V
vierailija
Vieras
En tunne, eikä kiinnosta, tylsää mollata Karimia noin.Tuo oli hieman tarpeetonta. Mainio tyyppi on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tunne, eikä kiinnosta, tylsää mollata Karimia noin.Tuo oli hieman tarpeetonta. Mainio tyyppi on.
En puhunut itsestäni.Tiedetään että olet läski.
Höpsöliini, olet läski Pentti.En puhunut itsestäni.
Höhlä nyt. Ei oo fiksua tuoda tänne sellaisten crewn jäsenten kuvia, jotka ei ole shown pääosassa vaan tekee vaan duuniaan Tuo L oli vaan läppä.En tunne, eikä kiinnosta, tylsää mollata Karimia noin.
Puhut eri henkilöstä.Höpsöliini, olet läski Pentti.
Täh, ihan aiheeseen liittyy, toisin ku nämä influpakotukset K:lle esimerkiksi.Höhlä nyt. Ei oo fiksua tuoda tänne sellaisten crewn jäsenten kuvia, jotka ei ole shown pääosassa vaan tekee vaan duuniaan Tuo L oli vaan läppä.
Huomenta vaan. Komppaus ei todellakaan ole minun. Joku on tainnut poistaa alkuperäisen viestini, mutta onneksi se on tallessa tuossa lainauksessa.Taitaa juuri näin! -komppaaja vain jatkaa omaa edellistä viestiään![]()
Mitäs mitäs?Puhutaanko ilomuffinssista. Mielenkiintoinen kirjoitus tilillään. Onko polttanut sillat nyt viimeisiinkiin kavereihinsa?
Mun mielestä nuo Kärtsän näytellyt ilmeselfiet ei oo kuumia. Luonnossa kuumempi. Ja tuossakin viimeistään Haavin musa droppasi vibaaAwww minkä kuvan Käärijä on postannut yöllä. Bojan on varmasti katsellut sitä yön pimeinä tunteina kiihkon vallassa.
Uuh. Nakki saanu kyytiä.Awww minkä kuvan Käärijä on postannut yöllä. Bojan on varmasti katsellut sitä yön pimeinä tunteina kiihkon vallassa.
Ihanaa ku Jere fanittaa Lauria, ja hauskaa teidän vihaajien kannalta.Mun mielestä nuo Kärtsän näytellyt ilmeselfiet ei oo kuumia. Luonnossa kuumempi. Ja tuossakin viimeistään Haavin musa droppasi vibaa
K alkaa heti muuttua omaksi itsekseen ulkoisestikin, kun teki ratkaisun lähteä energiajumin vaikutuspiiristä uuteen elämään. Kaikkea hyvää hänelle!
Olen jotakuinkin samoilla linjoilla tuosta harmonisen teeskentelystä.Puhutaanko ilomuffinssista. Mielenkiintoinen kirjoitus tilillään. Onko polttanut sillat nyt viimeisiinkiin kavereihinsa?
Kaikki kaverinsa alkaneet viimeaikoina dissosioimaan vahvemmin ja vahvemmin.Mitäs mitäs?
En vihaa Lauria. Tylsä vainIhanaa ku Jere fanittaa Lauria, ja hauskaa teidän vihaajien kannalta.
Kiusaajat taas vauhdissa. Bojan on hetero.Uuh. Nakki saanu kyytiä.
Ei kiinnosta.Kiusaajat taas vauhdissa. Bojan on hetero.
Jaa, minulle päinvastoin, K hiukan on, jos ihmistä mietitään.En vihaa Lauria. Tylsä vain
Samat temput ja maneerit siis aina. J:llä.Jaa, minulle päinvastoin, K hiukan on, jos ihmistä mietitään.
Kukas täälä Latea varsinaisesti vihaa. On vain niin helvetin tylsä ja tekee paskaa musaa. Kärtsän käyttämä biisi on sentään Laten parhaita, eikä siinä ole sitä typerää ähkintäräppäystä.Ihanaa ku Jere fanittaa Lauria, ja hauskaa teidän vihaajien kannalta.