Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kiitos taas teille kaikille ihanille :hug:

Siis mehän ollaan tasan kerran käyty ylipäänsä lääkärin luona, siellä ensikäynnillä helmikuun alussa. Ja silloin mulle sanottiin, että kun maaliskuun menkat alkaa, niin soittelen sitä aukkaritutkimusaikaa, kun siinä vaiheessa ollaan käyty labroissa ja mies vienyt näytteen.
Tosiaan sen jälkeen sieltä suunnalta ei ole kuulunut mitään yhteydenottoa kumpaankaan meistä.
Mies sitten itse uteli simppatestinsä tuloksia läääriltä ja pyydettiin tuomaan uusi näyte pääsiäisen jälkeen (kun tämä edellinen oli pieni ja simppoja oli alle viitearvon, kuitenkin eteenpäinliikkuviakin oli, prosentteja ei sanonut enkä muista tarkemmin...), mutta siis ei ollut miehelle sanonut sen enempää mistään, että palataan asiaan sitten toisen näytteen jälkeen jne.
Eli tarana mistään mahdollisista hoitomuodoista ei oo vielä ollut mitään puhetta, ihan hoitaja mulle vaan möläytti näin... Sillä mä sultakin aiemmin kyselin teidän tilanteesta, kun mietin, että mitäköhän tässä on mahdollisesti edessä... Ainakin voi nyt henkisesti jo valmistautua siihen, että ivf saattaa olla suoraan se meidän hoitomuoto. Saa nähdä, odottavan aika on piiitkä.

älä heti masennu. meilläki mies menossa toiseen näytteeseen kun se laatu tosiaan vaihtelee. ja hyvähän asia oli että eteenpäin liikkuvia teillä oli! eli kyllä ne varmasti inssiä ensin yrittää teille, ainaki luulisin :) ja niinhän me puhuttiin että meillä molemmilla aika samanlainen tilanne, know the feeling :/ ootelkaa vastausta, hyvinki voi olla että tavara on parantunu ja riittäki pienemmän hoidot. :hug:

tarana juu, näin toivotaan :) sillä tässä on ollutkin aika puulla päähän lyöty, tuosta kuulemastaan. Että näinkö tää vaan nyt meillä meneekin...
Mutta tosiaan toivotaan parasta (ja pelätään pahinta... Ei vaan). Nyt jos saisi jostain hankittua vähän positiivisemman mielen :)

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :( :hug: Toivottavasti seuraavasta jo tärppää!

Mut saa muuten siirtää piinailijoihin eli nyt dpo 7 ja jännäpäivä28.3. Vaikka voin sanoa jo suoraan, että kyllä yks testi tulee testattua ainakin monta päivää ennen :D

ON: Tässä on nyt parin päivän ajan ollut ihan järkyttävää paineentunnetta/alavatsan juilimista, mitä ei koskaa aiemmin ole ollut. Ei edes sellasta menkkamaista vaan kunnon juilimista. Ja nivuset hieman kipuilee. Taidanpa sunnuntaiaamuna uskaltautua testaan, koska tunne plussasta on vahva <3 Katsotaan kävikö meille näin hyvä tuuri, että taas ensimmäisestä kierrosta tärppäis.

Kaikille hoitoihin meneville paljon tsemppiä ja voimahaleja!

jenniii90 meillä kävi niin hyvä tuuri! kkm:n jälkeen ensimmäinen mahdollinen kierto kun on "riski" niin onnisti, mies sanoi että pitää sitten varmaan jatkossa alkaa käyttämään tarkasti ehkäisyä ettei meillä ole joskus 12 lapsista perhettä... :D toivottavasti sulla nappaa kiinni nyt myös ;)

• Tykkää
Reactions: Helena2013
Nyu
Lämpimät halaukset uuteen kiertoon joutuneille :hug: ja onnittelut sen plussan saaneille :).

Mojito
Olipas kurjaa palvelua :/. Hirveää, että tuollaista möläytellään puhelimessa, varsinkin jos ei ole itse varautunut siihen, että niin pitkälle hoidoissa saatetaan mennä.

Kyselyihin vastaamisesta
Itsellänihän on paljonkin kokemusta lastentekokysymysten välttelystä viime ajoilta. Olenkin aikaisemmin kertonut, että omat vanhempani ovat aivan täysin höyrähtäneitä ja haluavat kuumeisesti isovanhemmiksi. Äitini on mm. viime kesänä sanonut toivovansa, että meidän ehkäisy pettää ja isäni on aivan tosissaan sanonut, että kai me tehdään lapsia ennen kuin hän kuolee. Kyseessä on siis perusterve viisikymppinen mies :D.
Yleensä kierrän kysymyksen sanomalla, että ei nyt vielä, tai "Kattoo sitten joskus jos mieli alkaa tekemään." Tällä hetkellä on helppo vedota siihen, että mieheni käy koulua. Aikaisemmin siihen, että itse kävin koulua. En siis tosiaankaan aio kertoa vanhemmilleni siitä, että yritämme nyt sitä lasta saada, koska saattaisivat tahattomasti aiheuttaa koviakin paineita. Keskenmenon jälkeen kotiuduttuani osastolta teki kyllä pahaa valehdella omalle äidille, kun sattui soittamaan ja kysymään kuulumisia. Nieleskellen sain sanottua, että ei kait tässä kummempia ole viime aikoina sattunut.

Vaateostoista
Mitään en ole vielä ostanut, enkä varmaan ostakaan, ennen kuin olen kunnolla raskaana ts. turvallisilla viikoilla. Neulonut kyllä olen ylisöpöt polvisukat, lappuhaalarin ja villahousut :heart:.

).(
Olen aika toiveikkaalla tuulella tällä hetkellä. Oviksen bongasin viime viikolla, se tuli hyödynnettyäkin ja nyt on mukavia tuntemuksia alavatsalla sekä pienen pientä ällötystä. On meillä tosin töissäkin vatsatautia liikkeellä, mutta ennemmin ajattelisin että siellä joku yrittää tarrata kiinni. Maanantaina ajattelin tehdä testin.

Ihaninta tästä kierrosta raskautumisessa olisi se, että saisin kertoa äitienpäiväkortilla lähisuvulle iloiset uutiset. Alunperin olin suunnitellut salaavani koko asian mahdollisimman pitkälle, mutta nyt kun on yhden kerran jo käynyt huonosti niin jotenkin haluaisi sittenkin kertoa hieman aikaisemmin. Joillakin tietysti käy ihan päinvastoin, että kahta kauheammin haluaa tietoa pantata pitemmälle, mutta musta nyt tällä hetkellä tuntuu tältä. Ei auta kuin toivoa. Jos ei nyt olekaan tärpännyt, voin ainakin positiivisesti ajatella, että eipähän ainakaan lapsi joudu viettämään synttäreitään joulukuussa :D.

• Tykkää
Reactions: Helena2013
voi miramei, en mä uskalla vielä :) tulin tänne töiden jälkeen päivittelemään että kuinka tyhmä voi ihminen olla.. Tiistaina tein rfsun liuskalla haamun, keskiviikkona vahvan plussan clearbluen plus-testillä ja sitten tänään ajattelin tässä töiden jälkeen pahaa oloa kärsiessä käyttää ton vikan testin ihan huvikseen.. no oon pissiny (anteeks tälläset infot joooo) varmaan kahden tunnin välein koko yön ja juonut jonkun verran, en nyt mitenkään hullusti mutta.. no tosi haaleen haamun sain sitten. söi kyllä uskoa taas niin paljon että en tiedä mitä tehdä. ensi viikoksi mennään ulkomaille joten siellä ei voi mitään selvitelläkkään ja viikonloppuna ei paljon mitään selkene täällä..

Tänne voi päivittää kp1 yöllä alko vuoto ! :)
Olo melko helpottunu toi kierto rupes venymään ihan riivaavan pitkäks -.-
Ja vaikka monet puhu, että menis melkein viikko tai enempi kuurin lopetuksesta nää alko just tälleen simppelisti viikonlopulle! :) Muutenkin yllätyin positiivisesti, kipuilu on todella pientä, vähä alavatsa turvoksissa ja ala selkä juntturassa mutta se siitä. :) Tänään on hyvä päivä :p !

Plussa tuulia kaikille! :)

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille !!!! Toivottavasti tärppäisi pian. Jenniii90, kumpa tuo tuosta vahvistuisi, tsemppii!

Ihanaa kun Miramei oli tullut visiitille :)

Itselläni oli muistaakseni kp28 menossa/30 ei mitään oireita, vähän turvottaa kuten ennen tätiä kuuluukin.. olen töissä tämän viikonlopun niin en ehdi turhaan stressaamaan. Oikeastaan odotankin tätiä kylään jotta saadaan seuraava kierto käyntiin ja päästään taas tekemään sitä itseään.. baby dancing niin kun tuolla englantilaisessa maailmassa sitä kutsutaan.

Olen todella iloinen, että varasin eilen ajan gynelle. Vaikka menen perus tarkastukseen ja tarkistuttamaan vaan että ovuloinko niin silti tuo on aika suolainen maksu yksityisellä mutta täysin sen arvoista. Oon lykännyt tätä pitkään taloudellisista syistä mutta nyt olen menossa 10.4 sinne, jippii!

jenniii90 harmi että toi heijastaa jonkun verran mutta ehkä siinä oli joku aavistus viivasta! :) muutaman päivän päästä sit uudelleen!

itse en malttanut odottaa aamuun kun nukuin kuuden tunnin päikkärit niin onneksi digitesti oli mun ystäväni ja antoi raskaana tekstit <3 tyhmätyhmä ihminen kun pelleilee eri testeillä!

Moikkaaa!

Okei tää kuulostaa nyt tyhmältä mut tänään jotenkin heräsin siihen todellisuuteen että vaikka ollaan vasta alle vuos sitten tähän nykyiseen asuntoon muutin niin miten pärjään täällä vauvan kanssa?

Rakastan asuntoa enkä millään haluaisi luopua siitä mutta siinä on muutamia puutteita. Asun 2/3 kerroksessa eikä talossa ole hissiä. Okei saan ehk jotenkin kannetta lapsen ylös mutta mihin tyrkkäsen vaunut? Varmaan autoon, jonne ne ei edes mahdu.

Sitten toinen juttu.. mulla on siis kaksio, makkariin mahtuu vauvan tarvikkeet just ja just.. mutta esim kylpyhuone on maailman pienin. Sinne ei mahdu yhtään mitään, ei suurin piirtein kääntymäänkään. Parveke onneks löytyy mutta jos ne vaunut on autos niin missä mä sitten sen vauvan nukutan?

Niin ja olohuone keittiö on yhtä avointa tilaa, et siinä mielessä siellä kelpaa hengailla...

ois niin kiva jos ois tavallaan rivari mut haluaisin kyllä asua vanhassa talossa lähellä keskustaa mielummin.. kuten nytkin.. toisaalta jos lähden muuttamaan nyt niin menetän putkiremontin herkut, asunto tulee olemaan kesän lopussa kuin uusi.

tämmösiä vaan mietin..

Sunflower11
^ niin teillä ei ole vaunuvarastoa?
minä raahasin päivittäin vaunut 2. kerrokseen. Peruutin siis ja vedin ne ylös.
Onko se lapsi pakko nukuttaa parvekkeelle? Ja jos on, sinnehän voi osaa parvekevaunut.
Mie kun esikoisen kanssa kahdestaan asuttiin niin kyllä se kaksikin riitti ja pieni oli kylppäri, mut kaikki tarpeellinen oli makkarissa.

Moi Sunflower

No itseasiassa meillä on vaunuvarasto mutta sinnekin pitää mennä portaita ylös ja alas.

Oih parvekevaunut, pitääpä mennä googlettaa!

Joo mäkin tuun asumaan esikoisen kanssa kahdestaan tietyistä syistä.. mies ei asu kanssamme kun lapsi tulee..

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 24.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->

Caro...............kp51/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp50/28................21v...............yk1............1.lapsi
millinkäinen......kp35/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Miwwi..............kp34/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi

Kp 21-30

sinsa..............kp30/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp29/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
Lauramom ......kp27/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp26/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp26/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp25/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp25/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp23/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp23/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi

Kp 11->20

memsie...........kp19/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp17/28................23v.............yk4................1.lapsi
Mijau............kp15/??.............23v..........yk1(ya3/13)............1.lapsi
Sunflower11...kp14/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp14/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp13/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi

Kp 1-10

pantera...........kp9/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp9/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
tarana.............kp8/26-28..........25v............yk13...............1.lapsi
Henksuliini93...kp6/28-30.............19v..........yk10..............1.lapsi
Iippari.............kp6/27-30................21v.............yk4..............2.lapsi
-es-................kp4/27-29................22v..........yk25...............1.lapsi
haaveilija93....kp2/28-29..........19v..........yk4(ya 10/-12).......1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo20.......31.3.
Caro...............dpo17........21.3.
jenniii90.........dpo9...........28.3.
Alexandra89.....dpo??.......28.3.

Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Naspu, Melody89, MaailmaOnMeidän

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz
Laurushka

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Sunflower11
Meillä ollut ihan tavallinen vanna, kyl se sinne lattialle on mahtunut ja sit pystyyn seinäävasten kun ei oo käytetty :)

Ja parvekevaunuista, monethan ostaa ns. "huonommat" vaunut parveketta varten.

Sunflower: Meillä on niin epäkäytännöllinen koko saunaosato, että ei mulla ole paikkaa edes siivousämpäreille. Nyt jo niiden yli saa hyppiä ja pomppia, joten en tosiaan halua enää ammetta siihen lisäksi. :D Kodinhoitohuoneen remppakin on edessä vasta lastenhuoneen(?) rempan jälkeen...

Moikka Grill ja kiitos ihanasta vinkistä! Mitäpä teille muille kuuluu? Mika on tilanne ja fiilikset?

Itellä tää 12 tunnin työvuoro menee mukavasti näitä ketjuja lueskellessa.. tuntuu aika paljolti siltä että täti tulee ihan ajallaan.. eli varmasti viimeistään tiistaina, yleensä se tulee heti aamusta kun herään.

Tihentynyt virtsaamistarve on ainoa oire tissikipujen lisäksi.Ja nehän on tiedettävästi aika perusoireit myös tädistä.

Lupasin itelleni aikoinaan että en ala enää koskaan tulkitsemaan oireita ennen kuin täti on myöhässä ja tuolla neuvolla oon pitänyt hermot kurissa.

Niin kun tos toisessakin ketjussa oon kirjottanut, et tää on yk 2 tavallaan mut oikeesti yk 8 koska oon aikaisemman miehen kanssa yrittänyt 6 kiertoo. Joten voitte kuvitella kuinka monet vauvantarvike jutut oon lukenut ja oon edelleen aika pihalla niistä. Mulle kuitenkin tulee aina lasten kanssa tosi luonnollinen fiilis, koen niihin vahvaa sidettä ja ne miten toimin tai teen niitten kanssa ei tunnu ollenkaan vaikeelta..

Joku sano mulle että ainakin Briteissä vauvan ensimmäinen einvuosi kustantaa 10 000 puntaa.

Sunflower11
^ koska tuo 6kierron yritys on ollut?
Kannattaa kuitenkin laskea ny yk:t nykyisen kanssa.
Vuoden aikanahan normaalisti noin 90% yrittäneistä raskautuu joten ei sulla mitään hätää kuitenkaan ole vielä :)

Hei kaikki ihanaiset!!
Täällä rentouttava mökkiviikonloppu takana kera sukulaisten, sen takia hiljaisuus ;)

Varovaiset onnittelut jenniii90, toivottavasti vahvistuu:heart:

Mojitolle supermyötätunnot tosta kakkapuhelusta.. tosi ajattelematonta töksäytystä (taas?) :/

Vaikka oonkin vaan "menossa mukana", niin on ylikätevää kun tarana menee mun kaa tasan samoilla kp:eillä niin voin tarkistaa aina jos siltä tuntuu hehe :p mutta on kyllä helpottanu ressiä jo nyt huomattavasti ihan vaan se, että ei oma nimimerkki killu tuolla listalla, kummaa!
Mulla oli kyllä ihan erilaist menkat taas ku yleensä, 2pv kunnon vuoto ja 3pv tiputteli, harvinaisen lyhyet mulle siis! eikä myöskään oikein mitää kipuja, mutta sehän on vaan hyvä merkki kai!

Mutta ei tänne kummempaa, toiveikkaana taas ovista odotellaan :) kumma miten sitä saakin ittensä aina ympättyä täyteen uutta toivoa kierrosta toiseen :D

Hyvää viikon alkua kaikille tasapuolisesti!! ;)

Meitä vaan koetellaan... :'(

Viikonloppu on mennyt kovin surullisissa merkeissä, kun sain tiedon, että läheinen on menehtynyt.
Vaikka kuinka yrittää ajatella itkunsekaisin tuntein, että tämä on vaan tätä elämää, niin väkisinkin päässä pyörii ajatukset, että mitä me ollaan tehty ansaitaksemme tää kaikki...?
Viime vuosi oli helvetin rankka. Tästä vuodesta vaan toivoi parempaa. Mutta ei, aina meiltä vaan viedään rakkaat, mutta uutta ei anneta...

Mä pidän nyt taukoa täältä.
Mut voi pitää kuitenkin listoilla, niin tallentuupa kierto tänne.

Tsemppiä kaikille, pitäkää rakkaat lähellänne.

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

MAANANTAI 25.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->

Caro...............kp52/31-41...........20v..........yk8(3/12)........1.lapsi
~Pähkinä........ kp51/28................21v...............yk1............1.lapsi
millinkäinen......kp36/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Miwwi..............kp35/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
sinsa..............kp31/30....................20v...........yk3.............1.lapsi

Kp 21-30

Lauramom ......kp28/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp27/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp27/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp26/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp26/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
jonnamo..........kp26/30-33...........20v.............yk1........ ......1.lapsi
Grill................kp24/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp24/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi

Kp 11->20

memsie...........kp20/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp18/28................23v.............yk4................1.lapsi
Mijau............kp16/??.............23v..........yk1(ya3/13)............1.lapsi
Sunflower11...kp15/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp15/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp14/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi

Kp 1-10

pantera...........kp10/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp10/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
tarana.............kp9/26-28..........25v............yk13...............1.lapsi
Henksuliini93...kp7/28-30.............19v..........yk10..............1.lapsi
Iippari.............kp7/27-30................21v.............yk4..............2.lapsi
-es-................kp5/27-29................22v..........yk25...............1.lapsi
haaveilija93....kp3/27-29..........19v..........yk4(ya 10/-12).......1.lapsi
Helena2013.....kp2/27-30..................28v...........yk3.............1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo21.......31.3.
Caro...............dpo18........21.3.
jenniii90.........dpo10...........28.3.
Alexandra89.....dpo??.......28.3.

Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Naspu, Melody89, MaailmaOnMeidän, Minnah88

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä