Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Voi ei joutuuko tässä huomenna tikuttelemaan! Pieni ahdistus kohtaus! Sit jos sen teen ja onki negatiivinen, mutta entä jos maailman iloisin viiva. . Hmmm. Elämä on jännittäviä hetkiä täynnä :heart:

kiitos onnitteluista hirmusti, pitää pitää itse sormet ristissä <3 tällä kertaa innostun vasta toukokuussa kun on nt ultra, nyt leikin vielä etten ole raskaana :D

Eikä tää oo ainakaan mulle niin hauskaa kun voisi olla, olen nyt lauantaista asti itkenyt mm. sille ettei nähty miehen kanssa tauoilla, lasten elokuvassa, ikävää, muuten vaan kaikelle..

Varmasti käyn täällä lueskelemassa ja kommentoinkin jos teitä ei haittaa!

Onne Laurushka! Millinkäiselle tsemppiä piinailuun ! Samoin es plussatuulia sinne myös :heart:

Pahoittelut kaikille joilla ei tärpännyt mutta ei anneta sen masentaa (helppo sanoa) mutta tästä on vaan jatkettava eteenpäin eikö vaan!

ON:Itellä kp 26. Ei oikeestaan mitään suuria oireita. Paleln, nenä tukossa ja rinnat kipeet. Perus menkkoja edeltävää oireiua siis. Katsotaan!

• Tykkää
Reactions: -es-
Henskulle täällä vielä pahottelut :( Samoin Iipparille kamalasti tsemppiä :hug:

-es- täällä odotetaan malttamattomina!! :rolleyes: Toivotaan parasta!

Joo ihmettelin ittekin, että miten toi lääkäri ottikin mut ihan vakavasti, netistä kun on lukenu kokemuksia asiasta. Osasin odottaa aika "turhaa" käyntiä, että lääkäri ei olis puhunu jatkosta mitään tai kannustanu tulevaan. Täällä Kymenlaaksossa tuntuu ettei mikkään asiat muutenkaan suju (näin ulkopaikkakuntalaisesta), niin tää hyvä käynti oli todellinen positiivinen yllätys!

Onnea Laurushka! :flower:

Tervetuloa Mijau :wave:

Melodylle rennompia päiviä =)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Ja tsempit jännäilijöille :popcorn:

Sit mä varoitan, että seuraa omanapainen avautuminen, joten voi ohittaa, jos siltä tuntuu... |O Pakko vaan saada vähän purettua ja blogiakaan mulla kun ei vielä toistaiseksi ainakaan ole...

Alkuviikko ollut tuskaa, voisin sanoa, että eka viikko tämän yrityksen aikana, kun 24/7, olen vaan miettinyt tätä yhtä ja ainoata asiaa...
Maanantaina soittelin klinikalle, kysyäkseni, tuleeko aukiolotutkimus tähän kiertoon, vai myöhemmin, koska miehen pitää kuun vaihteessa viedä vielä se toinen simppanäyte... Hoitaja sanoi selvittävänsä asian ja soittavansa mulle takaisin. Joskus kolmen tunnin päästä puhelin soi ja se on tietty eri hoitaja. Kysyy ensin samoja asioita, jotka jo toiselle hoitajalle selitin juurta jaksaen. Oon tietty töissä ja yritän puhua huomiota herättämättä... Sitten hoitaja toteaa, että ei sitä aukkaritutkimusta kannata nyt tehdä, jos teille tulee se koeputkihedelmöitys, niin se on sitten ihan turha. "ANTEEKSI MITÄ?"
Niin, jos uusi simppanäyte ei ole parempi ja edessä on se koeputkihedelmöitys, niin ei sillä munajohtimien aukiololla ole sitten mitään merkitystä, joten ei sitä sulle turhaan viitsitä tehdä...
Mä lopetan puhelun vähäsanaisena ja aivan tyrmistyneenä. Mikä SE koeputkihedelmöitys, hoitaja puhui tästä ihan kun se olisi mulle selvä asia ja meille ei ole kukaan maininnutkaan edes koko sanaa! Ei vielä mitään mistään mahdollisista tulevista hoitomuodoista!!
Aika poissatolaltaan tässä ollaan nyt oltu.
Mä varmaan tunnun valittajalta, mutta siis oikeasti olen todella kiitollinen, että tutkimuksissa ollaan. Ylipäänsä, että julkisellapuolella hoidetaan näitä asioita. Ymmärrän kiireen ja jonot ja... Mutta on vaan tosi paha mieli, kun tuntuu, että nää rankat asiat tulee eteen puhelimessa, huit hait, ohimennen huonoon aikaan...
Nyt vaan odotellaan, että mies saa viedä toisen näytteen ja että siitä saadaan tulokset, sen mukaan sitten jatko. Huomaan, että miestäkin stressaa kovasti... Vaikka hänellä on kovin terveelliset elämäntavat muutenkin, niin nyt vielä syö sinkkiä ja vitamiineja ja saksanpähkinöitä jne. kun saattavat kuulemma auttaa asiaa. Fiilikset on nyt aika :'(

Onnea laurushka ihan rauhassa alkuraskaus vaan ja sitten turvallisilla viikoilla päästät ilon valloilleen :) ! Toivottavasti pysyy matkassa :heart:

Mojito hirmusesti voimia :hug: Varmasti aivan per*eestä koko tilanne! Muistakaa pitää yhtä miehes kanssa vaikka tilanne ois tommonen! :) Toivottavasti tilanne selkenee ja kaikki menee parhaiten päin :) Inhottavaa, että kertovat puhelimessa tommosia uutisia, mutta ehkä se toinen hoitaja oletti, että ootte jo keskustellu lääkärin kanssa asiasta.. Mutta silti tosi inhottavaa. Voimia!

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

PERJANTAI 22.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->

haaveilija93....kp101/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp59/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Caro...............kp49/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp48/28................21v...............yk1............1.lapsi
millinkäinen......kp33/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Miwwi..............kp32/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi

Kp 21-30

-es-................kp30/27................22v..........yk24...............1.lapsi
sinsa..............kp28/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp27/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
Lauramom ......kp25/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp24/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp24/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp23/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp23/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp21/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp21/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi

Kp 11->20

memsie...........kp17/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp15/28................23v.............yk4................1.lapsi
Mijau............kp13/??.............23v..........yk1(ya3/13)............1.lapsi
Sunflower11...kp12/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp12/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp11/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi

Kp 1-10

pantera...........kp7/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp7/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
tarana.............kp6/26-28..........25v............yk13...............1.lapsi
Henksuliini93...kp4/28-30.............19v..........yk10..............1.lapsi
Iippari.............kp4/27-30................21v.............yk4..............2.lapsi
-es-................kp2/27-29................22v..........yk25...............1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo18.......31.3.
Caro...............dpo15........21.3.
Alexandra89.....dpo??.......28.3.

Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Naspu, Melody89

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz
Laurushka

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Pahoittelut es! :( :hug:

Mijau: Hyvin on lista päivittynyt! :) Pari huomautusta vain:
- Muista siirtää aina kiertopäivien 10, 20 ja 30 jälkeen seuraavaan "kategoriaan". Nyt siellä on ainakin minä, Divinee ja lilja. väärässä kohtaa.
- Muista päivittää myös piinailija-lista! ;)

Mojitolle voimia :hug:

Ja -es- pahoittelut tädistä :(

Tänne ei tänään kuulu mitään uutta, pinna ollu jostain syystä hirveen kireellä koko aamun. Touhuiluakaan ei ollu pariin päivään kun mies oli kipeenä, liekö siinä syy mun huonoon tuuleen :LOL: Tänään saa ukko kyytiä!

Millinkäinen
Helena kiitos :)

Iippari ja es suuret pahoittelut! :(

Mojito todellakin voimia! Miten on edes mahdollista, että tuollaisia asioita vaan möläytetään puhelimessa!!?!? Ihan hirveetä :( *isot voimahalit sinne*

ON: ei menkkoja VIELÄ... kyllähän ne vielä tulee. Ollu ihme nippailuja alavatsassa jo viikon ja limatki heittelee ihan miten sattuu.. onhan myös mahdollista, et ku nyt ei oo mitään lääkkeitä käytössä, niin kierto venyy luomuna lähemmäs 70 päivää :(

Yhteistyössä