riita töissä open kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ei, mikä soppa teillä siellä. Olen samaa mieltä tuossa syömisasiassa ja opettaja teki törkeästi ottamalla ranteesta kiinni. Teillä nyt hyvin tulehtuneet välit, ei ole varmaan kiva olla töissä. "Minun" opettajani on onneksi maailman ihanin, arvostaa minua ja teemme yhteistyötä- kiitollinen saa olla, kun lukee sun tekstiäsi, badass :o :o

Koita nyt jaksaa ja älä vaan anna periksi :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Vahvistit lujasti päätökseni jäädä kotiin tuosta työstä, kiitos. :flower: =)

ole hyvä vaan :D

vuoden päästä mäkin vaihdan muihin hommiin =)
tällä palkalla en tätä paskaa kestä.

Palkka on kyllä karmean huono, vaikka työ vastaa monissa paikoissa erityisopettajan työtä ihan täysin. Meidän koulussa avustajat on todella arvostettuja, ne on erityisopetustiimissä johon tavisopettajilla ei ole mitään asiaa.

Minun entisessä työpaikassani on myös erityispuolella avustajat arvostettuja -ja opettajat tietävät sen myös, mutta aina löytyy näitä 'vanhanajan' vanhakantaisia opettajia jotka todellakin luulevat avustajan olevan luokassa se siivooja/monistaja.
Meillä kuitenkin voi monesti olla jopa enemmän tietotaitoa erityisen oppilaan ohjaukseen, kuin opettajalla itsellään. Kokemuksesta puhumattakaan.

kiitos tiamaria777!!!! :hug:
en todellakaan anna periks, sisulla ja perkeleellä vaan!!
ajattelen asian niin et missä pulassa ne muksut olis siel jos joutuis jäämääm tän open armoille :o :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
eräs ala-asteikäinen lapsi ei ole tällä viikolla suostunut syömään mitään koulussa ihan kiukuttelun vuoksi ja ope on antanu heti ekasta vastaväitteestä periks ja "palkinnu" lapsen päästämällä sen ulos heti sit ku muut viel syö.(siel jo sillon valvontaa ku syödään porrastetusti, et ei se ypöyksin ulkona oo..)
mä sit asiasta hänelle mainitsin ja se alko sitä linjaa vetää et mä en tiiä mistää mitää ja hän on tehnyt voitavansa ja et mä en saa koulunkäyntiavustajana puuttua asiaan.
sanoin sit et tästä on laitettava viestiä kotiin et tietävät et lapsi ei oo syöny ja ope jotai mumisi siihen vaan. kirjotin sit reissariin et ei oo syöny jne ja ku annoin vihkon lapselle, ni ope nappas mua ranteesta kii ja sihahti et mitä kirjotit??!! sanoin et kirjotin siitä syömättömyydestä! ni ope sano et tähän palataan tunnin jälkee ja sit se räjähti mun silmille ku EI KUULU KOTIVÄELLE SYÖKÖ LAPSI KOULUSSA VAI EI :o

siis kyllä minä haluan aina tietää lapseni syömiset!!!!! :kieh:
ja niin paljon ollu tekemisissä tän lapsen vanhempien kanssa et laitan pääni pantiks et nekin haluu tietää!

no huh. Tosi törkeetä jos ei ilmoita tuollaisesta.

Onko tuolla opettajalla itsellään lapsia?

Minua inhotti oman lapseni opettaja vaikka yritin sietää häntä. Lopussa en enää siihen kyennyt. Mielisteli aina niitä vanhemnpia, jotka vahvoja (hyvät tukiverkot/rahaa)

Yhteistyössä