K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Murut toisilleen:

"HOW ARE YOU DOING BABY?????

VERY GOOD BABY"

https://x.com/ridzashi/status/2075705628543049819

Mua hämäs tässä, kun jotkut kommentoi, ettei kuulosta Jereltä edes yhtään showlta. Minä kyllä ajattelin, että kuulosti.
Sanooko Bojan siinä vielä lopuksi brother? Vaikka ekana sanoo joo very good baby?
Tavallaan se sit veis pohjaa siltä, että K sanoo show-mielessä, koska B nopeasti tajuais, että äää, tää oli liikaa, ja korjaa, mutta toisaalta K on silti voinut sanoa se lavapersoonana (ääneen) ja Bojan leikkii mukana.

Vähän vaikea jotenkin uskoa, että oho, lipsahti lavalla K:lta joku Bojanin normi kutsumatyyli.

Mä kerron: toi on showta. Ei sitä ole kovin vaikea sitä tajuta. Ystäviä toki.

Heistä on myös matskua kun ovat yhdessä mm. se video Jenkeistä, missä K tuijottaa intensiivisesti KK:ta.
Minusta ihanimmat oli esimerkiksi Kallen laittamat stoorit, joista näki miten K ja KK kulki yhdessä joka paikassa, silloinkin kun KK ei mitään varsinaisesti kuvannut. Ruokailutaukojen stoorit olivat myös söpöt. Ei siis mitään sen kummempaa, mutta tosi rentoa yhdessäoloa.

Minusta ihanimmat oli esimerkiksi Kallen laittamat stoorit, joista näki miten K ja KK kulki yhdessä joka paikassa, silloinkin kun KK ei mitään varsinaisesti kuvannut. Ruokailutaukojen stoorit olivat myös söpöt. Ei siis mitään sen kummempaa, mutta tosi rentoa yhdessäoloa.
Multa meni totta puhuen kaikki tää ohi silmien koska höyrysin vaan bb/K yhteiskontentista. (Ja oli kyllä mistä höyrytäkin, kuten se tiktok jossa kärpyn boksereissa, no, tapahtuu jotain)
Mut nyt kiinnostaa ja harmi ku missasin

Siis ihan marginaalia se on. Ei meistä kukaan muu kuin tämä trolli ole aiheesta vähääkään täällä kiinnostunut. KK on kiertänyt Kärtsän mukana kuvaajana oisko Jenkeistä asti.

Oli myös siellä Taiwanissa, sitten filmasivat Miss us jutut keväällä. Ihan ekan kerran tais kiertää mukana loppuvuonna 2025, kun kävivät lyhyen reissun Amerikassa, mutta sillon vielä "piilotteli" ei tullu mitään somekontsaa

Kuumimmat

Yhteistyössä