kaalikeittodieetti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko laihduttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko laihduttaa

Vieras
Oisin kysellyt,onko kellään kokemuksia? Tippuuko paino oikeasti?
Pitäis saada laihdutus vauhtiin,että sais alkuun näkyviä tuloksia,niin ois sit helpompi pitää motivaatioo yllä.

Liikkua aion jatkossakin ja syödä terveellisemmin,tiiän kyllä et kaikki pikadieettien kilot tulee takas,jos ei muuta elintapojaan...

Toi ois vaan ihan hyvältä kuullostava vaihtoehto,kun kerta kaalista tykkään :)
 
Elä hemmetissä! Kituutin KAKSI VIIKKOA kaalikeitolla ja olin kuin prsuksille ammuttu karhu! Nälkä, voimaton ja surkea olo eikä painokaan tippunut kuin 2kg. Sitten aloin vähähiilariselle ja kun nesteet lähti kropasta niin -6kg. Ei ollut nälkä ja kroppa timmiyty, eli yhä edelleen samalla ruokavaliolla. Kolmas vuosi menossa.
 
Mua aina mieltityttää, ett pysyykö se pudotettu paino kaalin syömisen lopetettua? Tai jos on asennoitunu syömään kaalia loppuelämänsä, ni sitte;)

Ite kyllä en alkais. Alota sellanen Nutriletin tehostartti. Ite söin sen ja painoa putos reilu 3kg viidessä päivässä. Tämän jälkeen söin kaloreita laskien tähän päivään saakka ja paino on pudonnut, eikä noussut missään vaiheessa.

Tai sit vaan syöt mitä syöt, mutta huolehdit, että kulutat enemmän(nimim. suklaalevyn kuva silmissä polkenu stepperiä).
 

Yhteistyössä