ajan gynelle tai ihan vaan lääkärille. Luultavasti saat terolutit kierron tasoittamiseen. Mulla tuntuu että ei ole kyllä kierto tasaantunut vieläkään ja hermot meinaa mennä.
Tässä kuussa ei ainakaan tarvitse laittaa uutta "yrityskierto numeroa" koska peittoa ei olla pahemmin heiluteltu pidempään jatkuneen riidan takia. Tuskastuttavaa!!!!
 


Perjantai 14.3.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 56/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp52/28..........20v...........yk1............2.lapsi



Kp 21-30


Belll....................kp27/37.............21v............yk7............1.lapsi
Toivepulla............kp27/34-35........21v...........yk10...........1.lapsi
attente................kp25/28...........26v............yk5.............1.lapsi

Kp 11->20



ruusutarha...........kp20/?............25v.............yk1..............1.lapsi
Tuuuli+................kp14/28..............?...........yk?............1.lapsi
Sahrai..................kp13/30-(85).......26v...........yk9............1.lapsi
DaniaD.................kp12/32......21v............yk6..........1.lapsi

Kp 1-10


Nyu......................kp9/27.............25v..........yk19...........1.lapsi
Audrey................kp6/24-33...........26v..........yk2.............1.lapsi
Yztlas..................kp1/24..........21v..............yk8............1.lapsi


PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

Helmikuu
-

Maaliskuu
wbä


PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
ruusutarha, papa-koe ei mun mielestä oikein otettuna satu (pienen nipistyksen voi tuntea..) mutta mullakin kerran joku gyne otti niin, että sattui ihan perhanasti ja seksi teki kipeetä puolentoista kuukauden ajan :kieh: taisin pitää elämäni pisimmän papa-tauon sitten sen jälkeen.. :LOL: ja vaihdoin gyneä!
Toivotaan että toi "ei mitenkään!" viittais sitten vaikka siihen, että sulla on jotenkin helppo tai vähäinen se endometrioosi (en tiedä miten sitä luokitellaan?) , mutta vähän hassu vastaus silti, voisi nyt kuvitella, että vähän enemmän tietoa annettais.. mutta toki kuulostaa hyvältä että sun kohdalla ei pitäis vaikuttaa :confused: :)

Sahrai, kurja kuulla teidän kränästä :( toivottavasti saatte pian sovittua mistä sitten ikuna onkaan kyse.

Osaako joku muuten sanoa, että MIKSI sitä greippimehua pitää juoda? En oo vielä laittanut googlea laulamaan, ja nyt painun takaisin nukkumaan, joten jos joku kerkeää valoittaa asiaa ennenkuin muistan googletella, niin kertokaa! Oon nyt koittanut sitä juoda kun niin moni kaveri on yrittämiskeskustelun päätteeksi hihkaissut jotain "juo greippimehua!" -tyyppistä. :D
 
En olekkaan ennen kuullut greippimehun vaikutuksista raskautumiseen. Itse hieman googlettelin pikaisesti joten mitään faktaa minulla ei ole annettavana mutta keskustelupalstoilla puhutaan sen toimivuudesta että heti on tärpännyt kun on alettu juomaan eikä sielläkään sen koommin syytä tiedetä, arvellaan vain vaikuttavan ovislimoihin. Mutta täytyypä kokeilla, vaikka jos se olis vastaus raskaaksi tulemiseen niin tuskin meitä toiveilijoita ja lapsettomia ihmisiä ois mut jos se edes vähän tai taikauskoisesti auttais, mutta kertokaahan paremmin aiheeseen perehtyneet jotain faktaakin?
 
attente tuo papa-koe kuulostaa helvetilliseltä! Onneks en kuullut noin pahoja tarinoita ennen omaani, tuskin olisin edes uskaltanu mennä! Oli se aika kivuton todellakin siihen verrattuna, mitä voisi... Vähän tuli verta jne. Mutta pientä. Huh huh :O

Endo on kyllä arvoituksellinen todellakin, kun ilmeisesti myös lievä endometrioosi voi olla syy lapsettomuuteen silläkin tavalla, että hedelmöittynyt munasolu ei pysty kiinnittymään kohdun limakalvolle, ilmeisesti sen viallisuuden takia. Ja sitten toisaalta pitkällekään edennyt endo ei välttämättä estä raskaaksi tulemista.

Eli joko olen jo lapseton, tai kehityn lapsettomaksi, tai musta ei koskaan tule lapsetonta, mutta sitä ei kai tutkita mitenkään ellei ole pitkä ja tulokseton yritys takana. Pitää siis vaan tosiaan kokeilla ja olla optimistinen. Jotenkin mä oon toistaiseksi tosi tosi optimistinen ja uskon vaan että kaikki tulee menemään hyvin :) :D

Vaikkakin... ajattelin kyllä tarvittaessa ottaa apukonsteja käyttöön, kun lueskelin noista muumimukimenetelmistä sun muista. Viimeaikoina itsellä on ollut yhdyntäkipua ilmeisesti joko sen tulehduksen tai endon takia ja miehen on ollut vähän vaikea tulla yhdynnässä. Mut ei mulle ole niin paljon väliä, miten se lapsi on saatu alulle, kunhan se olis tulossa :heart:

Greippimehusta puheenollen, luin joskus, että se sisältäisi ainetta, joka estää elimistöä hajoittamasta estrogeeniä, jolloin kehon estrogeenitaso nousee. Eli myös kohdun limakalvo paksuuntuu sen seurauksena. En kyllä mene vannomaan, että tämä selitys oli tieteellinen fakta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Joo-o kierto taas heittää härän pyllyä eli mulle voi merkata kp 2/28-37 yk8...
En tiedä miten menkat yhtäkkiä alkoi 10 päivää normaalia aikaisemmin, eikä me tietenkään osattu tota hyödyntää, kun ovis ollut todella aikaisin :/ tai ollaan me seksiä harrastettu aika tasaisesti, mutta ei ilmeisesti juuri sopivaan aikaan. Noh, uusi kierto jälleen kerran...
 
vauvatoiveilija, ei vitsi, mä kyllä allekirjoitan ton ovislimoihin vaikuttamisen. Oon tässä kierrossa juonut greippimehua ja aiemmin koskaan en, ja mä en oo ikinä pystynyt bongaamaan mistään limoista ovulaatiota- mutta tässä kierrossa todellakin bongasin. :D ompas jännää.

ruusutarha, ompas hirveen epäselvää toi endohomma. toivottavasti meillä tärppäis yritys ja tulisin raskaaks ennenkun osuu omalle kohdalle toi endo (kaikilla äidinpuolen suvun naisilla on siis sitä, joten most likely osuu omallekkin kohdalle elämän aikana nyt, kun e-pillerit ei enää suojaa siltä) ... ja toivottavasti teillä kans tärppää pian, niin et joudu stressailemaan asiasta <3 ihanaa, että pysyt positiivisin mielin, missään nimessä ei olis syytäkään muuhun :) mutta stressi on kova hiipimään mielen sopukoihin näissä jutuissa..

Belll, kurja kuulla :( mun gyne tosin lupaili että "kerta viikossa riittää", siittiöt elää kuulemma 5 päivää kohdun limakalvoilla... toivotaan että olis tärppimahiksia tähänkin kiertoon sitten kuitenkin :) mäkin stressaan kuukautisten alkamispäivää täällä, kun kierto on normisti ton 28 mutta venyi viime kerralla 34 saakka... ja huomenna olis se päivä 28. ei kyllä oo millään muotoa olo että olis raskaana, mutta ei kyllä kuukautisolokaan.. rinnat on arat mutta se nyt voi johtua mistä tahansa tai kummasta tahansa tai puhaasti mielikuvituksesta :D kumpa olisin tajunnut kirjottaa kalenteriin ne ovislimapäivät, nii osais arvioida, mutta eiiii, silloin oli sellanen fiilis että stressitön ja laskuton kierto.. :D noh nyt sitten vaan odotellaan...
 
Kiitos vastauksista (/"kannustamisesta") aikasemmin, rohkaistuin varaamaan ajan terveyskeskukseen. Tosin sain sen vasta parin viikon päähän, kp 76! Nyt vaan toivon, ettei sinne asti tarvis odottaa ... phuuuh
 


Maanantai 17.3.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 59/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp55/28..........20v...........yk1............2.lapsi



Kp 21-30


Belll....................kp30/37.............21v............yk7............1.lapsi
Toivepulla............kp30/34-35........21v...........yk10...........1.lapsi
attente................kp28/28...........26v............yk5.............1.lapsi
ruusutarha...........kp23/?.............25v.............yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+................kp17/28..............?...........yk?............1.lapsi
Sahrai..................kp16/30-(85).......26v...........yk9............1.lapsi
DaniaD.................kp15/32......21v............yk6..........1.lapsi
Nyu......................kp12/27.............25v..........yk19...........1.lapsi

Kp 1-10


Audrey................kp9/24-33...........26v..........yk2.............1.lapsi
Yztlas..................kp4/24..........21v..............yk8............1.lapsi


PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

Helmikuu
-

Maaliskuu
wbä


PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Hellurei kuumeilijat, saanen liittyä joukkoon? :) Olen itse 23-vuotias opiskelija, mieheni on minua vuoden vanhempi. Olemme olleet oletuksella "tulee jos on tullakseen" ja valitettavasti meidän kohdallamme viimeisin on toteutunut.. :( YK en edes halua laskea.. Seurustelua on takana kolmisen vuotta ja ehkäisyn jätimme pois ensimmäisen seurusteluvuoden jälkeen. Viime kierrosta tikutin ovista, tosin en sitä oikein osannut pongata, nyt tilattu testiliuskoja 30kpl josko oppisin tulkitsemaan tikkuja oikein. Koin tarvitsevani nyt hieman henkistä tukea ja samankaltaista juttuseuraa, joten siksi liityin teidän joukkoonne:)

Kierron pituus on melko tarkalleen 29pvä. Ovulaation ajankohdasta en osaa oikein tarkalleen sanoa. Sen aion tosiaan seuraavasta kierrosta selvittää :kieh: Myös lapsettomuushoidot alkavat tuntua hyvältä vaihtoehdolta, sillä yritystä on takana jo sen verran kauan. : /
 
Kelmiina, ymmärsinkö siis oikein että tuloksetonta yritystä on 2 vuotta takana? Onko yritys myös sillä mielin aktiivista että jos se ovulaatio on noin 14pv ennen kuukautisten alkamista, niin osuuko teillä aina yhdyntöjä sille oikealle hetkelle? Voit siis jälkikäteen laskea ovulaatiosi siten, että lasket ensimmäisestä vuotopäivästä 14 vuorokautta takaisinpäin. :)

Jos teillä on aktiivista yrittämistä 2 vuotta takana, niin rokaisisin kyllä jo kääntymään lääkärin puoleen. Sehän voi olla jostain ihan pienestä avittamisestakin kiinni, että saisitte raskauden alkuun :)

Täällä tänään kp 29/28(-34). Muutettiin uuteen asuntoon tosiaan 1.3 ja muistan bongailleeni ekaa kertaa (kiitos greippimehukuurin :D ) ovulaatiolimoja täällä uudessa asunnossa, joskus ekan viikon aikana, mutta ei kyllä hajuakaan että mikä se tarkka päivä olis ollut... silloin mulla oli OTETAAN RENNOSTI- vaihe, joten en merkkaillut kalenteriin :D (nyt vähän harmittaa..) eli periaatteessa kuukautiset voi alkaa milloin vaan tällä viikolla. Sovittiin miehen kanssa, että ennen sunnuntaita ei tehdä raskaustestiä, eli ei mennä ton mun perinteisen kierron mukaan vaan tuon pisimmän kiertopäivän, joka osuiskin sitten sunnuntaille :)
 
Uuteen kiertoon... Täällä tänään kp2/30-34 yk11
Hoh hoijaa.. Loppukuusta tulee vuosi yritystä täyteen, en todellakaan tiedä mitä tehdä. Ei olla edes puhuttu mistään hoidoista, enkä tiedä pitäisikö alkaa puhumaan...
 
Toivepulla , tosi ikävää että ei tässäkään kierrossa.. :hug: voittehan te käydä tutkimassa tilannetta vaikka ette hoitoihin saakka päätyisikään...? Tai sitten ottaa vielä puolisen vuotta ihan rennosti? Edellinen lääkäri jolla kävin, sanoi, että suurin osa pareista raskautuu ensimmäisen vuoden aikana, ja suurin osa lopuista seuraavan puolen vuoden aikana (eli 1,5v on normaaliraskautumisaika) ja sen jälkeen tarvitaan yleensä apuja...? Sullakaan ei ikä tuu missään nimessä vielä vastaan, niin voittehan te halutessanne ottaa rauhassa ilman tutkimuksia vielä puoli vuotta? Sen verran kannattaa ehkä koittaa puhua, vaikka asia onkin vaikea.. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
attente, juu ovulaatio on siis pongattu kipuiluista ja limoista kyllä aiemmin, mutta vasta viime kierrossa tikutin, mutten onnistunut saamaan LH-huippua tikulle. Peittoja on tuuletettu aina oletettuun ovulaatioaikaan, mutta tosiaan varmuus puuttuu. Ajattelinkin huomenna tai viimeistään viikon loppuun mennessä soitella gynelle ja pistää asiat selvityksen alle.. Itse tällä hetkellä vetelen foolihappoa ja e-vitamiinia, josko niistä olisi vielä epätoivoiselle apua? :D

Toivepulla I Feel U. : / Juurikin tuo mitä sanoit - kun ei tiedä mitä enää tehdä.. turhauttavaa!
 
Tervetuloa Kelmiina!:wave:

:hug: toivepulla.. <3 Mäkin tässä laskin niin kierukka poistettiin viime huhtikuussa jonka jälkeen "söin" 3 kk pillereitä (aina kun muistin..:whistle:) joten siitä laskien 11 kk menny eikä mitään vieläkään.. Itse kävin gynellä ultrassa eikä mitään poikkeavaa siinä löytynyt. Oviksenkin oon bongannu, joten mietin että olisko vika tuossa miehessä sit kuitenki.
Siitä pitikin kysyä, että onko teidän miesten sperma valkoista vai läpinäkyvää? Tolla mun miehellä sperma on lähes aina läpinäkyvää, paitsi jos vaikka 4 päivää ollaan oltu heiluttelematta peittoja..:confused: Exästä tiesin aina et jos se oli pitäny omaa kivaa, kun sperma ei ollutkaan valkoista.. :D (anteeksi suoruuteni taas) Ekassa satsissahan niitä siittiöitä luulis olevanki enemmän ja jostain kun luin että siitiöiden määrä vaikuttaa väriin.. :eek:

Ja muuten..
On pistänyt muuten vähän mietyttämään tää meidän parisuhde. Ehkä on nyt sit kuitenki onni, ettei mitään vauvaa oo vielä tullukkaan. Jotenki tuntuu et oon liikaa toivonu ja vauhkonnu vauvasta, mutten ollenkaan ajatellu minkälaisen ihmisen kanssa oon sitä tekemässä ja sivuuttanu kaiken paskan, ja odottanu vaan et asiat muuttuu kun lapsi tulee. Tosi väärä ajattelutapa..:ashamed: Saa nähdä miten käy..
 


Keskiviikko 19.3.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 61/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Belll....................kp32/37.............21v............yk7............1.lapsi


Kp 21-30


attente................kp30/28...........26v............yk5.............1.lapsi
ruusutarha...........kp25/?.............25v.............yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+................kp19/28..............?...........yk?............1.lapsi
Sahrai..................kp18/30-(85).......26v...........yk9............1.lapsi
DaniaD.................kp17/32......21v............yk6..........1.lapsi
Nyu......................kp14/27.............25v..........yk19...........1.lapsi
Audrey................kp11/24-33...........26v..........yk2.............1.lapsi

Kp 1-10


Audrey................kp11/24-33...........26v..........yk2.............1.lapsi
Yztlas..................kp6/24..........21v..............yk8............1.lapsi
Toivepulla............kp3/34-35........21v..........yk11...........1 .lapsi

PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

Helmikuu
-

Maaliskuu
wbä


PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Kelmiina tervetuloa! En pitäisi huonona ideana käydä selvittämässä asiaa, ainakin jos alkaa tuntua että on odottanut liian pitkään. Jos jokin syy löytyisikin niin ei tarvitsisi yrittää "turhaan" kun asian mahdollisesti voisi saada pienellä muutoksella onnistumaan.

Attente hyvin jännittävää! Jos sulla nyt nappaa, niin käyn kyllä itekin ostamassa sitä greippimehua... Toivotaan että kierto vain jatkuu ja pääset testaamaan :)

Kurja kuulla Yztlas että ilmassa on parisuhdehuolia :hug: Et ole silti yksin, ainakin mäkin mietin samoja kysymyksiä, vaikka en tosin tiedä onko aihetta vai eikö ole. Itsehän sen vain lopulta tietää, kun kukaan muu sitä suhdetta ei niin läheltä näe.

Meillä menee siis ihan hyvin, mutta onhan niitä ongelmiakin ja välillä tulee keskityttyä niihin. En oikein osaa sanoa, että onko ne sitten vakavia ongelmia vai harmittomia.

Voimia ratkaisun löytämiseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Yztlas, kiitos! :wave:
Mikä siinä suhteessane sitten mättää? Se on totta, että välillä kannattaa pysähtyä miettimään homman nimeä ja tulevaisuutta yhdessä ja ennenkaikkea omaa onnellisuuden tasoa. Meillä on ollut melkoisen pirskahteleva suhde kaikenkaikkiaan, hyvässä ja pahassa. Sanotaan näin, että useamman eron ja luonteiden yhteensovittelemis-yrityksen jälkeen alamme ymmärtää toisiamme ja tapojamme toimia/reagoida asioihin. Olemme kovin erilaisia tiettyjen arvojen osalta, mutta emme liian erilaisia voidaksemme olla yhdessä. Nyt siis tilanne on hyvä suhteemme osalta. Emme voi olla erossa, kokeiltu on. :D Joskus se ottaa vain oman aikansa ymmärtää mitä elämältä haluaa ja miedän kohdallamme molempien ollessa erittäin itsekkäitä ajoittain, on ollut hienoa huomata miten kumpikin on henkisesti kypsynyt ja oppinut muuttamaan tärkeysjärjestystä.
Stressi ei varmasti ole ainakaan auttanut raskautumista, meidän kohdallamme. Ja toisaalta, onneksemme emme lasta saaneet tilanteeseen, jossa vielä opetellaan kahdestaan elämistä. Nyt olemme vahvoja yhdessä. :popcorn:

Hmm.. viisi päivää ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa.. Jo toista päivää rinnat kipeänä ja alavatsaa vihloo ja juilii. Voisin seuraavasta kierrosta alkaa kirjaamaan normaaleja oireita ovulaatiosta menkkoihin, niin tietäisi mikä on sitä normaalia oiretta ja mikä taas sitä merkittävää. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas ja attente
Kelmiina, oon käsittäny että joka kierrossa ei välttämättä ovuloi, joten jos LH huippu jäi puuttumaan niin ehkä sulla oli ovuloimaton kierto viime kerralla? Mä en oo tikuttanut vielä yhtään kiertoa että sinälllään en kyllä ymmärrä näistä mitään... :whistle:

Yztlas :LOL: spermakyselylle... nyt täytyy myöntää että en oo tullut tarkkailleeks, täytyykin ehkä illalla tutkia. :D muutenkin just eilen pohdittiin miehen puolelta asiaa, sillä kun on ikää jo pian 34 lasissa niin voihan se olla että siellä on kavereiden kyvykkyys alkanut laskemaan... miehen iän takia me mennään kyllä tutkimuksiin heti kun vuosi kosahtaa täyteen, jos ei siihen mennessä oo tärpännyt. :|

Ikävä kuulla sun parisuhdetilanteesta. Kannattanee varmaan istua alas ja puhua vaikeat asiat halki? Niin kivalta kun se kuulostaakin... meillä on niin tuore parisuhde et puhutaan vielä kaikesta, toivon, että osataan säilyttääkin tää yhteys... ollaan edetty hirveen nopeasti mut uskon et molemmilla on sen verran elämänkokemusta takana et tiettyjä asioita me jo osataan ilman yhteistä harjoittelua. Toivon, et toi yhteyden auki pitäminen on yks niistä. :)

ruusutarha, jos nyt tärppäsi, niin alan kyllä greippimehulähettilääksi :LOL: mulla on rinnat ihan hirvittävän kipeet, siis halaaminenkin sattuu. mutta en jaksa tarkastella noita kehon tuntemuksia sen tarkemmin, koska oon ennenkin ollut lukevinani ties mitä raskausoireita.. :D mutta kp 30/28-34, toiveikkuus on kyllä tosi korkeella nyt. :heart:
 
Yztlas miten mä unohdinkin kommentoida tohon sperma-aiheeseen :LOL:

Tosiaan oon tehnyt ihan samoja huomioita kun sä ja pistänyt asian merkille! Nykyisen miehen tavara on siis kyllä mun mielestä läpikuultavampaa ja melkeen vesimäistä, voiko se nyt sitten tarkoittaa jotain huonoa en tiiä :D Kun meillä ei tuota yrittämistä nyt vielä ole takana niin kattoo mitä tapahtuu ja vetää johtopäätöksiä sitten.

Mut sitä en kyllä ikinä unohda millaista kokkelia oli mun ekalla poikaystävällä, siis sellasta oksettavaa hyytelöä. Oiskohan sen kanssa sitten tullu raskaaksi helposti :D i don't wanna know

attente kuulostaa tosi hyvältä, etenkin toi että halaaminen sattuu =) huh miten jännittää...!
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas


Torstai 20.03.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 62/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Belll....................kp33/37.............21v............yk7............1.lapsi
attente................kp31/28...........26v............yk5.............1.lapsi

Kp 21-30


ruusutarha...........kp28/?.............25v.............yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+................kp20/28..............?...........yk?............1.lapsi
Sahrai..................kp19/30-(85).......26v...........yk9............1.lapsi
DaniaD.................kp18/32......21v............yk6..........1.lapsi
Nyu......................kp15/27.............25v..........yk19...........1.lapsi
Audrey................kp12/24-33...........26v..........yk2.............1.lapsi

Kp 1-10


Audrey................kp12/24-33...........26v..........yk2.............1.lapsi
Yztlas..................kp7/24..........21v..............yk8............1.lapsi
Toivepulla............kp4/34-35........21v..........yk11...........1 .lapsi

PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

Helmikuu
-

Maaliskuu
wbä


PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Yztlas, millaisissa asioissa olette erilaisia? Erilaisuushan ei aina oo pahasta, se voi olla rikkauskin. Jos ajatusmaailmat ei ihan kohtaa, tärkeäks muodostuu se, että molemmat arvostaa toistensa ajatuksia. :) Ihan samanlaisessa seurassa olis tylsääkin, jos toisen ajatusmaailma ei koskaan haastais omaa...

KP 31 /28(34) en tajuu miten oon pystynyt oleen testaamatta.. :D kumpa se kierto olis toi entinen 28 eikä viime kierron mukainen 34 ja nyt olis tärpännyt... tuun hulluks tän toiveikkuuden kanssa. :x
 

Yhteistyössä