K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja täällä jaksetaan jauhaa toisista kirjoittajista eikä vahingossakaan puhuta mistään asiasta. Pitäisikö nimi vaihtaa kekän, aidon ja discordin nimimerkillisten haukkumista ja väliin jonkun onnettoman ruokalistaa ja vatsan tuotannon arvioimista.
 
Niinpä, kerro meille että miksi. Aplodit näistä hienoista rooleista.👏
Hohhoijaa, ei ole mitään tarvetta mihkään rooleihin itselläni. Oisinhan voinut Sloveniastakin sepittää olleeni keikalla, mut en niin tehnyt, en pysty tollaiseen kyllä ite pitään jotain teatteria. Minä ainakin aattelen et ne miehet vauvalla oli aitoja, ei vaikuttaneet keksityillä. Ficcikirjailijankin kans ollaan niin erilaisia et vaikea meitäkään on toisiinsa sekoittaa mielestäni, en usko hänen kirjoittavan ees tänne.
 
Mua ei haittaa yksityiskohtaisetkaan kertomukset, kyllä maailmaan yksityiskohtaa mahtuun. Enemmän kyllästyttää ton trollittelija-määrittelijän hymiökommentit, joita on varmaan puolet ketjusta. Mitä kiksejä joku tosta saa
 
Hohhoijaa, ei ole mitään tarvetta mihkään rooleihin itselläni. Oisinhan voinut Sloveniastakin sepittää olleeni keikalla, mut en niin tehnyt, en pysty tollaiseen kyllä ite pitään jotain teatteria. Minä ainakin aattelen et ne miehet vauvalla oli aitoja, ei vaikuttaneet keksityillä. Ficcikirjailijankin kans ollaan niin erilaisia et vaikea meitäkään on toisiinsa sekoittaa mielestäni, en usko hänen kirjoittavan ees tänne.
Kyllä ne BoJereä kannattavat miehet olivat aitoja, muut eivät.
 

Yhteistyössä