Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Mun ebay testitilaus tuli! Odotin sitä vasta ens viikolle, kun lähti kiinassa postiin 6pv. Toi ovistesti kasa on ihan järkyttävä, jos mä en noilla 40 testillä bongaa ovista ni johan on kumma :LOL: jään hipelöimään testejä ja odottamaan, et täti pakkaa laukkunsa ja lähtee...
 
Heii kaikki! Pahoittelut uuteen kiertoon tippuneille :/ Täällä odotellaan jo innolla tätiä tulevaksi.. Pääsis jatkamaan taas yritystä! :) Oon nyt 8pv syöny teroja, eli pitäisi 4pv sisään ilmeisesti tädin ilmoittaa itsestään.. Jos nyt oikein oon ymmärtänyt!
Oon ihmetelly tässä nyt lähipäivinä, kun jotekin kaikki sivuvaikutukset on kadonnu kun tuhkana tuuleen! Pari päivää sitten oli vielä tissit jumalattoman kipeät, maha sekasin, päätäsärki, ja mahaa kolotti 24/7, nyt ei oo yhtään mitään. ei oireen oiretta! Kummallista. Ehkä ne palaa rytinällä tädin kanssa samalla oven avauksella!

viivan vahvitumisia laurushkalle! :)
 
Voisin tulla tännekin kuumeilemaan :wave:
Meillä miehen kanssa yritys on vasta alkanut ja olen jo ihan malttamaton odottamaan :D
Meistä tietoa sen verran että asutaan länsiuudellamaalla pikkuisessa kylässä peltojen keskellä. Tällä hetkellä vielä talo vuokralla mutta tarkoituksena olisi ostaa ihan omaksi kun vaan saadaan rahaa säästettyä ensin reilusti. Itse olen vakityössä (koeajalla kylläkin, jäljellä vielä ensi kuu) ja mies "joutui" kouluun kun jäi työttömäksi loppuvuodesta. Valmistuu onneksi jo vuodenvaihteessa eli ei yhtään haittaa vaikka meillä tärppäisi heti :p
Seurustelu aloitettiin syksyllä 2011 yli kymmenen vuoden ystävyyden jälkeen ja kihloihin mentiin marraskuussa. Melko tuore suhde siis kyseessä mutta tunnetaan toisemme varmasti paremmin kuin kukaan muu perheestä tai ystävistä, välillä ihan pelästyn kun mies niin tarkasti tietää mitä juuri sillä hetkellä ajattelen tai vastaavaa :D
Olen 23-vuotias ja mies melkein vuoden nuorempi. Olikohan vielä jotain mistä viime aikoina olisitte keskustelleet.. Olen siis jo muutaman kuukauden seuraillut juttujanne :D

Mijau....kp10/??......23v.....ya3/13.....1.lapsi

Kierron pituudesta ei tosiaan ole tietoa vielä kun vasta viimeisen laastarin pois repäisin.
 
Kertomisesta vielä sen verran ettei olla kerrottu kellekään muulle kuin mun siskolle. Oli ihan pakko saada joku naispuolinen kelle läpättää kaikkea mahdollista vauva-asiaa kun ei tuo mies aina tunnu innostuvan aiheesta :LOL: Haluan ehdottomasti varhaisultraan ja tarkoituksena olikin ultran jälkeen kertoa mun äidille, miehen suvulle ja meikäläisen muille sukulaisille vasta sitten vko12 jälkeen. Tarvitsen kuitenkin tukea varmasti äidiltäkin jos raskaus keskeytyy : /
Meidän äitee jo kovasti odottaa lapsenlapsia, moneen kertaan on sanonut jo olevansa ihan valmis mummoksi. Aika varmasti saa jonkin itkun ja naurun sekaisen kohtauksen kun uutisen raskaudesta joskus kuulee :D
 
Mijau tervetuloa! :) Toivottavasti sulla tärppää pian. Me oltiin miehen kanssa oltu yhdessä vajaa kolme kuukautta, kun plussa testiin tuli ja kyllähän se oli haluttu plussa vaikka nyt hullulta tuntuukin, että niin pian lapsia alettiin tekeen. Nyt kun parisen vuotta melkein oltu yhdessä niin kyllähän tuo mies oikeelta ihmiseltä tuntuu eikä mikään kaduta. Nyt siis toista yritetään :)

laurushka paljon onnea!! :)

Menin viikonloppUna tilaamaan Clearbluen testejä ja oottelen, että koskahan ne postiluukusta tipahtaa. Yks tavallinen puikkotesti tuolla kaapissa odottaa jo, mutta varmuuden vuoksi halusin tilata vähän lisää ja onhan noi cb:n testit samat, mistä viimeks meille plussa ensimmäiseksi tuli. Vielä tarvis vaan ootella ens viikkoon, että kannattaa testailla. Kai sitä malttaa jotenkin :D
 
Heippa!

Täällä parannellaan vatsataudista.. kaikki alkaa vaikuttaa nyt paremmalta ja tässähän elellään jo jänniä päiviäkin :) Koht toivottavasti voi testailla, en kyllä usko et olen.. seuraavaa kiertoa ajatellen lukemia..

Hedelmälliset päiväsi ovat: 06.04.2013 - 11.04.2013
Ovulaatiopäivä: 09.04.2013
Laskettu aika: 31.12.2013
 
Millinkäinen
Taitaa olla pääpiirteissään samanlaisia vastauksia kyselijöille... ikävähän niihin on kyllä vastata, ainakin jos yritystä jo enemmän takana :(

Tarana ja Naspu
pahoittelut :hug:

Mojito voimia sinne! :hug:

Caro plussatuulia :whistle:

Grill kiitos kysymästä :) on kyllä tullu sellanen tunne, ettei ovis ehkä välttämättä ollutkaan sillo kp14.. viime viikon lopulla oli limat sen oloiset, että olisko sillon ollu? mut tiedä häntä.. :headwall: no.. alavatsa on kipuillu ja ollut paineen tunnetta ja järkyttävä vessahätä jatkuvasti (yleensä jos käyn jopa 7h tauolla vessassa, niin nyt hyvä jos tuntia pystyy pidättämään). Tai sitten vain kuvittelen, mutta menkkoja ei toistaiseksi ole näkynyt... tein tänään jopa testin (päivällä vajaan tunnin pidätyksellä David) ja puhdas negahan se oli... jospa seuraavaa jaksaisin sinne pääsiäiseen odottaa, jos sinne asti päästään :)

Laurushka vahvistumisia! :)

Mijau tervetuloa :)
 
Tervetuloa Mijau!

ja onnea Laurushka! voi kun muillakin tärppäis noi pian :)

Haaveilija93 Mulle lekuri aikoinaan sanoi että pitää odottaa kaksi viikkoa terojen jälkeen menkkoja, sitten jos ei kuulu niin uutta soittoa.. mutta itselläni alkoi kyllä 3pvn päästä.

Millinkäiselle toivon pientä salamatkustajaa ylikaiken :heart:

Nyt pieni avautuminen.com.. anteeksi romaani :D
oon nyt pienen pohdinnan jälkeen päättäny että mut vois poistaa tosta kiertopäivien listalta ja laittaa tohon mukana menossa- listalle
ainakin nyt täksi kierroksi.
En siis aio kadota mihinkään taustailemaan, vaan luen ja kommentoin täällä varmasti yhtä paljon kun nytkin.. Haluan vaan nyt yrittää ottaa OIKEASTI rennomman asenteen koko tähän projektiin, koska olen huomannut olevani todella stressaantunut nyt viime kuukausina, varsinkin noita erilaisia tikkuja tihrustaessani. Lisäksi tänä keväänä on kaikenlaista uutta ja ihmeellistä tiedossa, työharjoittelusta ja valmistumisesta pakkaamiseen ja muuttoon, joten en halua käyttää aikaani "turhaan" testailemiseen, tihrustamiseen ja stressaamiseen.

Enkä koe noista kiertopäivien seuraamisista itseasiassa olevan itselleni tällä hetkellä oikein hyötyä, ovikset ja kierrot kun heittelee aika paljon. Edellinen kierto antoin minulle paljon oppia siitä, miten oma kehoni toimii ovulaatio-aikana, joten aion testailla vasta kun jotain oireita ilmaantuu :) ja ennen kaikkea, anteeksi suora puhe, haluaisin harrastaa enemmänkin seksiä silloin kun haluttaa ja tuntuu siltä, kuin palkonomaista ovulaatioseksiä kierron keskivaiheella. Tämä on myös vaikuttanut mieheni seksihaluihin todella kielteisesti, mitä en halua! Kyllä ne simpat oikeeseen paikkaan löytää ja oikeeseen aikaan, jos on löytääkseen :)
Yritän myös olla mahdollisimman luomuna, ilman teroja siis, nyt kevään ja kesän ja katsoa mihin kierto asettuu, jos asettuu, ja elokuussa sitten lähdetään jonottamaan tutkimuksiin, jos tilanne siihen menee.

Tällaset mietteen tänään, voi olla että viikon päästä tuun anelee itteeni takas listoille, mutta tämän hetken fiilis on tämä :D
 
Viimeksi muokattu:
jennii90, hui kamala, voin vaan kuvitella miten paniikissa ite olisin ollu jos parin kuukauden seurustelun jälkeen olisin tullut raskaaksi :D Mutta olenkin tällainen jahkailija, mietin aina pahimman kautta lähes kaiken mikä on tooosi huono piirre ja inhoan sitä itsekin :ashamed: Aina vaan varautuu kaikkein pahimpaan ja välillä iskee olo etten tiedä haluanko edes lasta nykyisen mieheni kanssa mikä on tietenkin aivan naurettavaa koska en mitään muuta haluakaan niin paljoa ! Olen siis välillä solmussa itseni kanssa oikein kunnolla :LOL:
 
Melody Äh jos oikeesti antaa täti odottaa itseään 2 viikkoa niin sit kiukuttaa, nyt laskin ton alotus ajankohdan niin, että kun mulla tänään alkaa pitkä viikonloppu niin saisin kärsiä ihan rauhassa kotona ilman kärsineitä tekohymyjä aspa töissä :D
Mulle ei lekuri sanonnu mitään ajankohdasta, että millon soitella jos ei kuulu.. Se oli muutenkin jotenkin todella sekava lääkäri. Mutta kaipa tämä tästä. Tietääkö kukaan muuten mikä on seuraava vaihtoehto jos terot ei toimi? :D ihan mielenkiinnosta..
 
Millinkäinen
Melody kiitos :heart: =) ja hyvältä kuulostaa tuo sinun suunnitelmasi, toivottavasti on sinulle oikea ratkaisu! :) Itsellenikin teki NIIN hyvää pitää joulu-tammikuussa vähän taukoa stressistä. Listoilla kyllä roikuin, ihan vain jo sillä, että pysyisi edes jossain tallessa tiedot minkä pituisia kiertoja milloinkin ollut. Ja vaikutti kyllä tuohon seksielämäänkin ihan positiivisesti ;) nyt taas tuntuu, että alkanut mennä minun osaltani välillä vähän väkinäiseksi lapsentekopuuhaksi koko homma... lienee taas pikku hiljaa aika ottaa vähän etäisyyttä itse yritykseen ja ottaa vaikka Fifty Shadesit iltalukemisiksi :D Mut siis joo meni kyllä omanapailuksi eli HYVÄLTÄ KUULOSTAA JA TEKEE VARMASTI HYVÄÄ (oli se pääpointti)! Toivottavasti saa stressittömyys aikaan myös kivan pikku yllärin teille :heart:
 
Ihanaa laurushka! Onnea koko perheelle :flower:

Tervetuloa Mijau :wave:

Millinkäinen sun pääsiäistä ja testausta täälläkin odotellaan :popcorn: Toivotaan parasta! <3

Melodylle rentouttavaa "lomaa"! :D Mullakin viime syksy melkein meni siinä stressatessa ja koko ajan laskin jotain mahollisia ovulaatiopäiviä jne, mutta nyt keväällä oon ottanu vähän rennomman asenteen, vaikka listoilla oonkin pysyny, mutta just lähinnä sen takia että käyn kattomassa kp:t. Seksi on maistunu :)D) paremmin ja mieskin on ollu rennompi, kun ei senkään tartte miettiä, että nyt pitää olla hyvä pano kun on ovulaatiopäivä käsillä. Komppaan siis millinkäistä ja että tekee varmasti hyvää! :)

ON: Mää sitten kävin vihdoin siellä endo-epäilysultrassa (3kk jonotuksen jälkeen), eikä mitään onneks löytyny. Kohtu oli kuulemma "oikein sievä ja hyvännäköinen", samoin munasarjat ja limakalvo normaalit. Toi limakalvon tilanne oli ainakin ittelle helpotus, sen viime viikkosen varhasen km:n jälkeen.

Sitten puhuttiin noista kivuista ja lääkkeistä, ja kun mulle määrättiin aikasemmin Miranaxia niihin kk-kipuihin, niin tää lääkäri sano, ettei se oo välttämättä hyväks kun yrittää raskautta. Se kuulemma voi vaikuttaa keltarauhashormonituotantoon negatiivisesti, eli vaikka hedelmöittyisin ja se kulkeutus kohtuun ja alkais kiinnittymään, niin se ei pysy kun on liian vähän keltarauhashormonia, eli se viime viikkonen saatto johtua ihan niistä lääkkeistä. :headwall: No nyt tietää senkin, että Miranaxit on kireessä pannassa, ja sain uusia lääkkeitä kipuihin, "jos nyt kevään niillä pärjäisit".

Sitten puhuttiin jatkostakin, että jos ei tärppää. Määhän jätin pillerit poijes jo viime vuoden toukokuussa, eikä touko-elokuussa ollu varsinaista yritystä, mutta olisin voinu tulla raskaaks. Se lääkäri vaan sano, että jos ei tärppää siinä touko-kesäkuun vaihteeseen mennessä, se laittaa mun tietoihin että voin soittaa suoraan tonne polille ja varata aikaa tutkimuksiin. Ei siis tartte mennä omalääkärin kautta ja pyytää lähetettä. Sano kyllä, että tervetuloa polille myös jos tärppää. Ja jos tuun hoitoihin niin munanjohtimet tutkittais aika ekana ja mun tapauksessa luultavasti tähystyksessä, niin samalla saatais katottua varmaks, että onko niitä endo-pesäkkeitä mahassa.

Kaikin puolin siis valaiseva ja mukava käynti oli. Nyt tietää, mitä tapahtuu jatkossa, alkaa raskaus tai ei :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 20.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp99/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp57/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Caro...............kp47/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp46/28................21v...............yk1............1.lapsi
Iippari.............kp32/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp31/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi

Kp 21-30


Miwwi..............kp30/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
-es-................kp28/27................22v..........yk24...............1.lapsi
sinsa..............kp26/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp25/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
Lauramom ......kp23/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp22/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp22/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp21/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp21/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp19/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp19/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi
memsie...........kp15/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp13/28................23v.............yk4................1.lapsi
Mijau............kp11/??.............23v..........yk1(ya3/13)............1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11...kp10/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp10/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp9/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi
pantera...........kp5/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp5/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
tarana.............kp4/26-28..........25v............yk13...............1.lapsi
Henksuliini93...kp2/28-30.............19v..........yk10..............1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo16.......31.3.
Caro...............dpo13........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Naspu, Melody89


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz
Laurushka



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea laurushka:flower:

Keskiviikko koitti ja vielä ei tätiä näy mutta kyllä se vielä ennen huomista tulee käymään. .
Jotenkin pitää huokaista syvään joka kerta ennen kuin toivoo mitään. Ollaan menty sen pisteen ohi jo että olis aika luovuttaa mutta koska en ole luovuttaja tyyppiä en luovuta..

Tähän loppuun vielä isot plussatuulet kaikille. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Millinkäinen ja muut.. kiitos paljon tsempeistä :heart:
Ja aion mä kuitenkin varmaan vähän päässä laskeskella missä ne kp:t suunnilleen huitelee, ja merkkaan kyllä kaikkien kiertojen lopulliset pituudet muistiin tonne blogiin ainakin, ihan tulevia mahdollisia tutkimuksiakin varten.. mutta kunhan ei nyt ihan joka päivä ressais ja panikois :D
 
Millinkäinen
Nuttis kiitos sullekin :heart: ja kyllä tosiaan oikein valaisevalta vaikuttaa tuo sun käyntis, hyvä että jossain päin asioita hoidetaan kunnolla! :)

Henskuliini pahoittelut :hug:

Komppaan es:ää ja helenaa: oikein keväisiä plussatuulia jokaiselle! :whistle: sais tajuta lähteä kevään myötä 9 kuukauden muuttomatkalle myös yksi iso haikaralauma ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 21.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp100/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp58/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Caro...............kp48/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp47/28................21v...............yk1............1.lapsi
millinkäinen......kp32/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Miwwi..............kp31/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi

Kp 21-30


-es-................kp29/27................22v..........yk24...............1.lapsi
sinsa..............kp27/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp26/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
Lauramom ......kp24/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp23/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp23/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp22/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp22/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp20/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp20/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi
memsie...........kp16/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp14/28................23v.............yk4................1.lapsi
Mijau............kp12/??.............23v..........yk1(ya3/13)............1.lapsi
Sunflower11...kp11/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp11/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi

Kp 1-10


lilja. ...........kp10/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi
pantera...........kp6/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp6/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
tarana.............kp5/26-28..........25v............yk13...............1.lapsi
Henksuliini93...kp3/28-30.............19v..........yk10..............1.lapsi
Iippari.............kp3/27-30................21v.............yk4..............2.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo17.......31.3.
Caro...............dpo14........21.3.
Alexandra89.....dpo??.......28.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Naspu, Melody89


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz
Laurushka



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin ilmaistu Millinkäinen! =)

Pahoittelut Henskuliini! : /

Hei ja saa tuota listaa joku muukin aina päivitellä! :) Mikäli kiinnostusta löytyy. En minäkään täällä kuitenkaan ihan joka päivä ehdi (tai muista) käydä. ;)
 

Yhteistyössä