Kaikki lääkärit ovat ihan per***stä

Olttiin terveyasemalla ja he antoivat vain purkkeja virtsan varten että me tuodaan ne takaisin aamulla virtsan kaa,no mun hermot lähti ja soitin Mehiläiselle ja li aika tunnin päästä sinne,5lta,no menttiin kahvilaan ensiks ja mä hermojen takia söin kolme makea leivosta...
Sitten kun menttiin Mehiläiselle niin kysyttiin kaikki tarkistettiin perus asiat ja lääkäri sanoi heti ei mitään vakava ja kysessä on periodik fever joku tommonen kun hänellä on tosi isot nielurisat,mutta joka tapauksessa mä pyysin verinäiteitä että tehään hänelle ja hän lähetti,niin tehttiin 10min päästä oli vastaus että kaikki on hyvin =) =) =) :heart:
Eli kysessä on isot nielurisat ja nyt meijän tarvi varatta aika korvalääkärille että mietitään ehkä leikausta,koska sairastelu ei loppu jos ei siitä tehään,sitten mä olin niin yllättänyt että kaikki maksoi yhteensä vain ja ainoastaan 97euroa,tosi halppa sairailureissu ja mä otin jopa 400 +kortti jos sekin ei riitä,kun en edes voinut arvaata että laboratoriokin maksaa noin vähän :D
 
dfa
Alkuperäinen kirjoittaja TAAAAAs:
Mikä ihme siinä on ettei ihmiset ota vakuutuksia lapsille??? Ei ne nyt NIIN paljon maksa. Ja voiko lapsen terveydelle sanoa hintaa? Samoja lääkäreitä on yksityisellä kuin terveyskeskuksessakin, mut resurssit hieman eri.. Ja voi v. kuinka paljon ihmisiä käy TURHAAN valittamassa ja VAATIMASSA antibiootteja virustauteihin ym. Ja terveyskeskusmaksut?? Kukaan ei varmaan olis valmis maksamaan lisää.. Ja niistä alkoholisteista:LAIN mukaan niitä on pakko hoitaa! Kukapa niitä muuten haluisi hyysätä?
Suomessa pitäisi saada hoitoa ilman vakuutustakin! Se on meidän laillinen oikeus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
nostan jos vielä jonkun kiinosta =)
Kiinnostaa. Kun noita risoja ehdottelin. Jos ne märkii ja pitää tulehdusta yllä, niin siitähän seuraa jatkuvaa sairastelua. Se loppuu heti, kun ne poistetaan.
kyllä mutta nyt varatan aika ja sitten katsotaan mitä tehään,onneks pienestä asiasta kysee =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en lukenut ketjua, mutta ruma otsikko taas. jos on syytà tyytymàttòmyyteen (en osaa ottaa kantaa) , tuskin vika lààkàreissà
no,voi,voi,en mä ole yksin joka tietä että terveydenhuolto pea:sta
Suomessa on yksi maailman parhaista terveydenhuoltojärjestelmistä. Eihän sun lapsellasi ollut mitään akuuttia :) Vointeja teille!
 
vieras
Mulla pistää silmään tuo että katsot tarpeelliseksi mainita miten halvalla pääsit, kun joka päivä olet täällä kehumassa kuinka monta tonnia pistit mihinkin ostokseen. Että onneksi oli noin halpa lääkäri. Sun arvomaailma on hyvinkin selvä ja tuo "huolestuminen" on aika lailla teeskentelyä, johan sä vuosi sitten kitisit ja itkit että yhyy säälikää mua, kun oon niin huono äiti kun lapsi on kuumeessa koko ajan, voi antakaa sympatiaa ja huomiota...

Ja jos Suomessa niin huonot lääkärit ja terveydenhuolto niin sopii mennä takasin sinne oman maan puolelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla pistää silmään tuo että katsot tarpeelliseksi mainita miten halvalla pääsit, kun joka päivä olet täällä kehumassa kuinka monta tonnia pistit mihinkin ostokseen. Että onneksi oli noin halpa lääkäri. Sun arvomaailma on hyvinkin selvä ja tuo "huolestuminen" on aika lailla teeskentelyä, johan sä vuosi sitten kitisit ja itkit että yhyy säälikää mua, kun oon niin huono äiti kun lapsi on kuumeessa koko ajan, voi antakaa sympatiaa ja huomiota...

Ja jos Suomessa niin huonot lääkärit ja terveydenhuolto niin sopii mennä takasin sinne oman maan puolelle.
Oi,just sellaista komenttia mä odotin jo kauan,nyt se on kolmosella sivulla yleensä heti toinen ensimäisellä sivulla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla pistää silmään tuo että katsot tarpeelliseksi mainita miten halvalla pääsit, kun joka päivä olet täällä kehumassa kuinka monta tonnia pistit mihinkin ostokseen. Että onneksi oli noin halpa lääkäri. Sun arvomaailma on hyvinkin selvä ja tuo "huolestuminen" on aika lailla teeskentelyä, johan sä vuosi sitten kitisit ja itkit että yhyy säälikää mua, kun oon niin huono äiti kun lapsi on kuumeessa koko ajan, voi antakaa sympatiaa ja huomiota...

Ja jos Suomessa niin huonot lääkärit ja terveydenhuolto niin sopii mennä takasin sinne oman maan puolelle.
Oi,just sellaista komenttia mä odotin jo kauan,nyt se on kolmosella sivulla yleensä heti toinen ensimäisellä sivulla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en lukenut ketjua, mutta ruma otsikko taas. jos on syytà tyytymàttòmyyteen (en osaa ottaa kantaa) , tuskin vika lààkàreissà
no,voi,voi,en mä ole yksin joka tietä että terveydenhuolto pea:sta
Suomessa on yksi maailman parhaista terveydenhuoltojärjestelmistä. Eihän sun lapsellasi ollut mitään akuuttia :) Vointeja teille!
en sanoisi että aina,yleensä jonot kauheat ja vaatimalla ei pääse mihinkään melkein
Kiitos =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla pistää silmään tuo että katsot tarpeelliseksi mainita miten halvalla pääsit, kun joka päivä olet täällä kehumassa kuinka monta tonnia pistit mihinkin ostokseen. Että onneksi oli noin halpa lääkäri. Sun arvomaailma on hyvinkin selvä ja tuo "huolestuminen" on aika lailla teeskentelyä, johan sä vuosi sitten kitisit ja itkit että yhyy säälikää mua, kun oon niin huono äiti kun lapsi on kuumeessa koko ajan, voi antakaa sympatiaa ja huomiota...

Ja jos Suomessa niin huonot lääkärit ja terveydenhuolto niin sopii mennä takasin sinne oman maan puolelle.
Oi,just sellaista komenttia mä odotin jo kauan,nyt se on kolmosella sivulla yleensä heti toinen ensimäisellä sivulla ;)
Ai nytkö se vasta tuli... Kylläpä kesti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla pistää silmään tuo että katsot tarpeelliseksi mainita miten halvalla pääsit, kun joka päivä olet täällä kehumassa kuinka monta tonnia pistit mihinkin ostokseen. Että onneksi oli noin halpa lääkäri. Sun arvomaailma on hyvinkin selvä ja tuo "huolestuminen" on aika lailla teeskentelyä, johan sä vuosi sitten kitisit ja itkit että yhyy säälikää mua, kun oon niin huono äiti kun lapsi on kuumeessa koko ajan, voi antakaa sympatiaa ja huomiota...

Ja jos Suomessa niin huonot lääkärit ja terveydenhuolto niin sopii mennä takasin sinne oman maan puolelle.
Oi,just sellaista komenttia mä odotin jo kauan,nyt se on kolmosella sivulla yleensä heti toinen ensimäisellä sivulla ;)
Ai nytkö se vasta tuli... Kylläpä kesti!
juu,vähän kyllä hidas toiminta

 
vieras
Pääsitte kyllä tosi halvalla Mehiläisessä.. Meillä tytöstä otettiin 2 näytettä ja ne pelkästään maksoi melkeen sata euroa, siihen vielä lääkärinpalkkio päälle..
 

Yhteistyössä