Kajaanin tatuointimesta. Kokemuksia???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snifu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

snifu

Vieras
Huomenia vaan kaikille. =)
Oliskos kellään kokemuksia kajaanin tatuointipaikasta, tekis vähä mieli ottaa pikku kuva... ;)
niin ja jos teillä tatuointeja ni kertoisitteko misä ja millanen? Kiitosta.
 
Mä oon käyny joskus monta vuotta sitten. Sillon Mosse hakkasi sen kuvan ja ihan päin persettä. Liian syvälle ja tuli sit kiva arpikudos päälle.
En tiiä et millanen nykyinen kuvantekijä on. Mosselle en kyllä menis.
 

Yhteistyössä