M
Mietiskelijä?
Vieras
Huomenia vaan kaikille tasapuolisesti 
Onko kellään kokemuksia teroluteista?
Itse söin 17.6 viimesen napin ja nyt siis menossa jo päivä 9 sen jälkeen...ja menkkoja ei näy.
Tarkennan viellä että terot on määrätty tasaamaan kierto..koska oli välillä 35-56pv. Ja tasaus halutaan koska raskautta ei ole kuulunut .
Kiitokset jo etukäteen
Onko kellään kokemuksia teroluteista?
Itse söin 17.6 viimesen napin ja nyt siis menossa jo päivä 9 sen jälkeen...ja menkkoja ei näy.
Tarkennan viellä että terot on määrätty tasaamaan kierto..koska oli välillä 35-56pv. Ja tasaus halutaan koska raskautta ei ole kuulunut .
Kiitokset jo etukäteen