V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö, ihan omana itsenäni olen, enkä todellakaan ois jaksanut pitää mitään typerää listaa, liian mukavuudenhaluinen et tollaista viittisin tehä. Ja miks esittäisin miestä. Tai yhtään mitään mitä aidosti en ole.Kekän ja listagayn vetäjä on yks tunnettu kirjailija.
Niinpä, kerro meille että miksi. Aplodit näistä hienoista rooleista.Höpö höpö, ihan omana itsenäni olen, enkä todellakaan ois jaksanut pitää mitään typerää listaa, liian mukavuudenhaluinen et tollaista viittisin tehä. Ja miks esittäisin miestä. Tai yhtään mitään mitä aidosti en ole.
Hohhoijaa, ei ole mitään tarvetta mihkään rooleihin itselläni. Oisinhan voinut Sloveniastakin sepittää olleeni keikalla, mut en niin tehnyt, en pysty tollaiseen kyllä ite pitään jotain teatteria. Minä ainakin aattelen et ne miehet vauvalla oli aitoja, ei vaikuttaneet keksityillä. Ficcikirjailijankin kans ollaan niin erilaisia et vaikea meitäkään on toisiinsa sekoittaa mielestäni, en usko hänen kirjoittavan ees tänne.Niinpä, kerro meille että miksi. Aplodit näistä hienoista rooleista.![]()
Puhun mistä haluan. Täällä on muitakin, jotka kiinnostuneet vatsan toiminnasta.Ja täällä jaksetaan jauhaa toisista kirjoittajista eikä vahingossakaan puhuta mistään asiasta. Pitäisikö nimi vaihtaa kekän, aidon ja discordin nimimerkillisten haukkumista ja väliin jonkun onnettoman ruokalistaa ja vatsan tuotannon arvioimista.
Kyllä sitä asiaa taas tulee, kun jotain tapahtuu. Skanssenikin kohtaJa täällä jaksetaan jauhaa toisista kirjoittajista eikä vahingossakaan puhuta mistään asiasta. Pitäisikö nimi vaihtaa kekän, aidon ja discordin nimimerkillisten haukkumista ja väliin jonkun onnettoman ruokalistaa ja vatsan tuotannon arvioimista.
Näin juuri.Puhun mistä haluan. Täällä on muitakin, jotka kiinnostuneet vatsan toiminnasta.
Puhun mistä haluan. Täällä on muitakin, jotka kiinnostuneet vatsan toiminnasta.
Kyllä ne BoJereä kannattavat miehet olivat aitoja, muut eivät.Hohhoijaa, ei ole mitään tarvetta mihkään rooleihin itselläni. Oisinhan voinut Sloveniastakin sepittää olleeni keikalla, mut en niin tehnyt, en pysty tollaiseen kyllä ite pitään jotain teatteria. Minä ainakin aattelen et ne miehet vauvalla oli aitoja, ei vaikuttaneet keksityillä. Ficcikirjailijankin kans ollaan niin erilaisia et vaikea meitäkään on toisiinsa sekoittaa mielestäni, en usko hänen kirjoittavan ees tänne.
Eiköhän ollut, ainakin toi yks X:n kommentti viittais siihen, kehuu kuinka hyvin Balkanilla asiat hoidetaan tohon sadeasiaan liittyen, niin sen kommentin käsitin.Oliko muffari lopulta karnevaaleilla vai ei?
Mulla on vasen paljon isompi ja roikkuvampi. Käytän sitä bandanahuivina kolealla säälöäMua kiinnostaa naisten tissit. Voisimmeko puhua niistä? Jokainen nainen täällä voisi vuorollaan puhua niistä.
Minulla paska tulee yleensä aamuisin. Harvemmin käyn paskalla montaa kertaa päivässä.Puhun mistä haluan. Täällä on muitakin, jotka kiinnostuneet vatsan toiminnasta.
Et siis ymmärtänyt lukemaasi. Suomalaisten luetun ymmärtäminen on kyllä heikkoa nykyisin.Niinpä, kerro meille että miksi. Aplodit näistä hienoista rooleista.![]()
Kärtsä tietysti.Kukas me B:lle keksittäis?
No ei todellakaan oleOnpas kiva, jalat maassa oleva nainen vaikuttaa olevan ja sopiva K:lle.