kertokaas onko mussa vikaa vai täs toisessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Tiedän tunteen kun toiselle osapuolelle ei o mikään muu tärkeetä ku se oman asian toimittaminen |O ja jos puhe kääntyy minun asioihin niin kas kun tuleekin äkkiä tarve lopettaa puhelu ja silti siihen loppuun vielä jauhaa omaa asiaansa vielä lisäksi 10 minsaa :o jotta ei hyvää päivää sentään .... tulee olo ihan ku olis likakaivona jonne toinen ammentaa kaiken paskan eikä oo valmis vastaanottamaan toisen positiivisiakaan asioita :kieh:

tätä juuri tarkoitan.. asias ei ois mitään eriskummallista ollutkaan jos ees JOSKUS sais muutakin vastausta kuin "jaa" kun ite jotain laittaa ja sit ku itse kummiski aika usein tsempittäny toista ja yrittäny kertoo et kyl se aurinkoinen pvä sielt tulee jne..

noh, mutta ehkä jotkut sit ei vaadi vain edes juttukumppaniltaan mitään vastakaikua ja siks onkin hyvä sanoo kuinka vajaa mie sit oon. Ja toki voin ollakin, eipä se mua oo haitanna tähä ikään menessä viel kertaakaan :D Pääasia et ite on sitä mieltä mitä on ja tietää mikä omasta mielestä on oikein ja reilua :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Viime raskaudessakin appiukko onnitteli ja sanoin ettei sais viel onnittella kun se tuo huonoa onnea... ja kuinka kävikään, kesken meni puolessa välissä :(
Eli minusta ei sais ainakaan onnitella, "kiva juttu" ois parempi :)

Ei se onnitteleminen kyllä keskenmenoa saa aikaan. Kaikenlaisia uskomuksia on siitä mikä aiheuttaa epäonnea ja jos niihin uskoisi, niin vähän vaikea olisi elää normaalia elämää. Minullakin on kokemusta myöhäisestä keskenmenosta =(

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kaikille ei tosiaankaan ole toisn raskaus mikään ihmeellinen juttu, itse en onnittele koskaan ketään raskaudesta.. Tuosta sun tekstistä ei kyllä meinannut mitään selvää saada, mutta jos nyt ymmärsin niin sinä haluat että asia olis muillekin ihmeellinen.. no se on ihan normaalia sulle että olo on yhtä hehkutusta, mutta kaikille muille se ei sitä ehkä ole.

no okei, ymmärsit väärin. Ainoa mitä odotin oli et jotain edes kommentois, jos onnittelu ois ollu liikaa ni sit vaikka just, että "no sehän kiva juttu" mutta kun pelkkä "jaa" sieltä tulee ja et no "eipä ole kummoista" niin se vain ihmetytti. Se siitä. Eli ei, en todellakaan oleta että se mitenkään ihmeellistä toisten mielestä olisi, VAIN ja ainoastaan pienen pientä vastakaikua kun itse olen monasti ko. henkilön juttuja kommentoinut ja jutellut ja koittanut auttaa.

No katsos tätä se elämä on.
En mäkään saanut mitään vastakaikua keneltäkään mun tutulta lapsettomallta tai lapsen omaavalta kun kerroin raskaudesta. En edes äidiltäni!

Siis kun sehän on vaan ihan yksi luonnollisita asioista. Piece of cake. You know... *viheltää*

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kaikille ei tosiaankaan ole toisn raskaus mikään ihmeellinen juttu, itse en onnittele koskaan ketään raskaudesta.. Tuosta sun tekstistä ei kyllä meinannut mitään selvää saada, mutta jos nyt ymmärsin niin sinä haluat että asia olis muillekin ihmeellinen.. no se on ihan normaalia sulle että olo on yhtä hehkutusta, mutta kaikille muille se ei sitä ehkä ole.

no okei, ymmärsit väärin. Ainoa mitä odotin oli et jotain edes kommentois, jos onnittelu ois ollu liikaa ni sit vaikka just, että "no sehän kiva juttu" mutta kun pelkkä "jaa" sieltä tulee ja et no "eipä ole kummoista" niin se vain ihmetytti. Se siitä. Eli ei, en todellakaan oleta että se mitenkään ihmeellistä toisten mielestä olisi, VAIN ja ainoastaan pienen pientä vastakaikua kun itse olen monasti ko. henkilön juttuja kommentoinut ja jutellut ja koittanut auttaa.

jotkut ihmiset on vaan sellaisia, ei niiden kanssa kannata silloin aikaansa tuhlata, onhan paljon muitakin mukavempia kavereita!

Juu kyl mul onneks niit muitakin paljon on mut en kellekään pahaa koskaan halua ja aina vain auttaa ni siks tuntui pahalta ku sit ku joskus jotai iteki odottais ni koskaa mittää saa.. Mutta asia on loppuun käsitelty

Yhteistyössä