Kävisikö tämä häihin ja jos ei niin mikä sitten. APUA!!!

MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Käyhän se jos olet itse morsian. Varaa hartioille huivi.
Juu miehän se olen morsio ja ajattelinkin että tuo on vähän eleetön tuollaisenaan joten ajattelin että tuon kanssa voisi laittaa värillisen huivin tai jotain. Vaikka punaisen?
Punainen virkattu polero :) olis muuten aika ihana
 
kaunis- edelleen
on klassisen upea..
jos jotain ekstraa haluat, laitata olkapäälle joko tuoreistä kukista tai kukkalaite, sellainen joka menee olkainta pitkin...

Alkuperäinen kirjoittaja rehellinen:
tos ei oo mitää muuta hääpukumaista/juhlallista ku väri. Jos et ota kunnon pukua, kadut varmasti myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rehellinen:
tos ei oo mitää muuta hääpukumaista/juhlallista ku väri. Jos et ota kunnon pukua, kadut varmasti myöhemmin.
Mistäs sinä sen tiedät? Olen ollut kerran aiemmin naimisissa ja häät pidettiin pukuineen ja paikkakortteineen kaikkineen. Näin kolmekymppisenä toiskertalaisena, 4-vuotiaan äitinä ja häiden aikaan jo lähempänä rv 30 olevana mammana sitä ei enää halua valkoista röyhelöunelmaa ja huntua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tavallaan:
Olisi hyvä jos olisi joku muu kuin spagettiolkainmekko. En laittaisi häihin, en omiin enkä ylipäänsä juhlapuvuksi mihinkään.
Mulla on ongelmana ainoastaan saada maha mahtumaan, olkaimet on nyt sivuseikka. Ja häät on syyskuun puolivälissä joten jotain on hartioilla oltava kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anni Vadelma:
Oikein kaunis ja käy hyvin! Mullakaan ei ollut valkoinen hääpuku, vaan satiininen puuterinvärinen, jossa oli spagettiolkaimet, ja hyvin toimi..
Lämpimät onnittelut morsiolle! :flower:
Kiitos! Oli vähän taka-ajatuksiakin tuon mekon suhteen, että jos tuommoisen hankkisin niin siitä saattaisi saada pienellä vaivalla vielä hyvän mekon raskaudettomiinkin juhliin. Ihan jo senkin takia ajattelin etten osta mitään satiinista muotiluomusta kun minulla on tilaa viemässä vielä entinenkin hääpuku jolla en tee ikinä enää mitään ja joka muistuttaa vaan vääristä valinnoista :D
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Anni Vadelma:
Oikein kaunis ja käy hyvin! Mullakaan ei ollut valkoinen hääpuku, vaan satiininen puuterinvärinen, jossa oli spagettiolkaimet, ja hyvin toimi..
Lämpimät onnittelut morsiolle! :flower:
:attn: kaikki siis katsoo sitä yläbannerin kuvaa? ap tarkoittaa sitä valkoista mekkoa joka tulee kun rullaatte vähän alaspäin, tuota bannerin mekkoa ei taida olla edes puljussa myynnissä :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:
Kaunis on. Jotenkin tyylikkään "eleetön". Siis positiivisessa mielessä.
Ja tätä just haen takaa, ettei olisi liian pramea mutta ei liian arkinenkaan. Alan siis kallistua tämän mekon puoleen mikäli tämän tuppukylän kaupoista ei mitään päällesopivaa kohtuuhintaista kolttua löydy.
 
öh
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Ihan jo senkin takia ajattelin etten osta mitään satiinista muotiluomusta kun minulla on tilaa viemässä vielä entinenkin hääpuku jolla en tee ikinä enää mitään ja joka muistuttaa vaan vääristä valinnoista :D
No mikset myy sitä pois? Vai säästätkö tyttärellesi?
 

Yhteistyössä