K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun ekalla penkkirivillä istuivat, niin ei siellä lentokoneessa kyllä heihin ole mitenkään näkyvyys muuten kuin tahallisella kyyläämisellä. Jos siis on nähnyt jotain halailua ja suukottelua, niin tasan on kyylätty muka vessaan menolla tai seisomalla ja tirkistelemällä selkänojien yli. Lentokoneessa ei edellisistä penkkiriveistä näy muuta kuin ehkä kättä ja jalkaa siltä, joka istuu reunassa. Mitään halailua ja suukottelua ei pysty todistamaan kuin lentoemäntä ja tahallaan sinne kurkistelleet kyylät. Jos siis seiskalle juoruilija ei ole lentoemäntä, niin aikamoinen kyylä ja tirkistelijä.

Mitä, onko jossain koneessa vessat myös etuosassa? Kaikissa niissä koneissa, joilla olen itse lentänyt, vessa on sijainnut koneen takaosassa.

Mut sinänsä paljastavaa sekin, että nyt ei tullut niitä vttuuntuneita stooreja niinkun sillon sen Seiskan Thaimaan jutun jälkeen. Silloin siis selkeästi suuttui niistä perättömistä juoruista ja antoi sen näkyä. Nyt on ollut ihan hiljaa.
Joopa joo, vähän luulen et ketään ei kiinnosta, eikä yritä hämätä yhtään mitään. Aika harva tykkäyksiä kyttää.

Käärijä hahmonhan piti olla sellanen joka hyväksyy itsensä 100% ja rohkaisee muitakin siihen.

Sitten kummasti Käärijähahmon esittäjän naisihanne onkin sellainen, jonka henkinen tasapaino vaatii kasvoihin täyteaaineita näyttääkseen parikymppiseltä ja perseenkin suurentamista digitaalisesti.

Pettynyt Käärijään. Niin isosti, ettei pettymystä tarvitse edes suurentaa AI :lla.

Tässä on nainen mun makuun🔥

Vähän toista kun nää persettään laajentavat botox influt.
Miksi sun mieltyksien pitäisi kiinnostaa ketään? Minua kiinnostaa se, miksi tämän palstan mammoissa ylipäätään on niin hirvä määrä misogyynejä.

Käärijä hahmonhan piti olla sellanen joka hyväksyy itsensä 100% ja rohkaisee muitakin siihen.

Sitten kummasti Käärijähahmon esittäjän naisihanne onkin sellainen, jonka henkinen tasapaino vaatii kasvoihin täyteaaineita näyttääkseen parikymppiseltä ja perseenkin suurentamista digitaalisesti.

Pettynyt Käärijään. Niin isosti, ettei pettymystä tarvitse edes suurentaa AI :lla.
Itsensä hyväksyminen tarkoittaa ymmärtääkseni sitä, että hyväksyy virheineen kaikkineen. Jos joku tuntee olonsa hyväksi ilman meikkiä ja deodoranttia karvoineen päivineen, kiva juttu. Joku toinen tuntee olonsa hyväksi, kun on kynnet mintissä, meikkiä ja tatuointeja. Kolmas tuntee olonsa hyväksi botoxilla, hiuslisäkkeillä ja irtoripsillä. Kukin tyylillään. Se, missä sinun rajasi menee, ei tarkoita, että se raja olisi oikea. Ei meistä monikaan täysin luomuna tuolla kulje saatikka ota kuvia julkisuuteen sellaisena kuin on syntynyt.

Oletko itse 100% luomu? Et ajele karvoja, et meikkaa, et käytä kasvovoiteita, aurinkorasvaa tai mitään kemikaalia? Itsensä hyväksyminen tarkoittaa, että hyväksyy itsensä vikoineen kaikkineen, ei sitä, että on 100% luomua.

Toivottavasti et ole se sama kirjoitteija, joka kutsuu tätä somevaikuttajaa tyhjäpääksi koska itse et ainakaan älyllä loistele. Onneksi voit olla 100% luomu. Ei kannata yrittää treenata niitä aivosoluja, kun se ei ole sitä, että hyväksyt itsesi 100%.

Oot pettynyt vähintään tuhat kertaa, mutta siinä vielä olet jälleen pettymässä. Olisko jo aika sanoa heipat.
Miten muuten tää juttu yhtään muuttaa Kärtsää hahmona tai Jereä ihmisenä? Ei mitenkään. Te olette ihan pimeitä.

Itsensä hyväksyminen tarkoittaa ymmärtääkseni sitä, että hyväksyy virheineen kaikkineen. Jos joku tuntee olonsa hyväksi ilman meikkiä ja deodoranttia karvoineen päivineen, kiva juttu. Joku toinen tuntee olonsa hyväksi, kun on kynnet mintissä, meikkiä ja tatuointeja. Kolmas tuntee olonsa hyväksi botoxilla, hiuslisäkkeillä ja irtoripsillä. Kukin tyylillään. Se, missä sinun rajasi menee, ei tarkoita, että se raja olisi oikea. Ei meistä monikaan täysin luomuna tuolla kulje saatikka ota kuvia julkisuuteen sellaisena kuin on syntynyt.

Oletko itse 100% luomu? Et ajele karvoja, et meikkaa, et käytä kasvovoiteita, aurinkorasvaa tai mitään kemikaalia? Itsensä hyväksyminen tarkoittaa, että hyväksyy itsensä vikoineen kaikkineen, ei sitä, että on 100% luomua.

Toivottavasti et ole se sama kirjoitteija, joka kutsuu tätä somevaikuttajaa tyhjäpääksi koska itse et ainakaan älyllä loistele. Onneksi voit olla 100% luomu. Ei kannata yrittää treenata niitä aivosoluja, kun se ei ole sitä, että hyväksyt itsesi 100%.
Ei ole sama, mutta tyhjäpää vaikutelma tulee, en muuta mietteitäni jonkun kompostiräyhäpuolustajan takia, jolla selvästi ihan omat agendansa.

Yhteistyössä