K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri näin, erittäin hyviä pointteja sinulla. Mulle kävi vain entistä selvemmäksi tuolla Karnevaaleilla, että se on Jerestä, juuri tuon kontrastin sanojen ja sen mies-nais-esityksen välillä takia ja ajatus, että tässä häivytetään Bojanin suurimman rakkauden kohdetta oli aika näkyvä. Siis tietäjille.
Että "Spasite me, smislite neki plan", normi heteroihastumisesta, joopa joo.
Olen sanaton.
 
Huoh. Ei tollasia jättikonsertteja suunnitella tv-esitystä silmällä pitäen. Maksava yleisö ja konsertin oma draamankaari siinä painaa. Halusivat esittää sen CCC:n varmaan ihan just siksi, että Kärtsä on ystävä ja Joksut ovat varmasti kiitollisia siitä, että tämä viisuyhteys ja ystävyys on tuonut heille näkyvyyttä ja uusia faneja varsinkin Suomesta.
Miksei suunniteltaisi? Ainakin Ccc ja Devito piti sijoitella niin, että niihin saadaan ne mainoskatkot. Bojanin puheetkin sitten luultavasti, jos niitä katkoja oli 4 kpl. (Ja jos kaikki muut konsertin biisit ovat tallenteella.)
 
Huoh. Ei tollasia jättikonsertteja suunnitella tv-esitystä silmällä pitäen. Maksava yleisö ja konsertin oma draamankaari siinä painaa. Halusivat esittää sen CCC:n varmaan ihan just siksi, että Kärtsä on ystävä ja Joksut ovat varmasti kiitollisia siitä, että tämä viisuyhteys ja ystävyys on tuonut heille näkyvyyttä ja uusia faneja varsinkin Suomesta.
Toi ois kyllä outo syy. Ennemmin ajattelin heidän esittävän sen siksi, että sitä ei olisi koskaan muuten mahdollista esittää myös kotimaassa, kun Suomessa kuitenkin on jo esitetty.
 
Miksi olisi tehty tietty maksu Joksujen kanssa, eikös se maksu ollut nyt sitten isompi heille, kun kaiken aikaa näytettiin heidän biisejään? Jos ois tullut Ccc joksuille ois maksettu sen verran vähemmän.
Ei jumalauta. 🤯 Ei se noin mene. Varsinkin kun kyse on Kärtsän biisistä, jota tuossa versioitiin. Siinä oli esiintyjinä Joksut ja Kärtsä ja jokainen on oikeutettu korvauksiin omasta esityksestään. Biisin kirjoittajat on K + Kiro +Allu eli myös biisin tekijöille maksetaan. Ehkä asiaa mutkistaa vielä se, että kyse on cover-versiosta.
 
Kysyin tekoälyltä onko Rtvslo varakas, niin vastaus oli ei. Se on kamppaillut jo pitkään taloudellisten vaikeuksien kanssa ja tehnyt tappiollista tulosta. Viime vuosi oli pitkään aikaan ylijäämäinen, mutta rahat menivät aiempien tappioiden ja velkojen paikkailuun. Se toimii siis tiukalla budjetilla ja yrittää nousta vakaammalle pohjalle.
Samoin on YLE eikä ole mitään ongelmaa näyttää Kn konsertteja.
 
Siis sillä lailla tarkoitan, että tuskinpa menivät siinä kentällä esittäytymään ja juttelemaan. Ainakin itselle tuli sellainen olo, että ns. tuntevat.
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
 
Ei jumalauta. 🤯 Ei se noin mene. Varsinkin kun kyse on Kärtsän biisistä, jota tuossa versioitiin. Siinä oli esiintyjinä Joksut ja Kärtsä ja jokainen on oikeutettu korvauksiin omasta esityksestään. Biisin kirjoittajat on K + Kiro +Allu eli myös biisin tekijöille maksetaan. Ehkä asiaa mutkistaa vielä se, että kyse on cover-versiosta.
No maksoi he nytkin siitä ajasta Joksuille. eli ei se 100% lisää kuluja ois tuonut niille minuuteille, torvi.
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Kun vaan tietäisivät, että näillä on pakkomielle jakaa niitä asioita palstoilla ja somessa. Olisi ihan hyvä infota tästä eteenpäin.
 

Yhteistyössä