K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitkä tossarit? Ikävöitkö heitä? Sinua näyttää harmittavan Jeren ja Bojanin rakkaus varsinkin, mitä näit Karnevaaleissa. Tarkasti seurasit tietenkin tapahtumia. Niistä et mainitse mitään??? Dz. jutut liittyvät vain siihen, että trolli tietää Jeren ja Bojanin olevan partnereita ja sitä harmittaa vietävästi. Miksi harmitus, sitä en tiedä. Oma elämänsäkö ongelmissa.
🤣😂😭
 
Jälkeenpäin on nyt sit harmittanut tosi paljon toi karnevaaleilta pois jäänti, ihan kuten Tavastiakin, että ois vain pitänyt pakottaa itseni sinne. Tuntui vaan et olin niin pihalla tuolla, etten alkuun tiennyt kuinka ees tilataan taksi tuolla, et sikäli se seuralainen oiskin kannattanut ottaa mukaan. Minun jalat vaan pakotti niiden ostosten teon jälkeen takaisin hotellille tai siis aattelin et tietty karnevaaleilla ne minun ostokset ois heitetty roskiin. Ja sit jäin jumiin sinne huoneeseen, ehkä se läheisten meuhkaus alitajuisesti vaikutti myöskin et en sais olla siellä missä olin.
Voitaisko me n*ssia joskus yhdessä? -Jyrki
 
Ja täällä jaksetaan jauhaa toisista kirjoittajista eikä vahingossakaan puhuta mistään asiasta. Pitäisikö nimi vaihtaa kekän, aidon ja discordin nimimerkillisten haukkumista ja väliin jonkun onnettoman ruokalistaa ja vatsan tuotannon arvioimista.
 
Niinpä, kerro meille että miksi. Aplodit näistä hienoista rooleista.👏
Hohhoijaa, ei ole mitään tarvetta mihkään rooleihin itselläni. Oisinhan voinut Sloveniastakin sepittää olleeni keikalla, mut en niin tehnyt, en pysty tollaiseen kyllä ite pitään jotain teatteria. Minä ainakin aattelen et ne miehet vauvalla oli aitoja, ei vaikuttaneet keksityillä. Ficcikirjailijankin kans ollaan niin erilaisia et vaikea meitäkään on toisiinsa sekoittaa mielestäni, en usko hänen kirjoittavan ees tänne.
 
Mua ei haittaa yksityiskohtaisetkaan kertomukset, kyllä maailmaan yksityiskohtaa mahtuun. Enemmän kyllästyttää ton trollittelija-määrittelijän hymiökommentit, joita on varmaan puolet ketjusta. Mitä kiksejä joku tosta saa
 
Hohhoijaa, ei ole mitään tarvetta mihkään rooleihin itselläni. Oisinhan voinut Sloveniastakin sepittää olleeni keikalla, mut en niin tehnyt, en pysty tollaiseen kyllä ite pitään jotain teatteria. Minä ainakin aattelen et ne miehet vauvalla oli aitoja, ei vaikuttaneet keksityillä. Ficcikirjailijankin kans ollaan niin erilaisia et vaikea meitäkään on toisiinsa sekoittaa mielestäni, en usko hänen kirjoittavan ees tänne.
Kyllä ne BoJereä kannattavat miehet olivat aitoja, muut eivät.
 

Yhteistyössä