vauvatoiveilija, ei vitsi, mä kyllä allekirjoitan ton ovislimoihin vaikuttamisen. Oon tässä kierrossa juonut greippimehua ja aiemmin koskaan en, ja mä en oo ikinä pystynyt bongaamaan mistään limoista ovulaatiota- mutta tässä kierrossa todellakin bongasin.
ompas jännää.
ruusutarha, ompas hirveen epäselvää toi endohomma. toivottavasti meillä tärppäis yritys ja tulisin raskaaks ennenkun osuu omalle kohdalle toi endo (kaikilla äidinpuolen suvun naisilla on siis sitä, joten most likely osuu omallekkin kohdalle elämän aikana nyt, kun e-pillerit ei enää suojaa siltä) ... ja toivottavasti teillä kans tärppää pian, niin et joudu stressailemaan asiasta <3 ihanaa, että pysyt positiivisin mielin, missään nimessä ei olis syytäkään muuhun
mutta stressi on kova hiipimään mielen sopukoihin näissä jutuissa..
Belll, kurja kuulla
mun gyne tosin lupaili että "kerta viikossa riittää", siittiöt elää kuulemma 5 päivää kohdun limakalvoilla... toivotaan että olis tärppimahiksia tähänkin kiertoon sitten kuitenkin
mäkin stressaan kuukautisten alkamispäivää täällä, kun kierto on normisti ton 28 mutta venyi viime kerralla 34 saakka... ja huomenna olis se päivä 28. ei kyllä oo millään muotoa olo että olis raskaana, mutta ei kyllä kuukautisolokaan.. rinnat on arat mutta se nyt voi johtua mistä tahansa tai kummasta tahansa tai puhaasti mielikuvituksesta
kumpa olisin tajunnut kirjottaa kalenteriin ne ovislimapäivät, nii osais arvioida, mutta eiiii, silloin oli sellanen fiilis että stressitön ja laskuton kierto..
noh nyt sitten vaan odotellaan...