A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jj:silti tekis mieli shopata arvet ja sellut veks
Ei käy. Jokainen raskausarpi on kuin kunniamerkki. Meillä niistä on muksulle (sille vanhemmalle, ei sille joka tuossa mahan sisällä on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jj:silti tekis mieli shopata arvet ja sellut veks
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:Kiva kuva, mutta.. Mun yhdellä facebook-kaverilla on täsmälleen samanlainen kuva itsestään fb:ssä. Ootko kopioinut idean jostain? Kun olet vähän tutun näköinenkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:Kiva kuva, mutta.. Mun yhdellä facebook-kaverilla on täsmälleen samanlainen kuva itsestään fb:ssä. Ootko kopioinut idean jostain? Kun olet vähän tutun näköinenkin =)
Mitä siitä vaikka idea olisikin kopioitu?Mä olisin kanssa halunnut samantapaisen kuvan itsestäni kun olin raskaana,mutta sitten tajusin,että sama naama siinä kuitenkin näkyisi ja pakitin ajatuksesta pois.Mä siis näytän aina idiootilta valokuvissa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:Kiva kuva, mutta.. Mun yhdellä facebook-kaverilla on täsmälleen samanlainen kuva itsestään fb:ssä. Ootko kopioinut idean jostain? Kun olet vähän tutun näköinenkin =)
Mitä siitä vaikka idea olisikin kopioitu?Mä olisin kanssa halunnut samantapaisen kuvan itsestäni kun olin raskaana,mutta sitten tajusin,että sama naama siinä kuitenkin näkyisi ja pakitin ajatuksesta pois.Mä siis näytän aina idiootilta valokuvissa. =)
Oho, en tarkottanut ettei saa kopioida. Ajattelin, että meillä yhteinen tuttu. Ja ap oikeesti näyttää tutulta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei juma...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä odotin kyllä jotain oikeesti kaunista kun noin kehuitte. Pepun kaunista kaarta, litteää vatsaa, rintoja, joita ei tarvitse kannatella, pitkät hoikat sääret, pitkät hiukset.
Niin tuollainen mielukuva tuli teidän viesteistä, anteeksi turhamaisuuteni.
Mies?
Ihan nainen olen. Ja mulla on oikeus mielipiteeseeni. En haukkunut kuvaa rumaksi, sitäpaitsi. Odotin vaan enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:Mä yritän vieläAsutko sä ap Itä-Uusimalla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:Mä yritän vieläAsutko sä ap Itä-Uusimalla?
Asun.
Idea ei varsinaisesti ole kopioitu, mutta myönnän kyllä, ettei se mikään innovaatio varmaan olekaan.Mutta siis en ole kuitenkaan samanlaista kuvaa nähnyt kellään tutulla tai muillakaan, mies tuon kuvan otti.
Kirjottelin täällä ennen ihan nikillä ja silloin minulla oli oma kuvani profiilissa, siksikin voi näyttää tutulta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:No kyllä mä sitten olen sut nähnyt täällä meillä päin =) Mulla on sikamaisen hyvä kasvomuisti, muu muistii ei =)
Alkuperäinen kirjoittaja Soltari:Ps. Kiva idea muuten mieheltäsi kehystää tämä kuva huoneeseensa
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Kaunis kuva. Haluan kommentoida, että mun mahassani ei ole ainuttakaan raskausarpea, ja rakastan lapsiani silti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:No kyllä mä sitten olen sut nähnyt täällä meillä päin =) Mulla on sikamaisen hyvä kasvomuisti, muu muistii ei =)
Jaiks, mut on nähty!Tunnenko sut? Missäpäin vaikutat?
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:No kyllä mä sitten olen sut nähnyt täällä meillä päin =) Mulla on sikamaisen hyvä kasvomuisti, muu muistii ei =)
Porvoossa. Et tunne. Mä vaan muistan kasvot. Mm. kahvilassa olen sut nähnyt kerran perheesi kanssa.
Olen voinut kyllä erehtyäkin, mutta luulet että en![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni-Rumpnisse:No kyllä mä sitten olen sut nähnyt täällä meillä päin =) Mulla on sikamaisen hyvä kasvomuisti, muu muistii ei =)
Porvoossa. Et tunne. Mä vaan muistan kasvot. Mm. kahvilassa olen sut nähnyt kerran perheesi kanssa.
Olen voinut kyllä erehtyäkin, mutta luulet että en![]()
Kyllä taisit oikeaan osua.Mun mies on kalju ja lapsi oikee "tukkajumala". B) Stefussa mm aina käydään. Ja meidän lapsi ei muuten osaa käyttäytyä.... :|