Kaikki lääkärit ovat ihan per***stä

jjj
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mä muistan kun olin lääkärillä kutinan ja valkovuodon takia lääkärillä niin hän sanoi että ehkä hiivatulehdus tässä sulle lääke olehyvää,niin tunkenut monta kerta sen sinne ennen kun menin taas lääkärin varma 10s kerta se oli ja sanoin ettei auta niin se olikin joku muu bakteeri tulehdus mihin tarvi lääkeitä suun kauta ja 7päivää syödä ja vast kun 10kerta meni niin päätettiin että pitää otta joku näyte
Ei sitä joka vaivaan ole näytteitä ja laboratoriotutkimuksia, millä asiaa tarkemmin voisi selvitellä. Edellämainitsemassasi tapauksessa hiivatulehdus on oletettavin ja yleisin syy. Siksi tarkemmat selvittelyt vasta, jos em. lääke ei auta tai oireet usein toistuvia. Kalliiksi tulisi jokainen värkki laboratoriossa testata.

 
Tuittu
Mulla mennyt täysin luottamus noihin terveyskeskuksiin... äiti meinas kuolla, kun sillä oli aivokalvon tulehdus ja lääkäri määräs vaan särkylääkettä ja kotiin, onneks ottivat labrat ja soittivat kotiin, ett nyt ambulanssilla sairaalaan ja välittömästi... eikä tää oo ainoo tapaus... keuhkokuumeisen lapsen kanssa kerran venattiin kaheksan tuntia ja sitte kotiin, kun osasto oli täynnä.
Mulle eivät saaneet tippaa laitettua, kun sain allergisen reaktion... kyllä mä ainakin valitan, koska aina syystä lääkäriin menen ja yksityiseen ei oo rahaa.
Ei se lääkärin aikaa säästä, jos sanotaan, ett ota asperiinia ja tuu jos ei auta, ku yleensäsitä asperiinia on jo kokeiltu. Sitten joudut taas menemään uudestaan...
Sekava selitys!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:
Mulla mennyt täysin luottamus noihin terveyskeskuksiin... äiti meinas kuolla, kun sillä oli aivokalvon tulehdus ja lääkäri määräs vaan särkylääkettä ja kotiin, onneks ottivat labrat ja soittivat kotiin, ett nyt ambulanssilla sairaalaan ja välittömästi... eikä tää oo ainoo tapaus... keuhkokuumeisen lapsen kanssa kerran venattiin kaheksan tuntia ja sitte kotiin, kun osasto oli täynnä.
Mulle eivät saaneet tippaa laitettua, kun sain allergisen reaktion... kyllä mä ainakin valitan, koska aina syystä lääkäriin menen ja yksityiseen ei oo rahaa.
Ei se lääkärin aikaa säästä, jos sanotaan, ett ota asperiinia ja tuu jos ei auta, ku yleensäsitä asperiinia on jo kokeiltu. Sitten joudut taas menemään uudestaan...
Sekava selitys!
ymmärrän täysin ja ne jotka puolestelevat suomen terveydenhuolto niin olehyvää vaan mun mielipite perse mikä perse,mulle kävi varma sata kerta niin että vain hermot meni lääkäreiden kaa ei muuta sekä tuttavapiireissa sama juttu,olen ainakin pettynyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Jos olette käyneet useita kertoja eri lääkäreillä niin voiskohan osa syy myös olla mahdollinen kielimuuri?
ohoh,olemme niin tymiä miehen kans että vain yksityisellä ymmärsimme kaikki,wautsi!!!
No ei kun ajattelin vain, että voisko olla osa syy myös siinä? Ja aika usein kunnallisessa tk:ssa on ulkomaalaisia lääkäreitä erittäin huonolla suomen kielitaidolla...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
Mietin vaan että mahtoi ne siel päivystyksessä miettiä, et 1.5v on odotettu ja sitten pitäis olla just samalle päivälle...
No ihan takuulla. Aattelivat varmasti myös että kaksplussalta se saa kuitenkin hoito-ohjeet, kun täällä on samaa asiaa ruikuttanut niin kauan.
 
Vieras
Mä olen kyllä aina päässyt lääkäriin ja saanut ihan asianmukaista hoitoa... Kumma että sulla on aina ollut noin huono tuuri?

Ja on silläkin vaikutusta, millä asenteella menet sinne lääkäriin apua pyytämään. Kun on kertakaikkiaan aina olemassa ihmisiä, joille mikään ei kelpaa. Kun ei ehdi jonotella, on niin sairas että lääkärin luo on päästävä heti ja kylläpä tämäkin tk on aivan perseestä... Vaikea on ihmisiä nykypäivänä hoitaa, kun ovat jo katsoneet netistä valmiiksi mikä tauti on kyseessä kun oireet täsmää, ja antibiootteja on sitten saatava ihan flunssaankin. Kun eihän ne lääkärit mitään tiedä.
 
En jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
jos sairastelu on jatkunut jo noin pitkään, niin varaa sieltä terveysasemalta aika ja kerro huolesi =) se on varmaan teille ihan sama onko aika tänään vai viikon päästä? kunhan lapsi vihdoin pääsee hoitoon.. mutta siis onhan lapsella säännöllinen uni-leporytmi, terveellinen ruokavalio ja muut perusasiat kunnossa?
Mulle kyllä tärkeintä saada tietä mistä on kysee mahd.nopeasti..
Kun soitimme terveyskeskukselle selitimme että meillä on soitaika vast torstaina että haluamme saada aika lääkärille mahd.npeasti,kun on pakko tutkia lasta mistä johtuu että noin usein kipeä,niin vastaus oli että odottakaa rauhassa torstai asti se soitoaika,arghhh...
Niin meillä on tervellinen ruokavalio,yleensä vain luomuruokaa+kalaöljy sekä viitamineja ,joka päivää ulkona,unirytmi vaan ei ole ihan sännöllinen tai joskus on joskus ei
Ei hyvää päivää... vastahan sä ap täällä muutama päivä sitten raivosit kun lapsesi eivät suostu syömään muuta kuin herkkuja, eikä kunnon ruokaa ollenkan vaikka buffan olit nille järejstänyt. Mites tää tarina nyt _taas_ muuttui toiseksi...?

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja myyh:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
harva varmaan odottelis 1,5vuotta jos olis niin huolissaan kuin sinä, kun on se yksityinenkin olemassa...
mutta hyvä juttu, että asiat selkis!
Endie kirjoittaa asiaa...! Peesaan tätä
Ja minä. Ymmärrän, että jos ei ole rahaa, niin sitten ei voi viedä yksityiselle. Mutta ap:llä on varaa hoidattaa lapsensa yksityiselläkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja myyh:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
harva varmaan odottelis 1,5vuotta jos olis niin huolissaan kuin sinä, kun on se yksityinenkin olemassa...
mutta hyvä juttu, että asiat selkis!
Endie kirjoittaa asiaa...! Peesaan tätä
Ja minä. Ymmärrän, että jos ei ole rahaa, niin sitten ei voi viedä yksityiselle. Mutta ap:llä on varaa hoidattaa lapsensa yksityiselläkin.
Olen jo kirjoittanut että meillä oli lääkäri jo,kävimme monta kerta jopa ambulanssillakin lasta vietettiin joskus,mutta kun syytä ei ollut vain se että ehkä huono imunitetti,niin mä tottakai luotin ,mä en jaksa enempää selittää mitään,kun meen nukkumaan,oli tänään aika stressaava työpäiväkin
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Olen jo kirjoittanut että meillä oli lääkäri jo,kävimme monta kerta jopa ambulanssillakin lasta vietettiin joskus,mutta kun syytä ei ollut vain se että ehkä huono imunitetti,niin mä tottakai luotin ,mä en jaksa enempää selittää mitään,kun meen nukkumaan,oli tänään aika stressaava työpäiväkin
Ambulanssi vie aina julkiselle, ei yksityiselle. En lukenut koko ketjua, mutta mun periaatteeni on, että jos lapselle ei hoitoa tule julkiselta, sitten ostan hoidon yksityiseltä. Enkä jää odottamaan. Mutta hyvä juttu, jos lapsesi asiat ovat nyt hoidossa :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mun on pakko sanoa että ajatelkaa itse,lapsi oli kipeänä 1,5vuotta,syytä ei löydettiin ja vasta nyt kun menin yksityiselle sain syy, että isot nielurisat,mä en ainakaan oikein tiedä miten edes suhtautua lääkäreihin
niin ja viimeks syy vain oli että ehkä huono imunitetti
Meillä oli ihan sama juttu aiemmin. Ensin sain taistella kauan, että päästiin lasten polille, josta sitten kovan taistelun jälkeen saatiin astmalääkitys. Sitä ennen kokeiltiin useita antibiootteja ja monia yskänlääkkeitä. Heti kun tyttö sai suihkeet, yskä alko helpottamaan. Niin ja sitä ennen käytiin yksityisellä toteamassa suurentuneet kitarisat, joiden leikkauksesta ei ollut apua yskään.

Vähän ajan päästä alko kuumeilu, jota kesti vuoden. Sellaisia kovia kuumepiikkejä, jotka seuraavana päivänä oli jo pois. Mutta taas lasten polilta ohjattiin yksityiselle, joka löysi suurentuneet nielurisat. No leikkauksesta sanovat, etteivät koskaan olleet nähneet lapsella niin suuria ja märkiviä. Samalla veivät sitten toistamiseen kitarisatkin. Nyt on ollut tyttö terve normaaleja flunssia lukuunottamatta :heart:
 
tripptrapp
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Jos teillä sitä rahaa on niin ihmettelen miksi et käytä lastasi yksityisellä jos on sairas ollut noin kauan!!1!!
Mä taass ihmettelen miks pitää tulla kommentoimaan ketjuun jota ei jaksa ees lukea ???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mun on pakko sanoa että ajatelkaa itse,lapsi oli kipeänä 1,5vuotta,syytä ei löydettiin ja vasta nyt kun menin yksityiselle sain syy, että isot nielurisat,mä en ainakaan oikein tiedä miten edes suhtautua lääkäreihin
niin ja viimeks syy vain oli että ehkä huono imunitetti
Meillä oli ihan sama juttu aiemmin. Ensin sain taistella kauan, että päästiin lasten polille, josta sitten kovan taistelun jälkeen saatiin astmalääkitys. Sitä ennen kokeiltiin useita antibiootteja ja monia yskänlääkkeitä. Heti kun tyttö sai suihkeet, yskä alko helpottamaan. Niin ja sitä ennen käytiin yksityisellä toteamassa suurentuneet kitarisat, joiden leikkauksesta ei ollut apua yskään.

Vähän ajan päästä alko kuumeilu, jota kesti vuoden. Sellaisia kovia kuumepiikkejä, jotka seuraavana päivänä oli jo pois. Mutta taas lasten polilta ohjattiin yksityiselle, joka löysi suurentuneet nielurisat. No leikkauksesta sanovat, etteivät koskaan olleet nähneet lapsella niin suuria ja märkiviä. Samalla veivät sitten toistamiseen kitarisatkin. Nyt on ollut tyttö terve normaaleja flunssia lukuunottamatta :heart:
Mä ihmetelen että lääkärit ohjavat yksityiselle,sama sanoivat mulle jos haluan nopeampi niin mee sinne :/
 
vieras

Mä ihmetelen että lääkärit ohjavat yksityiselle,sama sanoivat mulle jos haluan nopeampi niin mee sinne :/

Sinun tapauksessasi en yhtään ihmettele, niin kamalaa kieltä täälläkin käytät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mun on pakko sanoa että ajatelkaa itse,lapsi oli kipeänä 1,5vuotta,syytä ei löydettiin ja vasta nyt kun menin yksityiselle sain syy, että isot nielurisat,mä en ainakaan oikein tiedä miten edes suhtautua lääkäreihin
niin ja viimeks syy vain oli että ehkä huono imunitetti
Meillä oli ihan sama juttu aiemmin. Ensin sain taistella kauan, että päästiin lasten polille, josta sitten kovan taistelun jälkeen saatiin astmalääkitys. Sitä ennen kokeiltiin useita antibiootteja ja monia yskänlääkkeitä. Heti kun tyttö sai suihkeet, yskä alko helpottamaan. Niin ja sitä ennen käytiin yksityisellä toteamassa suurentuneet kitarisat, joiden leikkauksesta ei ollut apua yskään.

Vähän ajan päästä alko kuumeilu, jota kesti vuoden. Sellaisia kovia kuumepiikkejä, jotka seuraavana päivänä oli jo pois. Mutta taas lasten polilta ohjattiin yksityiselle, joka löysi suurentuneet nielurisat. No leikkauksesta sanovat, etteivät koskaan olleet nähneet lapsella niin suuria ja märkiviä. Samalla veivät sitten toistamiseen kitarisatkin. Nyt on ollut tyttö terve normaaleja flunssia lukuunottamatta :heart:
Mä ihmetelen että lääkärit ohjavat yksityiselle,sama sanoivat mulle jos haluan nopeampi niin mee sinne :/
mä ihmettelen, että ihminen puoltoista VUOTTA kitkuttaa julkisen puolen kanssa, on sekaisin huolesta ja lapsi vaan jatkaa sairastelua ja SITTEN menee yksityiselle ja sitten ottaa asiakseen haukkua koko julkisenpuolen terveydenhuollon.
no, meitä on moneksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mun on pakko sanoa että ajatelkaa itse,lapsi oli kipeänä 1,5vuotta,syytä ei löydettiin ja vasta nyt kun menin yksityiselle sain syy, että isot nielurisat,mä en ainakaan oikein tiedä miten edes suhtautua lääkäreihin
niin ja viimeks syy vain oli että ehkä huono imunitetti
Meillä oli ihan sama juttu aiemmin. Ensin sain taistella kauan, että päästiin lasten polille, josta sitten kovan taistelun jälkeen saatiin astmalääkitys. Sitä ennen kokeiltiin useita antibiootteja ja monia yskänlääkkeitä. Heti kun tyttö sai suihkeet, yskä alko helpottamaan. Niin ja sitä ennen käytiin yksityisellä toteamassa suurentuneet kitarisat, joiden leikkauksesta ei ollut apua yskään.

Vähän ajan päästä alko kuumeilu, jota kesti vuoden. Sellaisia kovia kuumepiikkejä, jotka seuraavana päivänä oli jo pois. Mutta taas lasten polilta ohjattiin yksityiselle, joka löysi suurentuneet nielurisat. No leikkauksesta sanovat, etteivät koskaan olleet nähneet lapsella niin suuria ja märkiviä. Samalla veivät sitten toistamiseen kitarisatkin. Nyt on ollut tyttö terve normaaleja flunssia lukuunottamatta :heart:
Mä ihmetelen että lääkärit ohjavat yksityiselle,sama sanoivat mulle jos haluan nopeampi niin mee sinne :/
mä ihmettelen, että ihminen puoltoista VUOTTA kitkuttaa julkisen puolen kanssa, on sekaisin huolesta ja lapsi vaan jatkaa sairastelua ja SITTEN menee yksityiselle ja sitten ottaa asiakseen haukkua koko julkisenpuolen terveydenhuollon.
no, meitä on moneksi.
Tiedätkö, kun mä en usko tuon ihmisen olevan sekaisin huolesta. Mä luulen, että se oli hyvä syy vaan hakea huomiota ja esittää marttyyria täällä. Niinhän noi narsut toimii, ei paljon oikeasti kiinnosta edes läheisten hyvinvointi, ulospäin kyllä esitetään että saa taas hyvä ihminen-kuvan annettua.
 
allihuuppa
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä ihmettelen, että ihminen puoltoista VUOTTA kitkuttaa julkisen puolen kanssa, on sekaisin huolesta ja lapsi vaan jatkaa sairastelua ja SITTEN menee yksityiselle ja sitten ottaa asiakseen haukkua koko julkisenpuolen terveydenhuollon.
no, meitä on moneksi.
On mulla omiakin ajatuksia, mutta kun Endie taas kirjoitti ne... joten PEESAAN taas tätä.

 
vieras
[vi***u,kiva kun he eivät voi tajua että lapsella jo puoltoista vuotta kuumetta kokoajan,olen muutenkin prklen huolissaan jo hänen kunnosta kun väsyneltä hän näyttää mulla pyöri päässä vaikka mitä mutta mun lapsi ei kuitenkaan pääse tutkimukseen,tosi hieno terveydenhuolto ettei edes hoito pääse,ärsyttää jo kaikki,mä soitan nyt yksityiselle ja toivottavasti että edes sinne pääsen vaikka heti ja torstaina sanoan kaikki mitä mieltä olen tästä p...rei...n terveydenhuollosta
kiitos oli pakko...[/quote]


Lapsi ollut puolitoista vuotta kuumeessa ja sulla on nyt tunnin päälle??
HALOO - pitäskö sun hoitaa tuo oma järjenjuoksu ensin kuntoon.

 

Yhteistyössä