Kaikki lääkärit ovat ihan per***stä

häh
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Nyynä on vakutusta,mutta ei mulla väliä ole kun vaan pääsen,mä vaan olen niin vihainen kun aina pitää vaatia ja vaatia niin ja sitten he vielä mietivät
Jos teillä on vakuutus, miksi ihmeessä edes varaat aikoja kunnalliselta! Sen takiahan se vakuutus on, että voi mennä yksityiselle ja otattaa heti kaikki kokeet!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
kyllä terveydenhuolto on ihan,ihan persestä
Niinpä, terveydenhoidon RESUSSIT ovat heikot. Lääkärit ja hoitajat varmasti yrittävät parhaansa annetuilla resursseilla. Tämä tosiaan ärsyttää, mutta oikea valitusosoite on Turun kaupunginhallitus ja perusturvalautakunta sekä terveystoimen päättävät virkamiehet!!
mä teen mielelläni valitus :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Nyynä on vakutusta,mutta ei mulla väliä ole kun vaan pääsen,mä vaan olen niin vihainen kun aina pitää vaatia ja vaatia niin ja sitten he vielä mietivät
Jos teillä on vakuutus, miksi ihmeessä edes varaat aikoja kunnalliselta! Sen takiahan se vakuutus on, että voi mennä yksityiselle ja otattaa heti kaikki kokeet!!!
Koska lasten ja nuorten polilla jo tuttu lääkäri joka tietä kaikki Jasminin asiat
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
kyllä terveydenhuolto on ihan,ihan persestä
Niinpä, terveydenhoidon RESUSSIT ovat heikot. Lääkärit ja hoitajat varmasti yrittävät parhaansa annetuilla resursseilla. Tämä tosiaan ärsyttää, mutta oikea valitusosoite on Turun kaupunginhallitus ja perusturvalautakunta sekä terveystoimen päättävät virkamiehet!!
mä teen mielelläni valitus :kieh:
Tee ihmeessä, se on meidän kaikkien etu!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
|O Lääkärithän niistä ajoista tosiaan päättää... Haukut väärää puuta, kyllä se on kuule kaupungin ylemmät tahot jota sun tulee syyttää. Jos ei anneta resursseja niin ei ole aikojakaan. Turhaan sä kiukkuas poloisiin tk:n työntekijöihin purat, soita johtaville tahoille!
älä selittää,hyvää lääkäri myös katso siitä että jos lapsella oikeasti se jatkuu jo noin kauan eikö parempi tutkia paremmin
Tottakai tutkii, se on ihan päivänselvä asia. Yhden lääkärin perusteella et voi silti haukkua koko ammattikuntaa. Ihan niinku jos yks tanssija on paska, ei tarkota että kaikki tanssijat on sitä.

Mutta eikö kyse ollut just siitä ettei ole aikoja? SIITÄ sä et voi syyttää lääkäriä. Kun soitat terveysasemalle sieltä vastaa HOITAJA puhelimeen joka antaa ne ajat, jos aikoja on. Vain soittoaikana saat langan päähän lääkärin. Mitä vähemmän lääkäreitä, sitä vähemmän aikoja. Mitä vähemmän rahaa kaupunki terveydenhuoltoon antaa, sitä vähemmän lääkäreitä. Tarvitaanko lisää rautalankaa?
mulla oli lääkäreitä vaikka kuinka paljon pahoja,vain 2kpl hyvää,vaikka me kävimme läpi vaikka kuinka monta niitä ja kuka otta sellaisia paskoja vastanottajia joka paikaan jos he eivät tajua mistään,mä en ikinä unohda kun ssaimme potkuja päivystyksestä,kun lapsi oli tosi pahassa kunnossa syylissa mutta kun ambulanssi tuli niin hekin ihmetelivat miksi te saitte potkuja ja ettei voi olla totta,kyllä terveydenhuolto on ihan,ihan persestä
Parempihan se olisi ettei olisi minkäänlaista terveydenhuoltoa... Mutta Turussa kun asut niin ei tarvi olla kovin nokkela huomatakseen kuinka päin peetä siellä on tämä(kin) asia hoidettu. Me asutaan naapurikunnassa ja aina on sanottu että tuu heti vaan, kyllä lääkäri ottaa vastaan kun oon lapsen asioissa terveyskeskukseen soittanut. Eikä kertaakaan ole tarvinnut ensimmäistäkään asiaa vaatia. Päivystyksessä maksimi jonotusaika on ollut peräti 10 minuuttia.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Koska lasten ja nuorten polilla jo tuttu lääkäri joka tietä kaikki Jasminin asiat
Ahaa.... no jos sä haluat ajan juuri tietylle lääkärille ja vieläpä ilman lähetettä, on todellinen ihme, että sait jo torstaiksi ajan. oishan se lääkäri voinut olla vaikka lomalla...
 
Voi juma
No jos oireita ollut jo PUOLTOISTA VUOTTA niin tottahan sun on sinne heti tänään päästävä!!!!!!!!!! Millään ei voi oottaa enää yhtään, on sen verran AKUUTTI tilanne sulla siellä päällä!
Miten ne oikein kehtaa!!!
 
TAAAAAs
Mikä ihme siinä on ettei ihmiset ota vakuutuksia lapsille??? Ei ne nyt NIIN paljon maksa. Ja voiko lapsen terveydelle sanoa hintaa? Samoja lääkäreitä on yksityisellä kuin terveyskeskuksessakin, mut resurssit hieman eri.. Ja voi v. kuinka paljon ihmisiä käy TURHAAN valittamassa ja VAATIMASSA antibiootteja virustauteihin ym. Ja terveyskeskusmaksut?? Kukaan ei varmaan olis valmis maksamaan lisää.. Ja niistä alkoholisteista:LAIN mukaan niitä on pakko hoitaa! Kukapa niitä muuten haluisi hyysätä?
 
ja ne yksityiset ei ole yhtään parempia,samalaiset lääkärit jostain Tyksistä istuvat ja tekevät rahaa vaan enemmän,mä muistan kun olin ultraäänessä niin he eivät tiesivat mitä lapsella on vain arvelivat ehkä tämä tai tämä ja sekin oli väärin kun tehtiin Tyksessä ultraääni ja ne vastanottot,15minutissa pitää ehtiä kaikki kertoa ja kysyä ja vielä resptiä saada ja heitä helvettiin 60-70
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Koska lasten ja nuorten polilla jo tuttu lääkäri joka tietä kaikki Jasminin asiat
Ahaa.... no jos sä haluat ajan juuri tietylle lääkärille ja vieläpä ilman lähetettä, on todellinen ihme, että sait jo torstaiksi ajan. oishan se lääkäri voinut olla vaikka lomalla...
mä sain soitoaika enkä aika sinne ja sekin koska vaatinut
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
ja ne yksityiset ei ole yhtään parempia,samalaiset lääkärit jostain Tyksistä istuvat ja tekevät rahaa vaan enemmän,mä muistan kun olin ultraäänessä niin he eivät tiesivat mitä lapsella on vain arvelivat ehkä tämä tai tämä ja sekin oli väärin kun tehtiin Tyksessä ultraääni ja ne vastanottot,15minutissa pitää ehtä kaikki kertoa ja kysyä ja vielä resptiä saada ja heitä helvettiin 60-70
On totta, että yksityissektorin lääkärit on usein samoja, jotka ottavat vastaan myös kunnallisella puolella. Mutta kunnallisella puolella niitä lääkäreitä sitoo se, että ylemmiltä tahoilta tulee käsky rajoittaa tutkimukset minimiin. Yksityisellä he voivat määrätä niin paljon tutkimuksia kuin haluavat, koska asiakkaat maksavat niistä itse. Mutta yksityisillä asemilla ei pystytä tekemään kaikkia samoja asioita mitä Tyksissä pystytään tekemään. Esim. on laitteita, jotka ovat niin kalliita, ettei yksityiset pysty niitä koskaan hankkimaan ja Tyksissäkin on vain muutama. Ja muista, että jos ei ole tyytyväinen yhden lääkärin mielipiteeseen, voi aina pyytää toisen mielipiteen.
 
Jankjank
Meidän tytöllä otettiin vaikka mitä labroja Mehiläisessä ja itse emme maksaneet niistä mitään.. Koko vuotena lääkärikuluista 84e omavastuu + vakuutusmaksut n. 250e.. Ja aina on saatu aika ja aina on myös vaivat hoidettu. Kyllä mä syytän terveyskeskusten aikapulasta kanssaihmisiä en henkilökuntaa..
 
Saahan sitä väsynyt, huolestunut ja turhautunut äiti purkaa tuntojaan, kyllä muakin on joskus ajoittain v*tuttanut suunnattomasti tuo terveydenhuolto hoitajista lääkäreihin, kun mikään ei toimi :headwall:

:hug: Oman mielenrauhan vuoksi tosiaan menkää yksityiselle, saatte parempaa (nopeampaa) hoitoa siellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Saahan sitä väsynyt, huolestunut ja turhautunut äiti purkaa tuntojaan, kyllä muakin on joskus ajoittain v*tuttanut suunnattomasti tuo terveydenhuolto hoitajista lääkäreihin, kun mikään ei toimi :headwall:

:hug: Oman mielenrauhan vuoksi tosiaan menkää yksityiselle, saatte parempaa (nopeampaa) hoitoa siellä!
kiitos =) ja kiitoksia kaikille :hug:
Kyllä menen ei vaihtoehtoja le,en vaan tiedä mistä aloitan edes puhua,kun se oli jo kuitenkin 1,5v ja monta kerta Tyksissä ja ambulanssillakin,hui,mun hermot ei kestää,onneks opamox on olemassa joka saa silloin tällöin otta
 
jos sairastelu on jatkunut jo noin pitkään, niin varaa sieltä terveysasemalta aika ja kerro huolesi =) se on varmaan teille ihan sama onko aika tänään vai viikon päästä? kunhan lapsi vihdoin pääsee hoitoon.. mutta siis onhan lapsella säännöllinen uni-leporytmi, terveellinen ruokavalio ja muut perusasiat kunnossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
jos sairastelu on jatkunut jo noin pitkään, niin varaa sieltä terveysasemalta aika ja kerro huolesi =) se on varmaan teille ihan sama onko aika tänään vai viikon päästä? kunhan lapsi vihdoin pääsee hoitoon.. mutta siis onhan lapsella säännöllinen uni-leporytmi, terveellinen ruokavalio ja muut perusasiat kunnossa?
Mulle kyllä tärkeintä saada tietä mistä on kysee mahd.nopeasti..
Kun soitimme terveyskeskukselle selitimme että meillä on soitaika vast torstaina että haluamme saada aika lääkärille mahd.npeasti,kun on pakko tutkia lasta mistä johtuu että noin usein kipeä,niin vastaus oli että odottakaa rauhassa torstai asti se soitoaika,arghhh...
Niin meillä on tervellinen ruokavalio,yleensä vain luomuruokaa+kalaöljy sekä viitamineja ,joka päivää ulkona,unirytmi vaan ei ole ihan sännöllinen tai joskus on joskus ei
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
|O Lääkärithän niistä ajoista tosiaan päättää... Haukut väärää puuta, kyllä se on kuule kaupungin ylemmät tahot jota sun tulee syyttää. Jos ei anneta resursseja niin ei ole aikojakaan. Turhaan sä kiukkuas poloisiin tk:n työntekijöihin purat, soita johtaville tahoille!
älä selittää,hyvää lääkäri myös katso siitä että jos lapsella oikeasti se jatkuu jo noin kauan eikö parempi tutkia paremmin
Ei se lääkäri niitä aikoja anna :eek: SÄÄNNÖT tulevat ihan muualta kuin terveysasemalta.

Itsehän kerrot täällä, että lapsesi syövät vain herkkuja ; anemia niillä on ja tarvitsevat terveellistä ruokaa.
 
vieras
Niin meillä on tervellinen ruokavalio,yleensä vain luomuruokaa+kalaöljy sekä viitamineja ,joka päivää ulkona,unirytmi vaan ei ole ihan sännöllinen tai joskus on joskus ei

Valehtelet sitten täällä vaan provona :) jatka samaan mallliin :)
 
Ärsyyntynyt
Ja arvaa että motivoi hoitohenkilökuntaa tollanen asenne. Ei tosiaan ole henkilökunnan syy ettei ole parempia resursseja. Tasan siitä on suurin osa kiinni. Toki kaikkiin ammattiryhmiin mahtuu kaikenlaista mutta nyt menet jo huononkin maun yli. Olet itse perseestä. Mene ihmeessä vaikka homeopaatille jos olet edelleen yhtä mietlä otsikkosi kanssa.
 

Yhteistyössä