Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Arttu Wiskari - Ikuisesti kahdestaan - YouTube

tippa tuli linssiin kun ekan kerran biisin kuulin :'(
ja mut vois siirtää taas takasin listoille. 3 kuukauden piina vihdoin loppuu kohta tosin lekuriin pääsen vasta ens kuussa :)

Joten siis tämän hetken tilastot: kp25/27, 22v, yk24, 1.lapsi

Muoks: Noihin uniin sen verran; oon nähnyt unia raskaudesta, keskenmenoista, tuplaraskauksista, kuolleen lapsen synnyttämisestä, synnytyksestä, ristiäisistä, positiivisen raskaustestin tekemisestä jne.jne. ja voin kyllä rehellisesti sanoa että vähäksi on nukkuminen noiden unien jälkeen jäänyt. en oikeen oo moneen kuukauteen nukkunu kunnolla.

Mun vanhemmat on tietoisia yrityksestä. mutta sen laajuudesta ei tiedä.
 
Viimeksi muokattu:
Kaipa se on nyt uskottava, meinasin taas nuolasta ennen kun tipahtaa..
pois piinailijoistaa ja kp1 yk 9 :( :'(
eilen aamulla tuli pari tippa verta, katosi kuitenkin melkein vuorokaudeksi se vuoto ja olin jo ihan että JES! mutta tänään aukes hanat sitten ihan kunnolla. Eniten harmittaa se että joutuu varmaan seuraavaa ovista oottelee taas monta viikkoa. Tämäkin kiertokin kun venyi 48 päiväiseksi. Voi olla että yritän nyt seuraavan kierron keskittyä muihin asioihin ja yrittää enemmän nauttia elämästä, pysyn listoilla kuitenkin että pysyy vähän päivissä kärryillä.
Toivo elää kuitenkin edelleen vaikka menikin mahis siihen ihanaan jouluvauvaan,
vauva vuodelle 2014 <3

Pahoittelut muillekkin tädeistä, Mojito :hug:
:'(
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 17.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp96/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp54/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Caro...............kp44/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp43/28................21v...............yk1............1.lapsi
tarana.............kp36/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi

Kp 21-30


Iippari.............kp29/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp28/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp28/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp27/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Naspu.............kp27/28...............24v........yk1 ..................2.lapsi
Henksuliini93...kp26/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
-es-................kp25/27................22v..........yk24...............1.lapsi
sinsa..............kp23/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp22/30..................28v...........yk2.............1.lapsi

Kp 11->20


Lauramom ......kp20/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp19/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp19/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp18/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp18/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp16/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp16/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi
memsie...........kp12/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi

Kp 1-10


verppu...........kp10/28................23v.............yk4................1.lapsi
Sunflower11...kp7/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp7/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp6/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi
pantera...........kp2/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp2/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
Melody89........kp1/29-39(87).......23v..........yk9(ya2/12).....1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo13.......31.3.
Caro...............dpo10........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
pantera, Mojito ja Melody, pahottelut vuodosta mutta tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

laurushka mää oon tehny jo jonkin verran hankintoja, mutta aattelen koko ajan että kyllä niille käyttöä tulee. Multahan löytyy jo vaunut, turvakaukalo, kantoliina ja vaatteita. Halvalla kun oon bongannu niin oon aatellu, että kun pikkuhiljaa hommaa niin ei tuu kerralla niin isoa menoerää. Ehkä sitä on vaan liian optimisti että ei ees aattele sitä, että entä jos ei tuu vauvaa.
 
Millinkäinen
Aadaz onnea :)

Grill
äänen sait :)

Pantera, Mojito & Melody
pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Unista
teininä näin joskus unta synnyttämisestä, synnytin mm. maitolaiturilla :D ja tän vauvakuumeilun aikana oon pariin otteeseen nähny unta siitä, että mulla on se vauva/lapsi. Sellasta ihan normaalia arkea niissä unissa ollu mm. imettämistä yms. Mut ihmeen vähän uniin tullut on!

Laurushka mullakaan ei ollu vielä viime viikkoon asti tarkoitus ostaa vauvanvaatteita ennenku jos joskus ylipäätään olisin raskaana.. Sitpä se hetken mielijohteesta tuli ensimmäinen body ostettua :ashamed: saa nähä tosiaan tuleeko sille käyttäjää, mut päätin jo, että ellen siihen mennessä raskaudu, kun käly saa vauvan (syksyllä), niin menee tuo body kyseiselle vauvalle lahjaksi.

ON: törmäsin viikonloppuna entiseen opettajaan (ihana ihminen), joka kyseli nopeasti kuulumisia ja viimeisenä kysymyksenä heitti "millonkas teille niitä lapsia tulee?" Kyllä tuntui, että sanat takertuu kurkkuun ja sain vain sanotuksi: "ei sitä nyt vielä..." :ashamed: Tuntuu, etten vielä vuosi sitten ollut törmännyt näihin tilanteisiin (tai sit en vain noteerannut niitä, kun ei ollut yritys alkanut/paljoa takana), mutta tuntuu niin ristiriitaiselta vastata näille kysyjille, että "ei me nyt vielä lapsia olla hankkimassa" tai "ei sitä vielä ehdi" tmv., kun samaan aikaan tekisi mieli huutaa "Kyllä haluttaisiin kovasti jo, mutta kun ei se vaan ole niin yksinkertaista!!!" :headwall:

Siis miten vastaatte lapsisuunnitelmia kysyville, jotka eivät tiedä yrityksestä (eikä tartteisi tietääkään)? Mulla tuntuu nykyään automaattisesti vain tulevan se "ei sitä nyt vielä...." *ja kiusaantunut hiljaisuus*
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Millinkäinen mulla ehkä vähän tökerö tapa mut mä teen niin että kun ihmiset "ajattelemattomasti" kysyy että koska teille tulee vauvoja niin oon suoraan sanonu että "niinpä, pitkään sitä on yritetty tehdä mut ei vaan onnistu. aina ei vaan oo itestä kiinni :/". voit olla varma että kysyjää alkaa harmittaa vielä enemmän että edes kysyi sulta.
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89 ja Nuttis
Sunflower11
Mä oon sanonut vaan että nää olemassaolevat riittää.
En halua keskustella asiasta kenenkään kanssa ja kuunnella yhtään mitään "no teillähän on jo lapsia.." tms. kun ei kaikki vaan ymmärrä että vaikka on kaksi niin tää 2v+ yritys ei oo mikään helppo homma.
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
tarana :hug:
Meitähän tipahti yhtäaikaa monta : /

Mä lähes aina vastaan vaan "no ei tässä mikään kiire, tulee kun tulee" Mikä onki puoliksi totta :D vähän silleen surumieleisesti oon vaan huomannu nykyään ton sanovani.. siitä sit voi kysyjä päätellä mitä haluaa. Tosta on tullu mulle sellanen vakio fraasi minkä sanon aina jos joku tuttu kysyy, se on vaa jotenki tarttunu suuhun. Eikä tonkaan vastauksen jälkeen kukaan yleensä mitää lisäkysymyksiä esitä :p
 
  • Tykkää
Reactions: tarana
Mulla ei vielä kauheasti oo mitään ennalta hankittuja vauvan tavaroita, yhdet yli suloiset tossut ja muutamii kudottuja villavaatteita oon itse tehnyt kun oli aina yövuoroissa hyvin aikaa tehdä niitä :) Vauva kyselyihin vastaan tosi usein lyhyesti ja ytimekkäästi että toivottavasti joskus tulee. Vielä ei ole tarvinnut sen yksityiskohtaisemmin vastailla, vaan tuo vastaus on kysyjiä tyydyttänyt :)

OmaaNapaa: kuluispa nää muutama päivä nopeammin ja täti punainen jättäisi tulematta ja pääsisin oikeen kunnolla testin tekoon. :) olin torstain-lauantain jonkin sortin vattataudissa ja kaikki etoi, kuumekin nousi perjantaina melkein 39 asteeseen. Onko muut selvinneet ilman liikkeellä olevia pöpöjä?? Itse juuri parannuin flunssasta ennen tota viikonlopun pöpöä, mutta nyt tuntuu että tulisiko flunssa takaisin kun aivastuttaa taas. Ja oon niin iloinen, mun parhain ystäväni joka on melkeen saman aikaa yrittänyt lasta alulle kun minä niin laittoi viestillä plus testistään kuvan perjantaina! Oon niin onnellinen niiden puolesta :heart: Jospa itselläkin vaikka tärppäsi nyt niin olis LA tosi lähekkäin :)
 
Ei se haittaa olla optimisti, mä vaan henkilökohtasesti oon jotenkin pelännyt jinxaavani raskautumisen jos hankin jotain etukäteen :D

Ainoa mitä ostin kun olin sen ihanan hetken raskaana, viikkoa ennen kkm:a oli H&Mstä sellaisen beigen pörröisen nallepipon kun maksoi vain euron ja ystävä yllytti.. se on haudattuna niin syvälle kuin vain mahdollista kaappiin ettei tule tippa linssiin :D

Mulla muuten on kp 29/29 eikä ikinä ole venynyt kierto vaan ollut pari päivää lyhyempi pari kertaa :D Toivo elää ainakin tämän päivän kun ei ole vielä(!) menkkoja näkynyt :D
 
Caro meilläkin kaverin kanssa samanlainen tilanne, tosin kaveri jätti ehkäisyn miehensä kanssa jo joulukuussa ja me vasta nyt, mutta ilmoitti reilu pari viikkoa sitten olevansa raskaana ja nyt toivotaan, että meidän vaavelit tulis kuukauden ikäerolla :) Kaverin ensimmäinen lapsi, itsellä siis jo toinen. Mutta aika menee vaan tällä hetkellä niin hitaasti, uskallan testata vasta ens viikon torstaiaamuna, menkkojen alkamisesta ei oo mitään tietoo, koska hormonikierukka poistettiin 27.päivä ja silloin oli edellispäivänä alkanut jo vuoto joka kesti siis sen viikon ja pari viikkoa myöhemmin sain bongailtua kaverilta ylijäämillä ovistesteillä yhtenä päivänä lähes yhtävahvuisen viivan kuin kontrolliviiva eli oletan, että ovis oli siitä muutaman päivän sisällä normaalisti keskellä kiertoo. Ja oireitakin löytyi. Nyt vaan jännäillään riittikö se kolme kertaa ovisviikolla saamaan plussaa testiin :)

laurushka toivotaan että tärppi on käynyt! :)

Tosta vaatteiden ostamisesta itse en muista ostaneeni mitään ennen plussaa mutta eipä me kauaa yritettykään (3 viikkoa pillereiden jättämisestä oli plussa testissä), mutta kaverin kanssa käytiin Lastentarvikeliikkeessä, kun oli tarjouksessa imetystyyny. Kaveri sillon ei vielä ollut raskaana ja empi ostamista, mutta sain ylipuhutuks. Ostinpahan itsekin vaikka ajattelin silloin, että yritys alotettaisiin vasta muutaman kuukauden kuluttua. No, kaveri raskautui siitä kierrosta :) Mulla imetystyyny odottaa pestynä vaatehuoneessa toivon mukaan ensi talvena käyttöön ottoa.

Tsemppiä jännäilijöille, toivotaan että se plussa ilmestyis kaikille! :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 18.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp97/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp55/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Caro...............kp45/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp44/28................21v...............yk1............1.lapsi

Kp 21-30


Iippari.............kp30/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp29/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp29/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp28/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Henksuliini93...kp27/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
-es-................kp26/27................22v..........yk24...............1.lapsi
sinsa..............kp24/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp23/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
Lauramom ......kp21/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi

Kp 11->20


Anlii...............kp20/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp20/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp19/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp19/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp17/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp17/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi
memsie...........kp13/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp11/28................23v.............yk4................1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11...kp8/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp8/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp7/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi
pantera...........kp3/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp3/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
Melody89........kp2/29-39(87).......23v..........yk9(ya2/12).....1.lapsi
tarana.............kp2/26-28..........25v............yk13...............1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo14.......31.3.
Caro...............dpo11........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Naspu


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Halit kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Ja tsempit kaikille tasapuolisesti, sitä nyt monet tarvitsevat! ;)

Millinkäinen: Jos noita kyselyitä sattuu tulemaan, niin pakkotaudun naurahtamaan ja toteamaan ettei nyt vielä. Kamalaahan se on... :ashamed: Mutta en näe oikein muutakaan vaihtoehtoa.

ON: Perhanan perhana! Menin lauantaina sättämään ovistestien kanssa ja nyt sitten en ole saanut lainkaan plussaa, mutta olen melko varman että lauantain testeihin olis tullut, ellen olis sätännyt... :headwall: ja ei sitä nyt sitten voi tietää ennen kuin täti saapuu!
 
Noin tuli täti kylään täälläkin :kieh: En kyllä hirveesti tähän kiertoon uskonutkaan mutta kyllä se vaan harmittaa.. Tää kierto myö jätetään miehen kanssa väliin ja jatketaan sit yritystä seuraavalla kierrolla :) Eli mut voi hetkeks siirtää tonne mukana menossa listalle?
 
Kiitos kaikille ihanille tuesta! Ja pahoittelut muillekin uuteen kiertoon joutuneille... :hug:

Kyselyihin mä heitän jotain tyyliin "ei oo lapsia, toivottavasti vielä tulevaisuudessa siunaantuu". Kurjia tilanteita on kyllä ollut, muttei suoranaisesti oo liittynyt tuohon kysymykseen...

Täällä vaan tullut lisää shittiä niskaan tänään, kun pääsin puheyhteyteen klinikalle... :'(
Nyt ei jaksa enempää, ehkä joskus seuraa avautuminen...
 
voi hemmetti että meni sit yöunet kun odotan vaan niitä menkkoja. onneksi ei ole huomenna mitään oikeeta tekemistä niin voin nukkua päiväunet, ei kai se auta kun ajatella että ne alkaa kuitenkin ja jos ei niin testaa. miksi pitää stressata tällä tavalla etukäteen? :D

kyselyistä: onneksi me ollaan niin "tuore" pari että ei tule mitään kuumotuksia! ei tarvitse miettiä vastauksia. eipä tosin meidän "yrityksestä" tiedäkkään muut kuin ne jotka sai tietää mun olevan raskaana aiemmin :) eli äiti, veli ja mun paras kaveri sekä miehen ystävä :D
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Kylläpä moni on tippunut! :eek:

Meille tuli tälleen ylläri-yövieras muutamaks yöks käymään. Enkä saanut niitä ovistestejä hankittua, vaikka tikutusta suunnittelin.
Nyt mennään kp18.
Palailen kommentoimaan paremmalla aikaa. Nyt työt ja vieras vie huomiota ihan liikaa..
 
Millinkäinen: Multa ei onneksi kukaan ole kysellyt, paitsi iskä. Kaikille olen aina sanonut, etten koskaan lapsia hanki, ja opinnotkin on vielä aivan kesken eli tuskin kukaan edes olettaa mun hankkivan mitään lapsia varsinkaan tässä vaiheessa. Iskälle vastaan yleensä vaan, että: "Katsotaan nyt, ei kai nyt vielä, sinäkö sen sitten hoidat", tms.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 19.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp98/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp56/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Caro...............kp46/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp45/28................21v...............yk1............1.lapsi
Iippari.............kp31/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi

Kp 21-30


millinkäinen......kp30/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp29/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp29/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Henksuliini93...kp28/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
-es-................kp27/27................22v..........yk24...............1.lapsi
sinsa..............kp25/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp24/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
Lauramom ......kp22/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp21/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp21/29..................21v.............yk10............1.lapsi

Kp 11->20


jenniii90..........kp20/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp20/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp18/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp18/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi
memsie...........kp14/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp12/28................23v.............yk4................1.lapsi

Kp 1-10


Mijau............kp10/??.............23v..........yk1(ya3/13)............1.lapsi
Sunflower11...kp9/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp9/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp8/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi
pantera...........kp4/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp4/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
tarana.............kp3/26-28..........25v............yk13...............1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo15.......31.3.
Caro...............dpo12........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Naspu, Melody89


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä