terolut ja kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

007

Vieras
Montako päivää viimeisen terolut-pillerin syömiset kuukautiset yleensä alkavat? Lääkäri määräsi terolutit kiertopäiville 15-24 ja sanoi että kuukautiset alkavat yleensä tästä parin päivän päästä. Nyt viimeisestä keltarauhaspilleristä on jo 8 päivää eikä menkkoja näy. Onko tää oottelu normaalia?

Mulla meni kahdessa ekassa satsissa 3 päivää vikasta pilleristä ja kolmannessa satsissa 10 päivää menkkojen alkuun. Jostain luin, että 14 päivän sisällä vikasta pilleristä pitäisi alkaa ja jos ei ala, yhteys lääkäriin. Mulle lääkäri sanoi, että hormonitoiminta on ilmeisesti kohdallaan, kun terolutit saivat kuukautiset aikaan.

Tervehdys!
Menin nyt sitten kämmimään oman terokuurin, laskemalla nimittäin päivät väärin!!! Aloitin siis terot viikkoa liian myöhässä (kp15-24 määrätty), päivyrin sivut oli liimautunut yhteen!! Toivottavasti kaikki ei nyt mene sekaisin, osaisko joku kommentoida? Meneeköhän kierto nyt aivan sekaisin?

Edelleen tässä odottelen menkkoja. Nyt on mennyt viimesen terolut-pillerin ottamisesta 15 pvä ja menkkoja ei kuulu edelleenkään. Onko kellekkään muulle käyny näin? Onkohan mulla siis ihan toivottomat hormoonit ku ei edes näillä pillereillä menkat tule?

Terolut on miedoin mahdollinen keltarauhashormoni, synteettinen sellainen. Jollain tarvitaan 2 nappia/vrk, joillain tarvitaan Primolut, joka on vahvempi ja joillain Lugesteron, joka on aitoa keltarauhashormonia. Ja monilla tarvitaan clomit tai pistokset, että saadaan munasarjat heräämään ja ovulaatio tulemaan. Kannattaa soittaa lekurille, että nyt on tilanne tämä.

Yhteistyössä