V
vierailija
Vieras
Koska näin heidät useasti Porvoossa. Kävelivät kadulla ihan avoimesti sekä ihmisjoukossa ainakin alkuillasta.Mistä sinä sen tiedät?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska näin heidät useasti Porvoossa. Kävelivät kadulla ihan avoimesti sekä ihmisjoukossa ainakin alkuillasta.Mistä sinä sen tiedät?
Uskon koska olen itsekin kyseisessä ryhmässä.Ja sinä uskot, ööh.
Hohhoijaa, ei nää naurata vitsinä edes.Vai lähtikö Bn matkaan? Ei näkynyt enää Oulussa?![]()
Kävit siis kysymässä ovatko heteroita?Koska näin heidät useasti Porvoossa. Kävelivät kadulla ihan avoimesti sekä ihmisjoukossa ainakin alkuillasta.
Ahaa! Saiskohan hänet sit käänteispsykologiaa käyttämällä kehittelemään tätä (mun mielestä ihan hauskaa) sivushippiä pidemmälle?Se KK ja B shippari on mies, joka tykkää kiusata naisia. Paljasti discordissa sen.
Minä KK/B shippari olen nainen, en tiedä muista.Uskon koska olen itsekin kyseisessä ryhmässä.![]()
Mistä sinä kenenkään suuntautumiset tiedät.B ja KK tulivat hyvin juttuun. Jos eivät olisi heteroita niin voisi luulla muuta
Siis tota paria toisten ärsyttämiseen käyttävä toisin sanoen.Minä KK/B shippari olen nainen, en tiedä muista.
En minä tiedä Bn ja KKn suhteen laatua, mutta B on juuri eronnut Dzstä ja kärsii sydänsuruista. Tiskin on heti mielessä uusi suhde. Sitäpaitsi ei minulla ole syytä heidän olettaa olevan muuta kuin heteroita.Kävit siis kysymässä ovatko heteroita?
Miten niin ärsyttämiseen, eikö tää paikka ollut juuri sivushipeille?Siis tota paria toisten ärsyttämiseen käyttävä toisin sanoen.
Missä ja milloin kk/b on hengannu yhdessä? Eurodisko, karneval, Porvoo? Oliko aikasemminMinä KK/B shippari olen nainen, en tiedä muista.
No aika outo, ikinä kuulukkaan mitään shippausta Kirriin.Luulin aika pitkään, että KK tarkoitti Karlo Kirriä, ja se oli jopa ihan loogista, kun häntä shipattiin B:lle ja puhuttiin kuvaajasta yms. Mutta aika nopeasti tajusin, kun siitä puhuttiin myös K:n yhteydessä, että täytyy tarkoittaa muuta. Karimiin en yhdistänyt ennen kuin joku sen täällä kirjoitti aiemmin.
Jaa olet parasosiaalinen tietäjämamma siis, ok.En minä tiedä Bn ja KKn suhteen laatua, mutta B on juuri eronnut Dzstä ja kärsii sydänsuruista. Tiskin on heti mielessä uusi suhde. Sitäpaitsi ei minulla ole syytä heidän olettaa olevan muuta kuin heteroita.
Juurihan täällä oli keskustelua, et miksi shipistä pitää ärsyyntyä ja taisit itsekin siihen vastata. Miksi sit ärsyynnyt ja jäät jankkaaminen asiasta. Siirry muihin aiheisiin.Siis tota paria toisten ärsyttämiseen käyttävä toisin sanoen.
Kuka vain voi sanoa täällä mitä vain.Uskon koska olen itsekin kyseisessä ryhmässä.![]()
Koska en väännä heistä väkisin homoja niinkuin sinä. Ok sitten.Jaa olet parasosiaalinen tietäjämamma siis, ok.
Nuo kolme ainakin. En tiedä ovatko tavanneet ennen sitä kun ei KK kai kiertänyt Kn mukana aiemmin?Missä ja milloin kk/b on hengannu yhdessä? Eurodisko, karneval, Porvoo? Oliko aikasemmin
Ei mulla ole tarvetta discordin ryhmässä esittää mitään muuta kuin olen. Hyvin avoimesti niissä pienissä ryhmissä ihmiset kertoo itsestään.Kuka vain voi sanoa täällä mitä vain.
Mut väännät heistä kuitenkin heteroitaKoska en väännä heistä väkisin homoja niinkuin sinä. Ok sitten.
KK ja B ovat viettäneet aikaa useasti yhdessä. Turha kieltää heidän yhteyttään.Nuo kolme ainakin. En tiedä ovatko tavanneet ennen sitä kun ei KK kai kiertänyt Kn mukana aiemmin?
Tämä en sitten ollut minä KK/B shippari nainen.KK ja B ovat viettäneet aikaa useasti yhdessä. Turha kieltää heidän yhteyttään.
Milloin ja missä ovat viettäneet? (Keksi vaikka omasta päästä, ihan sama, mä haluan puhua näistä)KK ja B ovat viettäneet aikaa useasti yhdessä. Turha kieltää heidän yhteyttään.
Joo näin tulkitsinkin.Tämä en sitten ollut minä KK/B shippari nainen.
No toi ei ole aitoutta nähnytkään, vois nää sairaimmat pysyä siellä heille tehdyssä kompostin discordissa ihan. Justhan niitä omia paikkoja kehuitte, kirjoitelkaa sinne. Jännän paljon pitää tunkea tänne (vaikka täällä on vain muka kymmenen ihmistä) puheineen.Miten niin ärsyttämiseen, eikö tää paikka ollut juuri sivushipeille?
Minäkin haluan kuulla tämän teorian. Itse tosin tykkään enemmän headcanonista jossa he tapasivat Eurodiskossa tai Karnevaaleilla ja iskivät silmänsä toisiinsa, ja nyt Porvoossa pääsivät kunnolla juttelemaan ja tutustumaan.Milloin ja missä ovat viettäneet? (Keksi vaikka omasta päästä, ihan sama, mä haluan puhua näistä)