K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljon fiksumpi kuin moni palstamamma. Kannattaisi kuunnella niitä podcasteja esim.
Siis oikeesti... kävin nyt tutustumassa tuohon podcastiin ja ei hele.... siis oliko tää vielä yli 30v? Toihan on ihan tyhjäpää-ihkutasoa. Aloittanut tuolla varmaan kakskymppisenä ja nyt ei oo ymmärtänyt että 10v myöhemmin olis syytä muuttua vähän aikuisemmaksi. No ei kyllä ihmetytä tää ko. podin fani-saarnaaja täällä, jos käsitys fiksuudesta on ton podin tasolla.

Siis oikeesti... kävin nyt tutustumassa tuohon podcastiin ja ei hele.... siis oliko tää vielä yli 30v? Toihan on ihan tyhjäpää-ihkutasoa. Aloittanut tuolla varmaan kakskymppisenä ja nyt ei oo ymmärtänyt että 10v myöhemmin olis syytä muuttua vähän aikuisemmaksi. No ei kyllä ihmetytä tää ko. podin fani-saarnaaja täällä, jos käsitys fiksuudesta on ton podin tasolla.
👆👆

Kun ekalla penkkirivillä istuivat, niin ei siellä lentokoneessa kyllä heihin ole mitenkään näkyvyys muuten kuin tahallisella kyyläämisellä. Jos siis on nähnyt jotain halailua ja suukottelua, niin tasan on kyylätty muka vessaan menolla tai seisomalla ja tirkistelemällä selkänojien yli. Lentokoneessa ei edellisistä penkkiriveistä näy muuta kuin ehkä kättä ja jalkaa siltä, joka istuu reunassa. Mitään halailua ja suukottelua ei pysty todistamaan kuin lentoemäntä ja tahallaan sinne kurkistelleet kyylät. Jos siis seiskalle juoruilija ei ole lentoemäntä, niin aikamoinen kyylä ja tirkistelijä.

Mitä, onko jossain koneessa vessat myös etuosassa? Kaikissa niissä koneissa, joilla olen itse lentänyt, vessa on sijainnut koneen takaosassa.

Mut sinänsä paljastavaa sekin, että nyt ei tullut niitä vttuuntuneita stooreja niinkun sillon sen Seiskan Thaimaan jutun jälkeen. Silloin siis selkeästi suuttui niistä perättömistä juoruista ja antoi sen näkyä. Nyt on ollut ihan hiljaa.
Joopa joo, vähän luulen et ketään ei kiinnosta, eikä yritä hämätä yhtään mitään. Aika harva tykkäyksiä kyttää.

Käärijä hahmonhan piti olla sellanen joka hyväksyy itsensä 100% ja rohkaisee muitakin siihen.

Sitten kummasti Käärijähahmon esittäjän naisihanne onkin sellainen, jonka henkinen tasapaino vaatii kasvoihin täyteaaineita näyttääkseen parikymppiseltä ja perseenkin suurentamista digitaalisesti.

Pettynyt Käärijään. Niin isosti, ettei pettymystä tarvitse edes suurentaa AI :lla.

Tässä on nainen mun makuun🔥

Vähän toista kun nää persettään laajentavat botox influt.
Miksi sun mieltyksien pitäisi kiinnostaa ketään? Minua kiinnostaa se, miksi tämän palstan mammoissa ylipäätään on niin hirvä määrä misogyynejä.

Yhteistyössä