kaamee riita ruokarahasta - apuva!

  • Viestiketjun aloittaja minäkö kiskuri?
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Mun mielestä tuo 260 ? ei ole kohtuuton summa, iso mies syö paljon ja yleensä juuri lihaa yms. hintavaa. Lisäksi, kuluttaa se mies muutakin jos asuu ap:n luona, kuten sähköä, vettä, pesuaineita... yleensä ei näin viimeisen päälle lähdetä laskemaan jos kerran yhdessä ollaan mutta jos kyseessä on tuollainen siipeilijä niin kannattaa miettiä mihin suostuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Aikuinen mies syö kuitenkin helpostikkin saman määrän kun nainen ja kaksi lasta,,,tuosta saat riesan tuosta miehestä. Yhdellä ystävällä on uusioperhe jossa mies on just sellanen että kaikki lasketaan sentilleen ja senkin jälkeen vielä aukoo päätään verenimijästä kun asuntolaina menee puoliksi kun naisella on sentään tytär aiemmasta liitosta eli kuuluis maksaa enempi vaikka omistetaan puoliksi. Ihanaa sellanen elämä,,,oman puun omenaa ei voi ottaa etei mies pikkasen pyöritä silmiä että hilloksi pitäs keittää niin säästää kun on liki ilmasta ruokaa :whistle: Samaa tuntuu sulle olevan luvassa. Onnea valitsemallasi tiellä.
Voihan siis... kuinka joku viitsii katsella ja kuunnella tuollaista puolisoa?
No ihan täsmälleen samaa olen miettinny! sattuneesta syystä en viitti käydä sielä edes kahvilla :whistle:
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Aikuinen mies syö kuitenkin helpostikkin saman määrän kun nainen ja kaksi lasta,,,tuosta saat riesan tuosta miehestä. Yhdellä ystävällä on uusioperhe jossa mies on just sellanen että kaikki lasketaan sentilleen ja senkin jälkeen vielä aukoo päätään verenimijästä kun asuntolaina menee puoliksi kun naisella on sentään tytär aiemmasta liitosta eli kuuluis maksaa enempi vaikka omistetaan puoliksi. Ihanaa sellanen elämä,,,oman puun omenaa ei voi ottaa etei mies pikkasen pyöritä silmiä että hilloksi pitäs keittää niin säästää kun on liki ilmasta ruokaa :whistle: Samaa tuntuu sulle olevan luvassa. Onnea valitsemallasi tiellä.
Voihan siis... kuinka joku viitsii katsella ja kuunnella tuollaista puolisoa?
Enpä kutsuisi jäpikkää vielä puolisoksi, jos parisen kuukautta on tunnettu.

 
Hei, pistä nyt hyvä nainen heti stoppi tuollaiselle :attn: ! Jos syö teillä niin täytyy osallistua kustannuksiin tai menee kotiinsa syömään, ethän sä sen juntin äiti ole, ihan oikeesti :kieh: , Vitsi kun alko ärsyttämään!
 
Oishan se hyvä jos olis sinkku niin mennä jonkun muun luokse loisimaan! Omaan himaan maksais vaan vuokraa ja jotain minimaalisia kuluja. Käyttäs ruuan, veden ja sähkön jonkun muun kustannuksella. Toivottavasti joku pesis vielä pyykitkin puolesta :whistle: Ai hei mullahan oli niin kun asuin himassa (paitsi sillonkin tuli lapsilisää),,,
 
Oishan se hyvä jos olis sinkku niin mennä jonkun muun luokse loisimaan! Omaan himaan maksais vaan vuokraa ja jotain minimaalisia kuluja. Käyttäs ruuan, veden ja sähkön jonkun muun kustannuksella. Toivottavasti joku pesis vielä pyykitkin puolesta :whistle: Ai hei mullahan oli niin kun asuin himassa (paitsi sillonkin tuli lapsilisää),,,
 
ap.
täytyy myöntää, että tämä mies on erittäin holtiton rahan kanssa, tuhlaa kaikkeen kivaan, sit on PA ja pyytää äidiltään rahaa. Mutta se,että joka toinen kerta hän kävisi kaupassa, niin tuntuu kohtuuttomalta vaatia, koska hänellä ei ole autoa. Toki olen omaani lainaan antanut, jotta pääsee liikkumaan, mutta jos mä ehdottaisin moista, niin lähtisköhän.... sillä tuo tuntuu helpommalta, että pyydän sen rahan suoraan itselleni ja minä hoidan kauppa-asiat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
täytyy myöntää, että tämä mies on erittäin holtiton rahan kanssa, tuhlaa kaikkeen kivaan, sit on PA ja pyytää äidiltään rahaa. Mutta se,että joka toinen kerta hän kävisi kaupassa, niin tuntuu kohtuuttomalta vaatia, koska hänellä ei ole autoa. Toki olen omaani lainaan antanut, jotta pääsee liikkumaan, mutta jos mä ehdottaisin moista, niin lähtisköhän.... sillä tuo tuntuu helpommalta, että pyydän sen rahan suoraan itselleni ja minä hoidan kauppa-asiat.
Paraneehan tää mies edelleen! äitiltään rahaa ja sulta auto, jonka luonnollisestikkin tankkaat itse?
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Oishan se hyvä jos olis sinkku niin mennä jonkun muun luokse loisimaan! Omaan himaan maksais vaan vuokraa ja jotain minimaalisia kuluja. Käyttäs ruuan, veden ja sähkön jonkun muun kustannuksella. Toivottavasti joku pesis vielä pyykitkin puolesta :whistle: Ai hei mullahan oli niin kun asuin himassa (paitsi sillonkin tuli lapsilisää),,,
heh, mä kyllä pesen hänen pyykkinsäkin. Ja en ole mitään tosiaan ollut vaatimassa, että pitäis vettä, sähköä tai muuta vastaavaa alkaa mulle maksamaan. Hänellä ku on se oma luukku, mistä hänen pitää vuokra kuitenki hoitaa.
 
Ilkimys
Alkuperäinen kirjoittaja ::
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Mies pääsisi halvemmalla, jos alkaisi syödä ravintoloissa.
tai vaikka hesessä :O)
Hampurilaisia en laske kunnon ruoaksi.

Mutta meillä päin ainakin löytyy lounasravintoloita, joiden seisovasta pöydästä saa vkonloppuisin syödä seitsemällä eurolla napansa täyteen. Ja kolmellatoista eurolla varmasti saa jonkinmoisen päivällisen, muutakin kuin hampurilaista. Juomia tuohon kahteenkymppiin ei kyllä ostella, mutta eihän aloittajankaan "pitopalvelusta" niitä samaan hintaan saa.

 
toi summa on itseasiassa joinain kuukausina 295, kun kuukaudessa on enemmän päiviä kun 28 :whistle:

ja mun mielestä se oikeesti kuulostaa todella isolle summalle.Kuitenkin jos miehellä on omakin asunto (niinkuin ymmärsin ) on sielläkin kuluja, vaikkei siellä oleilisikaan.

meillä menee 5hlö perheessä ruokiin ym päivittäisiin juttuihin kuukaudessa 600-800? ja meitä on siis 2 aikuista ja 2 suursyömäri teiniä, jos samalla lailla laskettais kulutus, niin meillähän pitäis mennä 1200 ? ruokiin ym kuukaudessa.

niin ja jos todellakin mies olisi valmis maksamaan sen 200? kk niin eikö se muka riitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
täytyy myöntää, että tämä mies on erittäin holtiton rahan kanssa, tuhlaa kaikkeen kivaan, sit on PA ja pyytää äidiltään rahaa. Mutta se,että joka toinen kerta hän kävisi kaupassa, niin tuntuu kohtuuttomalta vaatia, koska hänellä ei ole autoa. Toki olen omaani lainaan antanut, jotta pääsee liikkumaan, mutta jos mä ehdottaisin moista, niin lähtisköhän.... sillä tuo tuntuu helpommalta, että pyydän sen rahan suoraan itselleni ja minä hoidan kauppa-asiat.
Kuulostaa viehättävältä helmeltä, oikealta löydöltä :eek:
 
Et oo tosissas
Tuollaisen miehenkö tosissasi haluat? Siipeilijä, joka tuhlaa omat rahat, elättää itsensä seurustelukumppanillaan ja lainaa käyttörahat äidiltään. Sustahan on tullut Turhapuron morsian.

Toivottavasti tämä on provo.
 
Ilkimys.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Mies pääsisi halvemmalla, jos alkaisi syödä ravintoloissa.
Voihan se niinkin tehdä jos katsoo halvemmalla pääsevänsä. ;)
Niinpä. Sitä ajattelinkin, että voisi olla kaikkien kannalta parempi ratkaisu. Aloittajan ei tarvitsisi kokata miehelle, ja mies varmaan tuntisi saavansa rahoilleen enemmän vastinetta.
 
kuule
Muista tämä sääntö: kun hän alkaa pyytämään lainapapereihin sinua takajaaksi niin ÄLÄ SUOSTU. Minulla oli joskus aikoinaan juuri samanlainen avokki ja sinisilmäisenä 19v pimatsuna aloin takaamaan lainaa. Siitä tulikin sitten 15v velkahelvetti! Ei hänelle (varaton) vaan minulle.
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja ::
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Mies pääsisi halvemmalla, jos alkaisi syödä ravintoloissa.
tai vaikka hesessä :O)
Kuule ei edes Hesessä syödä viidellä eurolla päivä...
Mutta aloittajan mieshän syö työpaikan ravintolassa yhden aterian joka arkipäivä.
Eli siis sun mielestä on ihan ok että ap kustantaa miehelle kaikki ruuat, sähköt, vedet ja muut kulut?
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja ::
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Mies pääsisi halvemmalla, jos alkaisi syödä ravintoloissa.
tai vaikka hesessä :O)
Kuule ei edes Hesessä syödä viidellä eurolla päivä...
Mutta aloittajan mieshän syö työpaikan ravintolassa yhden aterian joka arkipäivä.
Mikä ei tunnu riittävän kun syö ap:lla puolet makaroonilaatikosta.

 

Yhteistyössä