Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

  • Viestiketjun aloittaja EnTahdoOllaPrinsessa
  • Ensimmäinen viesti
Viikot menee tosi nopeasti. Meillä oli poika räkätaudissa, kesti ihmeen vähän aikaa, vuorokauden, nyt on jo parempi. Yksi yö oli levoton, viime yönä nukkui jo hyvin. Soseita on anneltu 2 kertaa päivässä, vaihtelevalla menestyksellä menee. Eilen ei kyllä kunnolla maistunut. Rnnan syöntiä en kyllä ole rajannut puoleen tuntiin. Aika hyvin on muutenkin viime aikoina vähentynyt imuaika, enää ei tuntia syödä.
 
Nopeesti vaan tulin vilkaseen enne nukkumaanmenoa. Mä oon ollu niin kiinni noissa mun neuletöissä et en oo kerenny paljoo muuta tekeekään Manun hoidon lisäks :)

Mutta kahvittelut kaupungissa sopii, päivällä ei oo väliä kuhan nyt ei huomenna...Ja aamupäivisin myö päässään liikkumaan kun esikko koulussa. Ehdotelkaa päiviä?

Hellu ja Manu
 
Kaffittelut sattuis mulle vain huomenna tai perjantaina! Muina päivinä on ihan hirveesti menoja, kun on fysioterapiaa ja on ties mitä tässä tällä viikolla!

Neulomisesssa sitä minäkin olen jumissa. ;) Ei pääse minnekään ilman kutimia ees lähtemään..

Ja Ukkikselle :flower: iso puska kukkia siitä, että olet jaksanut ja pystynyt ja onnistunut pysymään rintamaidolla pienen kanssa, vaikka on ollut kaikenlaista harmia siinä sivussa. Se on jo melkoinen urakka taistella sen tissin kanssa vielä muun lisäksi.

Me palattiin reissusta eilen illalla ja nyt meinaa olla vielä kauhee reissuväsymys päällä. Laiskottaakin aikalailla.


Heili
 
Pupu Tupuna
Ollaanpas pahasti tiputtu... :wave:

Meillä ei tääl kummempia, lapset oottaa joulukuuta jostain kumman syystä,niinkuin varmaan teil muillakin ;)


sellasta ajattelin ilmoitella,että olen aloittanut PARTYLITE-konsultin homman,joten jos jotakuta kiinnostaa emännöidä kutsut tässä viel ennen vuodenvaihdetta niin ei muuta kuin yytä :D :wave:

tai jos haluutte pikkujouluihin myytävää ;)
Se hyvä puoli tästä oli nyt,että autoilu kutsui tosissaan. eli nyt on sit täällä lpr.n suunnalla yks puolisokee autokuski liikenteessä, varokaatten :D
 
Pupu Tupuna
Ai niin sellasta vielä,että pitäskös koota porukka tähänkin pinoon vaikka tonne etusivulle. Vaikka sellain,että laitettas kaikkien tänä vuonna syntyneiden vauvojen syntymäajat ja koot syntymäjärjestyksessä pinkkaan? mä voisin sen tekasta,jos ilmoittelette niitä? :)
 
Pupulle Eli meiltä; Anton 16.8.2001, 2985g ja 48,5cm, rv 35+4 KYS
Edvin 31.7.2006, 4025g ja 52cm, rv 40+1 EKKS

En tiiä miten tarkkaan noi sinne etusivulle laitetaan, mut tossa meidän poijat.


Heh, mie just luinkii, että tänä vuonna syntyneiden..
:LOL: <br><br>
 
Pupu hyvä idea :) meijän jäpikän mitat: 3190g, 50,5cm, rv 38+3, EKKS. Muuten, mikäs se partylite-juttu on? en oo koskaan kuullu :ashamed:

Meilläkin odotellaan joulukuuta innolla, joulukalenterin avaamista ja sitä joulupukkia :) ja pitkät on tyttöjen toivelistat, varsinkin esikon lista ;)

Manulla tais olla viikonloppuna jonkinlainen silmätulehdus, toinen silmä rähmi ihan hirveesti, ajattelin et maanantaina meen apteekkiin kysymään jotain mut sehän lähti sit ihan itekseen pois :)

Hellu ja Manu<br><br>
 
Kiitti Heili Kyllähän tää aikas rankkaa aikaa on ollu mut sitkeesti oon yrittäny, kun Ukon kans aikanaan imetys ei kunnolla onnistunut ja pullolle joutui jo aikaisessa vaiheessa.

Niin Pupulle meitin neitin tiedot; rv 40+6, 6.9.06 klo 03.10, 3705g ja 50cm.

Ens viikolla on torstaina neuvola, sitten taas saadaan uudet mitat ;)

Mut nyt taas tyttö raivoaa tuolla alakerrassa, joten pitää mennä kattomaan auttaako tissittely vai onko vaan masupuruja :whistle:

Ukkis ja Eevi huomenna jo 12vkoa :heart:
 
Pupu Tupuna
Hellu, mikä oli Manun synt.päivä? :wave:
Niin ja tosta Partylitesta, eli siis se on kynttilöitä ja erilaisia somisteita kotimyyntinä suorittava ketju, jota siis nyt edustan. Parit kutsut olen jo sopinutkin ja ne ihan ekat pidän kotonani,koska nistä ei saa emäntä (eli siis minä) vielä lahjaa. Muuten periaate on sama kuin Tuppereissa. :D

Jos jotakuta kiinnostaa, niin voin infota lisää yyllä ja meille kyl saa tulla tosissaan silloin kutsuille ja kaffelle, se olis aika kiva tapa tutustua ja koota vähän porukkaakin. ;)
 
Pupu on ainakin miun puolestani tervetullut meille pikkujouluihin esittelemään niitä kynttilöitä. Ei liene muillakaan mitään sitä vastaan?! Pitäs vaan se ajankohta katella kalenterista..

Pikkujoulut suunnitteella tulevan viikon maanantaille tai tiistaille! Maanantai on saanut tällä hetkellä enemmän kannatusta tekstarikyselyn perusteella. Mitäs mieltä olette? Ja minkäslaiset pikkujoulut me nyt tehdään? Nyyttärityyppiset? Kuka tuo ja mitä? Ja pienet lahjapaketit mukaan, minkä arvoiset, oisko 5-6 euroa? Joulupukkia meille tuskin tarvii sinne järjestää... :p :D Ketäs sinne ois tulossa? Ilmoittautukaahan minulle. =) <br><br>
 
Pupu Tupuna
Hellu, taas huhuilen... mittoja siis kaipaan vielä :D

Noista pikkujouluista Heilikin jo huhuili.. mulla on tilanne sellainen, että voin tulla ainoastaan maanantaina, tiistaina on niin paljon ohjelmaa. Ja sit vielä semmonen,että kun olen just vasta aloittanut,niin en ole vielä ehtinyt saamaan aloituspakkausta, ainoostaan kuvastot (myös ensi vuoden) Joten haluutteko ,että tulen näyttämään niitä, tilata toki voi jo nyt ja on mulla jotain itelläni pientäkin,et voin näytteeksi tuoda.

Niin ja sit viel sellanen, että näistä ihka ekoista ei saa emännänlahjaa MUTTA voin luvata, että kun saan itelle palkkion tuotteena niin voin luovuttaa sen emännälle. :) tulee siis hieman myöhässä sitten lahja,mutta tulee kuitenkin ;)

Mutta mites, onkos teitä tulossa/menossa pikkujouluihin ja olikos ne Heili,teillä?eli jos maanantai käy, ja mä voin tulla tällai heikoilla eväillä :D niin toki tulen! Se nyyttärisysteemi vois olla ihan kiva, ei varmaan kuitenkaan ihan hirveesti syötävää tarvi =)

Pupu

ps. sellainen viel, että mulla on puoli kolmen maissa lääkärinaika maanantaina,mutta tehän olitte kaavailleetkin sitä puolenpäivän aikaa,eikös?
 
Pupu: Joonatan 5.8.2006, 4226g ja 56cm KOKS

Ovatko pikkujouluihin tervetulleita muutkin kuin kaffella käyneet? Jos niin tulisin mielelläni. Maanantai sopisi myös minulle (päivällä siis). Tiistaina on neuvolapäivä. Minkälaista purtavaa ajattelitte? Mielelläni toisin jotain tullessani.
 
Pupu Tupuna
maviks,

mä lisään vielä sairaalasi listaan, kiitos :)
niin, ja minäkään en ole vielä tavannut muita kaakonkulmalaisia,joten jännittää vähän :ashamed:

mutta odottelen Heiliä,mitenkä tehdään
 
Heippa!

Elikäs näin emäntänä otan ohjaksia käsiin ja laitan tähän suunnitelmia;

MAANANTAINA siis pikkujoulut klo 13.00 alkaen meillä kotona! Jos joku tahtoo paikalle ja ei tiedä mikä on meillä, niin laittaa yyveetä ja jos ei osaa niin emailia ( mustone@hotmail.com) tai vaikkapa tekstaria; 0407067499, annan kyllä osoitetiedot ja ajo-ohjeet.

Pikkujoulut ois nyyttärit, elikäs jotain pientä hipleetä mukaan. Ilmoittaisitteko mitä kukakin tuo, niin osataan sitten tuoda eri juttuja?!

Pikkujoululahja mukaan, että voidaan sitten jakaa pienet lahjat toisillemme. Pukki tuskin näin joulun alla meille ennättää tulla.. ;)

Pupu on tervetullut esittelemään kynttilöitä! Mikä aika sinulle parhaiten sopii?


Mukaan on käsittääkseni tulossa;

Hellu + Manu
Ukkis + Eevi
Mie + pojat
Kaverini + hänen tyttärensä
Pupu


Oliko muita innokkaita tulijoita?!!


Heili

:xmas: :xmas: :xmas:
 
Pupu Tupuna
Kiva :D


mie laitan sulle yytä Heili illalla, seutu on tuttu,mutta ettei joka ovella tarvi käydä kyselemässä, niin tarkistan osoitteesi :D


nyt on poika nii kräntty... nii ja meiltä tulis Eemil ja tyttö mukaan,jos sopii :whistle:
 
Pupu Manu 3.8.06 klo 04.45 EKKS, 50,5cm ja 3190g, rv 38+3 =)

Pikkujoulut Myö tullaa sitten Manun kanssa kahelleen kun tytöt on isällään ensi viikon :'( . No on ehkä sitten vähän rauhallisempaa vaikkei nuo mitään rasavillejä ookaan :). Lahjapaketti on sitten äidille/perheelle? ei vauvalle/lapselle? Mä en keksi mitään tuomista, Heili kai tarjoaa kahvit/teet/mehut niin ei tarvi Heilin sitten muuta? voi olla et turvaudun kaupan tarjontaan kun en tosiaankaan keksi mitään mitä voisin tehdä ees?

Se on sit taas mentävä, puurot vielä syömättä ja kello on vaik mitä :ashamed:. Miten mulla ei meinaa tunnit riittää iltasin, likat saan nukkumaan aina vasta 9 jälkeen...Onneks mul on tää läppäri täs keittiös ni voin puuron keiton ohessa tulla kurkkaan nettiin.

Hellu ja Manu
 
Pupu Tupuna
Mie laitoinkin Heilille yytä,mutta muillekin tiedoksi, että tulen sit kuitenkin joko tytön kanssa tai yksin. Luultavasti tyttö haluaa lähteä mukaan vaikka sitten onkin superujo :whistle: :D :D

Mulla on tosiaan meno 14.30, tai siis sillo pitää olla jo kaupungissa eli jos teille muillekin sopii, niin esittelen mielelläni heti kynttilöitä ja saatte sit jäädä vielä jouluja viettelemään. Harmi että on sellanen kiire,mutta kun on pakollinen käynti,en pysty siirtämään enää...

Hellu, en miekään keksi mitään tuomista,paitti että voisin tietty leipoa suklaapiirakkaa tai sellasii mokkapalan tapaisia. Onpahan hyvä syy vaatia omaa aikaa sunnuntaina.

 
http://heilintekeleet.blogspot.com/

Olen päivitellyt blogia ja laitanpa teille sen taas nähtäville!

En tiiä, mut tuli idea, et jos se juttu oiskin JOULUKORISTE se lahja.. Tai jotain jouluun liittyvää, koko perheelle..Joku semmonen homma.. Oisko tyhymä idea? ja vaikka 4-6 euroa?


Heili
 
Laitanpa vielä vähän omaa ja Edvinin napaa;

Elikäs käytiin tänään taas fysioterapiassa, niille tiedoksi jotka eivät ole seuranneet tarkemmin niin Edvinille tuli vamma synnytyksessä ja sitä tässä kuntoutellaan..Varmaankin tämä ensimmäinen elinvuosi ainaskin. Ja siellä ilmeni, että poika kehittyy motorisesti erittäin hyvin, tekee puolivuotiaiden juttuja jo. Mutta oikeassa kädessä edelleen häikkää, jonka vuoksi aktiivista kuntoutusta kotosalla jatketaan edelleen. Se mitä kädessä on "vialla" on hienomotoriikkaan liittyvää, ei mitään vakavaa sinänsä, mutta voi myöhemmällä iällä paisua isommaksi ongelmaksi ja tuo toinen käsi voi jäädä toimettomaksi. Fyssari sitten esitteli meille vibrahoitoa, jota käytetään nykyään erittäin paljon Erbin pareesin hoidossa ja sitä suositteli meillekin. Elikäs, aikuisviihdekaupan vibralla ärsytetään ja stimuloidaan niitä käden hermoja useita kertoja päivässä..Se vaikuttaa niin, että jos paljon ärsyttää niitä, niin se vaikutus tehoaa öisinkin kun hermosolut ja aivot työskentelevät ärsytyksen vuoksi..Jotain tämmöstä. Emmie osaa niin hienosti selittää. Joka tapauksessa, meillä aletaan sitten harjoittamaan muiden jumppajuttujen lisäksi tuota. :whistle: =) :D

Poika on alkanut iltakiukkuamaan. Ei meinaa aina nukahtaa sitten millään. Siis omaan sänkyynsä. Sylissä hän sitten simahtaa, joko miun tai miehen. Kiikkustuolissa tai ilman. Mutta helpot nukahtamiset on meidän perheessä historiaa! (Okei, satunnaisesti simahtaa helpollakin). Onneksi muuten on varsinainen hurmuri ja hymypoika tämä meidän Edvin. Ettei vaan tulis vielä kovempi flirttaaja kuin veljensä on.

Heili ja Edvin 4kk
 
Terve kaikille pitkästä aikaa...Ei ole tullut kirjoteltua taas moneen viikkoon,kun on kaikenlaista muuta touhuilua ollut.
Heili,kuulin pikkujouluista (arvaat varmaan keltä) ja olen tulossa sinne myöskin,joten maanantaina tapaillaan! Oletteko keränneet jotain listaa meidän vauvoista,kun olitte tietoja vaihdelleet tuossa aiemmin? Meidän neidin tiedot on; syntynyt EKKS 19.5.2006 klo 01.50 painoa 2310g ja pituutta 47cm :heart: :xmas: <br><br>
 

Yhteistyössä