Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Ansku tsemppiä jatkoon! Nauti täysillä kahenkeskeisestä ajasta ja keskity vaan teihin, ehkä sitten plussaatkin heti tommosen yrittämättömyysajan jälkeen :)

Grill on kyllä kivempi lukea tota siistittyä listaa! Ja oli kyllä niin sulonen body että melkein jo ittekin ostamiseen retkahdin :ashamed:

Divine joskus määkin jaksoin miettiä niitä mahollisia syntymiskuukausia, mutta kyllä tässä on jo ihan sama, missä kuussa syntyy, kuhan syntyis. :)

ON: Mulle voi päivittää kp 3/29-30, yk 8 (ya 8/12) . Alko supistelut maanantaina iltapäivästä ja sitten kunnon vuoto, eli eipä siellä pysytty kiinni. Ihan hyvin näin ittellään tyhjentyny, ja ens viikolla munasarjaultran yhteydessä kattellaan kohtuakin. Hyvää on se, että tiiän nyt ainakin ovuloivani ja hedelmöittyväni ja että se voi kiinnittyä. Ja luultavasti kromosomipoikkeamien takia meni kesken ja on ihan luonnonpoistumaa sitten (mun on helpompi käsitellä asia noin, kun aattelen tunteetkin van kemiallisena reaktiona :whistle:).
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!

Luin ketjun loppupäätä ja tämäpä vaikutti oikein kivalta ryhmältä. Joten haluaisin liittyä mukaan jännäilemään :)Eli kp23/28, ikää 24, yk1 ja toiveissa toinen lapsi. Ennestään minulla siis on 10kk ikäinen tyttö. Hui, ens viikolla pääseekin jo testailemaan..Iiik!
 
Millinkäinen
Syntymäkuukausista minä oon kans aina miettiny, etten haluaisi lapsen syntyvän ainakaan joulukuussa.. :LOL: Pelkästään se, että joutuu olemaan aina joka paikan "nuorin", viettämään synttärit ja joulut ihan lähekkäin ja kun joutuu vanhemmat/tutut ostamaan sekä joulu- että synttärilahjat samaan syssyyn :O MUTTA nykyään minusta tuntuu tollaset asiat aikalailla kärpäsen kakan kokosilta jutuilta ja on AIVAN SAMA milloin se vauva tulee, kunhan tosiaan vain tulisi :D Että tervetuloa tännekin mun puolesta vaikka jouluaattona, vaikken joulukuusta tämän asian yhteydessä tykkääkään ;)

Nuttis pahoittelut :( mut sori, mullon menny ohi, että millon plussasit?

Naspu tervetuloa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Aadaz mulla itsellä ne ei oo tarkoittanut mitään, mutta toivotaan että sulle ne enteilis plussaa :) millä testillä muuten sait haamun?

ON kuluisipa muutama päivä nopeesti että pääsisi jännäilemään r-testien pariin! :) josko onni kävisi ja tois plussan testiin, ihan vaan sen "kunniaksi" että tässä kuussa tulee vuosi yritystä täyteen niin olishan se ihana
 
caro ostin nyt ekan kerran halpiksen prismasta, taidan pistää sen piikkiin :/

Ääh tein nyt aamulla uuden testin samalla merkillä ja plussa sieltä viiden minutin kuluessa tuli... En kyl usko viel tota.. Huomen aamulla tehtävä apteekin testi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Täällä ilmoittautuu 22-vuotias vuoden ikäisen tytön äiti mukaan toiveilijoihin :) Kauhee vauvakuume menossa, toivottavasti pian tärppäis. Kierukka poistettu pari viikkoo sitten. Mulle voi päivittää ikä 22v 2.lapsi (03/12), yk 1 ja kp 15/30 :)
 
Enpä tiiä mitä tää merkkaa mut tilaamani ovistestit on ihan surkeita. Eilen illalla tein kaks, koska ensimmäiseen ei tullut edes kontrolliviivaa.. sitten toisen kanssa kävi lähes sama.. 5 min testiajan jälkeen näky juuri ja juuri kontrolliviiva ja toinen sitäkin haaleampi viiva vieressä. Kai sitä on uskottava, että joko en ovuloi tai sit ovuloin nyt, koska nyt on jo kp 19 ja kierto yleensä 30 päivää, joskus 31.. ja pelko siitä, että mun luteraalivaihe on liian lyhyt hiipii ekan kerran mieleeni. Tuntuu että mä en ikinä saa vauvaa!!!!!!!!!!!! suututtaa.
 
Millinkäinen
Aadaz toivottavasti lähtee vahvistumaan :)

Caro minä kans toivon, että pääsiäiseen asti pääsisin ja plussan saisin, kun viime pääsiäisenä yritys alkoi (viikkoa myöhemmin siis oli pääsiäinen). Täällä kyllä sellasia mahatuntemuksia, että ei taida päästä edes viikonlopun yli :( mut plussatuulia sulle :)

Jennii tervetuloa :)

Helena ainaki jos sattuu davidin testejä olemaan niin henk.koht. niillä en tee yhtään mitään :( ei kans tule edes kontrolliviivaa ja jos tulee niin hyvä että sitä näkee.. ja kyseisiä itelläki vielä parikymmentä jäljellä. Pregcheckin testeillä sain selvät viivat :)
 
Aadaz itse oon tykänny niistä prismoista ja cittareista saatavista pregchekin testeistä ja mulle ei ne oo tainneet koskaan antaa vääriä viivoja, saman merkin ovulaatiotesteistä oon kans tykänny, mut varmistele vielä apteekin omalla tai vastaavalla, toivottavasti molemmat viivat myös siinä testissä! :)
 
Millinkäinen Jes kiitos, täytyy varmaankin käydä hakemassa se toinenkin paketti sitten apteekista. Kun se 10pv tuntuu olevan se normi. Ihmetyttää kyllä apteekin neidin käyttäytymien, että myi noin pienen paketin yleensäkkään kun reseptissä lukee että 10pv.. Noh, ei auta itku markkinoilla. Täälä huomaa, että on pumpattu hormoneja kroppaan, naama kukkii ja mahassa juilii. Kai se täytyy ruveta varautumaan oikein kunnon vuotoon. Pääsepähän yrittämään uudelleen taas. :)
Täälä myös joulukuu ei oo suosikki kuukausien listalla, aina toivonu kevät lasta ihan sen takia, että kuvitelmissani se on helpoin aika odottaa ja pienen lapsen kanssa olla. Ei tarvii hikoilla itteään kipeeks kesällä ison pallomahan kanssa, eikä taas tarvii ihan vastasyntynyttä paahduttaa kuumuudessa. Tai pakata miljoonaan kerrokseen toppavaatetta ydintalvella. Mutta tulee kun on tullakseen, ovet on avoinna :)

Kysymyksenä kaikille! Ootteko nuorimmat kertoneet vanhemmille yrityksesta tai muutenkin kuinka avoimesti olette puhuneet, etenkin alotusvaiheessa. Odotatteko plussaa, että kerrotte vai puhunut jo alusta asti että yrityksessä ompi? :)
Itse en haluaisi vielä puhua muuta kun omalle äidilleni (tottakai äidille kerrotaan kaikki) koska sitten oon ihan pääpunasena kiukusta niistä kyseilyistä,että joko ollaan plussattu. Mitä jos ei ikinä plussata, mites sitte kerrotaan..? En tykkää turhasta selittelystä, mieluummin en kerro ennen kun on varmaa, suuntaan tai toiseen. Haaveilusta tietää monet läheiset, tiennyt vuosia, mutta yrittämisen realistumisesta ei olla paljon avauduttu kenellekään.

Plussa tuulia kaikille, on niin kova viima ulkona, että josko se puhaltelis jonkun meistä luokse iloisena yllätyksenäkin :)
 
Mulle vois päivittää
lilja. ...........kp3/30-33..................23v..............yk2 ............1.lapsi
Kierto on vähän sekaisin, jos se nyt alkais sitten normalisoitumaan.
Soitin kuitenki varalta lääkärille koska aloin vuotaa jo kp 15 ja sanoivat siellä että tarkkaile tilannetta, voi olla että nämä ovat sitten menkat ja ne edelliset ollut jotain muuta. Vauva on kovasti haaveissa vaan eihän tästä mitään tuu jos vuotelee kahden viikon välein....
 
joo onnea ja vahvistusta haamulaisille :)

mä oon kans vähän miettiny silleen, itse kun olen loppuvuoden lapsi, et se ei välttämättä oo ollu kivoin aika viettää synttäreitä. Mutta nyt kun on käynyt niin, että ei niitä lapsia niin helposti vaan tehdäkään, niin tuntuisi jotenkin toooooosi turhamaiselta toivoa jotain tiettyä syntymäkuukautta. Ja oikeastaan ajatus jouluvauvasta tuntusi jo tosi ihanalta ja suloselta ajatukselta tässä vaiheessa, joka otetaan ilolla ja onnella vastaan jos on tullakseen :)

ja me ei olla ainakaan kerrottu vanhemmille meidän yrittämisestä. se ois ainakin mun vanhemmille aikamoinen shokki, nekun itse sai esikoisen aika "vanhoina" vasta (äiskä 28v, iskä 34v) ja ensin oli käyty yliopistot ja tutkittu maailmaa.. sitten jos joskus plussataan ja alku menee hyvin niin sitten varmaan kerrotaan :) mutta voihan se mieli asian suhteen vielä muuttua.

lallallaaa! nyt on dpo8 ja kyllä alkaa testit kuumottaa kaapissa.. voi olla että yritän malttaa ihan dpo 14-16 asti ennen kun testaan, jos ne menkat vaikka tulis kiltisti siihen mennessä eikä tarvis olemattomia viivoja tihrustaa :(
 
  • Tykkää
Reactions: tarana
Turhauttaa! :D jo tässä vaiheessa... :/

Tein päivällä apteekin testin ja siinä myös haalea plussa viiva, sitten soitto terveyskeskukseen ja kävin pissimässä myös siellä mut tulos nega. Pyysivät käymään huomen aamulla uudestaa että saadaan aamupissasta niin jos ois jo positiivinen :)

Onnea kaikille muillekin yrityksiin ja tikutuksiin :)

(koontina vielä; eilen pregtest/vai mikä se prisman testi nyt oli, aamulla vielä samanlainen liuska ja päivällä apteekin testi ja kaikissa haalea plussa viiru!) :)

:popcorn:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 14.3.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp93/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
kinuzki............kp60/??.................22v............yk1...............1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp51/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Melody89........kp46/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
pantera...........kp41/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp41/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp40/28................21v...............yk1............1.lapsi
tarana.............kp33/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito...........kp33/35...............26v..........yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 21-30


Iippari.............kp26/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp25/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp25/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp24/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Naspu.............kp24/28...............24v........yk1 ..................2.lapsi
Henksuliini93...kp23/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi

Kp 11->20


sinsa..............kp20/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp19/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
Lauramom ......kp17/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp16/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp16/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniiii90..........kp15/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp15/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp13/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp13/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi

Kp 1-10


memsie...........kp9/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp7/28................23v.............yk4................1.lapsi
Sunflower11...kp4/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp4/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp3/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi
Aadaz...........kp??/??.................21v...........yk1..................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo10.......31.3.
Melody89.........dpo8.......20.3.
Caro...............dpo7........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Syntymäkuukauteen minä en ole kyllä ajatuksia oikeastaan uhrannut... Lapsi syntyy silloin kun syntyy. Ja jos se nyt sattuisi loppuvuonna syntymään, niin sittenpä syntyy.

Vanhemmille kertomisesta: Ei olla kerrottu mitään, eikä kyllä tulla kertomaankaan kuin sitten vasta jos satutaan tässä raskautumaan, niin ekan "oikeen" ultran jälkeen. :) Eikä ole iästä kiinni, vaan ihan siitä että ei haluta näitä omia huolia jaella ympäri ämpäri maailmaa. Selvitään näistä kuitenkin ihan itse. :)
 
Millinkäinen
Kertomisesta: meillä ei ole perheenjäsenistä muut tietoisia kuin miehen yksi sisko (jolle minä kerroin, tai oikeestaan hän arvasi :p) ja mies ei halua kertoa kenellekään, enkä itsekään halua enää kenenkään muun tietävän. Miehen perheessä odotellaan innolla yhtä tulevaa vauvaa ja minun perhe ei taas puolestaan osaa varmaan edes odottaa, että oltaisiin lapsia vielä hankkimassa (paitsi saattaa naispuoliset ehkä aavistaa). Ja jos raskautumaan sattuisin, niin tod.näk. kolmen kuukauden rajapyykin jälkeen kerrottaisiin kaikille. Ehkä jollekin pitäisi avautua jo ennen sitä (enhän minä nyt kolmea kuukautta voisi hiljaa pysyä! :D), mutta pääsääntöisesti vasta silloin..

ON: vatsa oireillut eilisestä lähtien. Tässä kierrossa en ihme kyllä edes kuvittele tärpin käyneen. Tottakai toivon silti, että olisi käynyt, mutten peräti kuvittele mitään ihmeoireita, ei yhtään houkuta testailla yms. hyvä näin :) ja tosiaan eilen pupuilun yhteydessä sattui.. :confused: siis tuntui kuin mies osuisi johonkin, mihin sattui se "tökkiminen" (ANTEEKSI TÄMÄ SUORAPUHEISUUTENI :LOL:) ja olin aivan varma että tulisi verta, muttei tullutkaan.. ja myöhemmin + yöllä + aamulla tuntui ihme nipistelyä vatsassa/munasarjoissa tai jossain.. arvelin että no nyt ne menkat sitten alkaa, mutta eihän nuita vielä näy. Lisäksi, kun kävin lenkillä, niin puoli tuntia lenkin jälkeen vatsa turposi ihan älyttömästi. Kaitpa ne menkat sieltä vielä tuloaan tekee sopivasti viikonlopuksi.

Ja jees... jos ei viikonloppuun mennessä ala vuoto, niin täytyy varmaan lauantaina varalta testata (suunniteltua aikaisemmin), ihan vain siitä syystä, kun lauantaina olis yhdet syntymäpäivät ja JOS sattuu niin, että appiukko tarjoaa siellä viskipaukun (yhden vain siis), niin tiedän uskallanko sen juoda vai en. En oikein kehtaisi turhankaan takia kieltäytyä, kun ihana siinä vaiheessa kuulla vihjailua, jos siihen ei aihetta olekaan :ashamed:
 
Sunflower11
Syntymäkuukaudesta Ei oo niin mitään väliä minä kuukautena syntyy, tuskin se lapsi siitä oikeasti hirveästi kärsii vaikka olisikin loppuvuodesta syntynyt.
Kunhan tulis, kuusta viis.
 
Kertomisesta, ei ola puhuttu kummankaan vanhemmille, mutta mulla on äidin kanssa tosi läheiset välit ollu aina. Nyt viime kuukausina on alkanu tulemaan pintä vihjausta raskauteen viitaten, viimeks tuli jotain puhetta kissoista ja siitä ku mä siivoon meillä vessan, niin äiti sit oikein painosti, et kun raskaana putsaan kissanvessaa, niin ehdottomasti pakko käyttää hanskoja :D Ja samoin, ku sairastin enteron, niin äiti totes ettei sitä tarvii pelätä raskausaikana:D Et kai se jotain aavistelee, muttei kehtaa kysyä. Voi olla, ettei plussasta kertominen oo sit mikään suuri yllätys :)
 
pantera pakko kommentoida, et mun mielestä raskaana ei saisi koskea kissan vessaa ollenkaan.
"Ennaltaehkäisyssä on tärkeää, että kissan hiekkalaatikko puhdistetaan säännöllisesti ja sen jälkeen kädet pestään huolellisesti. Raskaana olevan kannattaa pyytää joku toinen tyhjentämään sora- ja hiekkalaatikot, etenkin kissanhiekkalaatikot."
|YLE| Terveys

Täällä huomenna eka ultrakäynti.. Jännää, miten käy!!
Plussatuulia teille kaikille ihanaisille :heart:
Mukava nähdä, että Sunflower on palannut joukkoon :)
 
Kertomisesta: Veljelle, kahdelle siskoistani, yhdelle kaverille ja parhaalle ystävälle olen kertonut yrityksestä. Eivät onneksi ole sellaisia tyyppejä, että olisivat jatkuvasti kyselemässä. Tietävät, että ilmoitan kun sen aika on. Jos tästä kierrosta käy tärppi, niin kerrotaan äitienpäivänä mun ja miehen vanhemmille. En jaksa mitään hössötystä, ja mielestäni on paljon hauskempaa kertoa vasta sitten, kun otus on mahassa ja mennään ainakin lähempänä 12 raskausviikkoa. :) Olen kyllä jopa harkinnut, ettei kerrottaisi ollenkaan, vaan katsottaisiin koska ihmiset alkavat epäilemään jotain. :D Tuskin maltan kuitenkaan, mutta hauska idea kyllä.
 

Yhteistyössä