Ihanaa ap että jaksat meille vastailla! Taisit jo hävitä, mutta laitampa lusikkani valmiiksi soppaan, jos kerran vielä illalla ajattelit palata.
1. Olen kuullut että välilihan hierominen öljyllä muutamaa viikkoa ennen synnytystä helpottaisi sen venymistä, onko ihan puppua?
2. Monet ovat kehuneet "synnytysjakkaraa". Millainen se on? Jos siinä synnyttää, eikai lapsi voi pudota lattialle...? :ashamed:
3. Sekä np- että rakenneultran minulle tehneet kätilöt/lääkärit (en muista kumpia) sanoivat, että koska äitini on kaksi ensimmäistä lastaan synnyttänyt kuukauden etuajassa (silloin kutakuinkin samanikänen kun minä nyt), saattaa hyvinkin olla että minulle käy samoin. Onko totta?
4. Tiedän tarkalleen hedelmöittymispäivän (testasin lähes kierron alusta oviksen jälkeiselle viikolle asti ovistesteillä), mutta np-ultrassa vauva oli viikkojaan 5 päivää isompi ja laskettu aika määriteltiin sen mukaan. Kumpaan minun kannattaisi luottaa, omaan tietooni vai ultran laskuihin? Onko vauva saattanut kuroa kiinni myöhästynyttä ovistani?
Näin ensimmäistä odottaessa näitä kysymyksiä kertyy... :ashamed: Kiitos todella jos jaksat vastata!!! :flower: :flower: :flower: