ap
SelväAlkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:ei mua kulttuurierot arsyta ja miten mua suomalainen kulttuuri arsyttaisikaan, olenhan itsekin suomalainen. mutta takapajuiset ja turhat hoitokaytannot mua arsyttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:mutta kun eihan siita ole mitaan hyotyakaan? ja kun yleensa ei edes olla menossa missaan niin miten se voi ketaan kiinnostaa? taa nyt on vaan tallainen ikuisuusarsytys mulle, noi TAYSIN TURHAT ronkkimiset.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:miksi siella tehdaan sisatutkimuksia joka raskauskolmanneksella?
Täytys varmaan kysyä lääkäreiltä. Osin varmaan kyse käytännöstä, joka ollut käytössä pitkään. Yks syy voi olla, että täällä vain sairaalassa pystyvät (osaavat ) katsoa ultralla kohdunsuun tilanteen.
Mutta kyllähän se vähän turhalta tuntuu, jos ei edes ole supistellut, kokeilla sitä kohdunsuuta, mutta toisaalta, jos se tehdään kahdesti/kolmesti raskauden aikana, niin onko siitä nyt niin suurta haittaakaan. Moia äitejäkin kiinnostaa tietää, missä mennään.
Kyllä se tuntuu vaan monia kiinnostavan. Halutaan tietää onko mitään tapahtunut kohdunsuulla, useimmilla kuitenkin jokunen supistuskin jossain vaiheessa tuntuu ja sit mietitään uskaltaako mitään enää tehdä.
Kulttuurierot monesti ärsyttää ihmisiä