Kävisikö tämä häihin ja jos ei niin mikä sitten. APUA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni Vadelma:
Oikein kaunis ja käy hyvin! Mullakaan ei ollut valkoinen hääpuku, vaan satiininen puuterinvärinen, jossa oli spagettiolkaimet, ja hyvin toimi..
Lämpimät onnittelut morsiolle! :flower:
:attn: kaikki siis katsoo sitä yläbannerin kuvaa? ap tarkoittaa sitä valkoista mekkoa joka tulee kun rullaatte vähän alaspäin, tuota bannerin mekkoa ei taida olla edes puljussa myynnissä :attn:
Kyllä mä ainakin tarkoitin sitä kermanväristä Lille-mekkoa. Jos morsiamella olisi pelkkä mekko, niin voisi olla vaatimaton, mutta kun todennäköisesti asuun kuuluu myös kaunis kampaus, meikkiä, kauniit kengät, joku huivi, kauniita kukkia jne., niin kokonaisuus on varmasti kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Ihan jo senkin takia ajattelin etten osta mitään satiinista muotiluomusta kun minulla on tilaa viemässä vielä entinenkin hääpuku jolla en tee ikinä enää mitään ja joka muistuttaa vaan vääristä valinnoista :D
No mikset myy sitä pois? Vai säästätkö tyttärellesi?
En säästä kenellekään, en ole vaan saanut myydyksi sitä. Tai itse asiassa olen pari kertaa kyllä yrittänyt muttei ole ketään kiinnostunutta löytynyt. Mutta siis tästä vahingosta viisastuneena en osta enää yhtään valkoista satiiniluomusta kaappiin.
 
häähullu
Todella tyylikäs. Tähän voisi sopia Kalevala-korun Vanamo. Tai itseasiassa vielä upeampia koruja on Snö of Swedenin ja OXXO:n. Ja täältä sais varmaan mittatilaustyönä minkälaisen haluaa http://www.paulankorukauppa.net/

Mä en muista mitä kirjoitit ajankohdasta, mutta jos menet syksyllä ja olet yhtään räväkkä, niin täräytä puvun kanssa jotku upeat, vaikka tummanpunaiset (viininpunainen tms), korkkarite, ehkä korukin. Ja ihania syysvärejä kimppuun.

Sori, mä hieman innostuin :D Toivottavasti tulee kivat häät!
 

Yhteistyössä