V
vierailija
Vieras
Mitkä tossarit? Ikävöitkö heitä? Sinua näyttää harmittavan Jeren ja Bojanin rakkaus varsinkin, mitä näit Karnevaaleissa. Tarkasti seurasit tietenkin tapahtumia. Niistä et mainitse mitään??? Dz. jutut liittyvät vain siihen, että trolli tietää Jeren ja Bojanin olevan partnereita ja sitä harmittaa vietävästi. Miksi harmitus, sitä en tiedä. Oma elämänsäkö ongelmissa.