V
vierailija
Vieras
Oon oikeasti kokoajan luullut että KK on lyhenne Kekästä. Nyt vasta ymmärsin.Oonkin ihmetellyt että mitä vattua täällä tapahtuu. Sori Kekä.
Voi ei. Nyt menee kyllä moka top 3:een!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon oikeasti kokoajan luullut että KK on lyhenne Kekästä. Nyt vasta ymmärsin.Oonkin ihmetellyt että mitä vattua täällä tapahtuu. Sori Kekä.
No enpä ole K-faneja erityisen järjen jättiläisinä pitänytkään, mutta eihän tosta nyt voi tulla kuin Karim mieleen kaveri (tai vois olla kuvaajakin niinkuin minä ekaks luulin) toi eka koo. Ja yleensä järkevä ihminen myös kysyy, jossei tiedä mistä keskustellaan.Oon oikeasti kokoajan luullut että KK on lyhenne Kekästä. Nyt vasta ymmärsin.Oonkin ihmetellyt että mitä vattua täällä tapahtuu. Sori Kekä.
Minä pieren ficcipalstalla, sillä saa mummoja. T. RaimoMinä käyn joka päivä vilkuttamassa Joost langassa. Sillä tavalla saa naisia. T. Joonas
En seuraa lainkaan Käärijää, joten siksi en ymmärtänyt että kenestä puhutaan.No enpä ole K-faneja erityisen järjen jättiläisinä pitänytkään, mutta eihän tosta nyt voi tulla kuin Karim mieleen kaveri (tai vois olla kuvaajakin niinkuin minä ekaks luulin) toi eka koo. Ja yleensä järkevä ihminen myös kysyy, jossei tiedä mistä keskustellaan.
Ootko kokeillut laittaa sinne munakoison kuvia? Sen jälkeen on tulvinut mun ikkunoista ja ovesta sisään kuumia miehiä. Ei oo enää seurasta ollut puutetta. T. HenriMinä käyn joka päivä vilkuttamassa Joost langassa. Sillä tavalla saa naisia. T. Joonas
Oot oikeessa, se oli epäonnistunut trollaus.Kekän pitkä ja harteikas vartalo painautui Bojania vasten. Bojan aisti Kekän kuuman hengityksen ja himon, johon Bojan ei pystynyt olemaan vastaamatta. Niin he päätyivät lempimään keskelle Helsinkiä veneeseen, missä liehui sateenkaarilippu.![]()
Ööh, oot tässä ketjussa ja et ymmärrä et Käärijä on K (joka ei ees kiinnosta minua kuin Bojaniin liittyen) No antaa olla.En seuraa lainkaan Käärijää, joten siksi en ymmärtänyt että kenestä puhutaan.
Kekän pitkä ja harteikas vartalo painautui Bojania vasten. Bojan aisti Kekän kuuman hengityksen ja himon, johon Bojan ei pystynyt olemaan vastaamatta. Niin he päätyivät lempimään keskelle Helsinkiä veneeseen, missä liehui sateenkaarilippu.![]()
Oon 166 cm NAINEN niin että.Kekän pitkä ja harteikas vartalo painautui Bojania vasten. Bojan aisti Kekän kuuman hengityksen ja himon, johon Bojan ei pystynyt olemaan vastaamatta. Niin he päätyivät lempimään keskelle Helsinkiä veneeseen, missä liehui sateenkaarilippu.![]()
Oot oikeessa, se oli epäonnistunut trollaus.![]()
Ihanan lyhyt. Kadehdin lyhyitä naisiaOon 166 cm NAINEN niin että.
En mielestäni ole lyhyt ees, vaan ihan sopiva, en haluais olla yhtään pidempi, muistaakseni suunnilleen suomalaisen naisen keskipituus tais olla tämä. Ja omat mittasuhteet vielä silleen et pitkät jalat (ja kädet) plus lyhyt selkä niin oon ihan tähän.Ihanan lyhyt. Kadehdin lyhyitä naisia
Kuppikoko?En mielestäni ole lyhyt ees, vaan ihan sopiva, en haluais olla yhtään pidempi, muistaakseni suunnilleen suomalaisen naisen keskipituus tais olla tämä. Ja omat mittasuhteet vielä silleen et pitkät jalat (ja kädet) plus lyhyt selkä niin oon ihan tähän.
Ööh, oot tässä ketjussa ja et ymmärrä et Käärijä on K (joka ei ees kiinnosta minua kuin Bojaniin liittyen) No antaa olla.
Mitähän teet tiedolla, mutta B.Kuppikoko?
Mitähän teet tiedolla, mutta B.
Ei kiinnosta sitten, tarvitsen isot tissit. T. RaimoMitähän teet tiedolla, mutta B.
Kyse oli KK lyhenteestä ja tiedät sen itsekin.Ööh, oot tässä ketjussa ja et ymmärrä et Käärijä on K (joka ei ees kiinnosta minua kuin Bojaniin liittyen) No antaa olla.
Niin eli Kekä siisKyse oli KK lyhenteestä ja tiedät sen itsekin.
Eipä tainnut olla, koska sit oisit ihmetellyt sitä minun yhdistämistä Käärijään varmastikin.Kyse oli KK lyhenteestä ja tiedät sen itsekin.
Tietenkin Bojania ja joksuja muutoinkin seuraan.Saatko kiksejä yhtä lailla pelkästä Bojanista vai mieluummin shipistå?
tyytyväinen tähän siis (nyt vasta huomasin et jotain hassua kirjoituksessa)En mielestäni ole lyhyt ees, vaan ihan sopiva, en haluais olla yhtään pidempi, muistaakseni suunnilleen suomalaisen naisen keskipituus tais olla tämä. Ja omat mittasuhteet vielä silleen et pitkät jalat (ja kädet) plus lyhyt selkä niin oon ihan tähän.