Kaikki lääkärit ovat ihan per***stä

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla pistää silmään tuo että katsot tarpeelliseksi mainita miten halvalla pääsit, kun joka päivä olet täällä kehumassa kuinka monta tonnia pistit mihinkin ostokseen. Että onneksi oli noin halpa lääkäri. Sun arvomaailma on hyvinkin selvä ja tuo "huolestuminen" on aika lailla teeskentelyä, johan sä vuosi sitten kitisit ja itkit että yhyy säälikää mua, kun oon niin huono äiti kun lapsi on kuumeessa koko ajan, voi antakaa sympatiaa ja huomiota...

Ja jos Suomessa niin huonot lääkärit ja terveydenhuolto niin sopii mennä takasin sinne oman maan puolelle.
Oi,just sellaista komenttia mä odotin jo kauan,nyt se on kolmosella sivulla yleensä heti toinen ensimäisellä sivulla ;)
Ai nytkö se vasta tuli... Kylläpä kesti!
juu,vähän kyllä hidas toiminta
Turhaan auotte päätänne, tottahan se on. Tuntuu muutenkin olevan niin ylimielinen asenne ja rahaa kyllä löytyy muuhun muttei lapsen viemiseen yksityiselle samantien sen sijaan että on jo vuoden vinkunut täällä. Ja Suomessa on toimiva terveydenhuolto, sanokaa mitä sanotte. Jos ei osaa arvostaa niin suosittelen vahvasti käymään katsomassa onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pääsitte kyllä tosi halvalla Mehiläisessä.. Meillä tytöstä otettiin 2 näytettä ja ne pelkästään maksoi melkeen sata euroa, siihen vielä lääkärinpalkkio päälle..
Oho,tai siis ei oho,mutta meillä oli noin 5näyettä tai siis 5,mutta samalla kerralla otettu kaikki,kaikki valkosolut,hemoglobiini ja niin edelleen ja lääkäri vielä ennen siitä ja kun antoi vastaukset,mä oikeasti ihmetelin itsekin aika paljon että miten noin vähän se voi olla
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en lukenut ketjua, mutta ruma otsikko taas. jos on syytà tyytymàttòmyyteen (en osaa ottaa kantaa) , tuskin vika lààkàreissà
no,voi,voi,en mä ole yksin joka tietä että terveydenhuolto pea:sta
Suomessa on yksi maailman parhaista terveydenhuoltojärjestelmistä. Eihän sun lapsellasi ollut mitään akuuttia :) Vointeja teille!
en sanoisi että aina,yleensä jonot kauheat ja vaatimalla ei pääse mihinkään melkein
Kiitos =)
No jonot on, mutta JOS on oikeasti nopeaa apua tarvitseva, niin pääsee kyllä heti hoitoon ja tutkimuksiin.
Ajattele mitä olet tänne kirjoittanut, kun se tosipaikka tulee eteen. Ja eulliseti pääsit yksityiselle, nopeasti vielä. Mutta toivotaan, ettette koskaan tarvitse akuuttihoitoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla pistää silmään tuo että katsot tarpeelliseksi mainita miten halvalla pääsit, kun joka päivä olet täällä kehumassa kuinka monta tonnia pistit mihinkin ostokseen. Että onneksi oli noin halpa lääkäri. Sun arvomaailma on hyvinkin selvä ja tuo "huolestuminen" on aika lailla teeskentelyä, johan sä vuosi sitten kitisit ja itkit että yhyy säälikää mua, kun oon niin huono äiti kun lapsi on kuumeessa koko ajan, voi antakaa sympatiaa ja huomiota...

Ja jos Suomessa niin huonot lääkärit ja terveydenhuolto niin sopii mennä takasin sinne oman maan puolelle.
Oi,just sellaista komenttia mä odotin jo kauan,nyt se on kolmosella sivulla yleensä heti toinen ensimäisellä sivulla ;)
Ai nytkö se vasta tuli... Kylläpä kesti!
juu,vähän kyllä hidas toiminta
Turhaan auotte päätänne, tottahan se on. Tuntuu muutenkin olevan niin ylimielinen asenne ja rahaa kyllä löytyy muuhun muttei lapsen viemiseen yksityiselle samantien sen sijaan että on jo vuoden vinkunut täällä. Ja Suomessa on toimiva terveydenhuolto, sanokaa mitä sanotte. Jos ei osaa arvostaa niin suosittelen vahvasti käymään katsomassa onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolen.
voi että miten paska äiti mä olen,mä en edes tiennyt että puoltoista vuotta en ole ollut missään lasten kaa :'( varma näin unia että olin....huhhuh...
ja tiedätkö mitä mä asun missä haluan ja valita myös mistä mieli vaan tekis,eikä se sulle kuulu sielä :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
voi että miten paska äiti mä olen,mä en edes tiennyt että puoltoista vuotta en ole ollut missään lasten kaa :'( varma näin unia että olin....huhhuh...
ja tiedätkö mitä mä asun missä haluan ja valita myös mistä mieli vaan tekis,eikä se sulle kuulu sielä :p
Mieti joskus mitä kirjotat.

Asu missä haluat, mulle se on aivan sama. Mutta lakkaa jo ruikuttamasta joka asiasta mikä täällä on pielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
voi että miten paska äiti mä olen,mä en edes tiennyt että puoltoista vuotta en ole ollut missään lasten kaa :'( varma näin unia että olin....huhhuh...
ja tiedätkö mitä mä asun missä haluan ja valita myös mistä mieli vaan tekis,eikä se sulle kuulu sielä :p
Mieti joskus mitä kirjotat.

Asu missä haluat, mulle se on aivan sama. Mutta lakkaa jo ruikuttamasta joka asiasta mikä täällä on pielessä.
ensimäistä kerta kuulen että mulla on toiset oikeudet :whistle:
ja kuka sä olet,että käsket mua noin ja näin tehä ja laitan vielä mun suu kiinni?
Mäkin käsken sulle että älä tuu mun ketjuihin jos mä ärsytän noin sua
 
mun on pakko sanoa että ajatelkaa itse,lapsi oli kipeänä 1,5vuotta,syytä ei löydettiin ja vasta nyt kun menin yksityiselle sain syy, että isot nielurisat,mä en ainakaan oikein tiedä miten edes suhtautua lääkäreihin
niin ja viimeks syy vain oli että ehkä huono imunitetti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Valinta kysymys.:
Jos asia on sinulle tärkeä menisit yksityiselle ja saisit heti palvelua.Mutta katsot että asia hoituu täällä ruikuttaen.
mä menisinkin heti kun mies tuli,kyllä....
Mene yksin?! Huomenna.
mä olin jo ja kaikki hyvin,isot nielurisat vaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mun on pakko sanoa että ajatelkaa itse,lapsi oli kipeänä 1,5vuotta,syytä ei löydettiin ja vasta nyt kun menin yksityiselle sain syy, että isot nielurisat,mä en ainakaan oikein tiedä miten edes suhtautua lääkäreihin
niin ja viimeks syy vain oli että ehkä huono imunitetti
harva varmaan odottelis 1,5vuotta jos olis niin huolissaan kuin sinä, kun on se yksityinenkin olemassa...
mutta hyvä juttu, että asiat selkis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mun on pakko sanoa että ajatelkaa itse,lapsi oli kipeänä 1,5vuotta,syytä ei löydettiin ja vasta nyt kun menin yksityiselle sain syy, että isot nielurisat,mä en ainakaan oikein tiedä miten edes suhtautua lääkäreihin
niin ja viimeks syy vain oli että ehkä huono imunitetti
harva varmaan odottelis 1,5vuotta jos olis niin huolissaan kuin sinä, kun on se yksityinenkin olemassa...
mutta hyvä juttu, että asiat selkis!
No anteeks en mä mitään odottanut vaan olin monta sata kerta lääkäreiden luo ja kyllä luotin että sitten imunitetti on liian huono,mutta miten se voi noin olla jos hän saa nyt vielä niin paljon viitamineja että huhhuh
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Valinta kysymys.:
Jos asia on sinulle tärkeä menisit yksityiselle ja saisit heti palvelua.Mutta katsot että asia hoituu täällä ruikuttaen.
mä menisinkin heti kun mies tuli,kyllä....
Mene yksin?! Huomenna.
mä olin jo ja kaikki hyvin,isot nielurisat vaan
Onneksi :hug: Nyt saa hoito.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Valinta kysymys.:
Jos asia on sinulle tärkeä menisit yksityiselle ja saisit heti palvelua.Mutta katsot että asia hoituu täällä ruikuttaen.
mä menisinkin heti kun mies tuli,kyllä....
Mene yksin?! Huomenna.
mä olin jo ja kaikki hyvin,isot nielurisat vaan
Onneksi :hug: Nyt saa hoito.
Onneks kyllä :hug:
 
mä muistan kun olin lääkärillä kutinan ja valkovuodon takia lääkärillä niin hän sanoi että ehkä hiivatulehdus tässä sulle lääke olehyvää,niin tunkenut monta kerta sen sinne ennen kun menin taas lääkärin varma 10s kerta se oli ja sanoin ettei auta niin se olikin joku muu bakteeri tulehdus mihin tarvi lääkeitä suun kauta ja 7päivää syödä ja vast kun 10kerta meni niin päätettiin että pitää otta joku näyte
 

Yhteistyössä