Terolut ja kuukautiset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietiskelijä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietiskelijä?

Vieras
Huomenia vaan kaikille tasapuolisesti :)

Onko kellään kokemuksia teroluteista?
Itse söin 17.6 viimesen napin ja nyt siis menossa jo päivä 9 sen jälkeen...ja menkkoja ei näy.
Tarkennan viellä että terot on määrätty tasaamaan kierto..koska oli välillä 35-56pv. Ja tasaus halutaan koska raskautta ei ole kuulunut .

Kiitokset jo etukäteen :)
 

Yhteistyössä