K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukaan meistä tiedä, mikä pirttihirmu akka tuokin oli/ei ollut ja miksi K lähti jatkamaan matkaansa. K on kuitenkin kiltti henkilö joka ei osaa/ole osannut sanoa ei. Siksi tuommonen nukkeleikki herutus jälkeenpäin K:n suhteilla on pöllöä.

Yrittää kiusata sillä tekstillä minua, kun tykkään Bojanista ja inhoan sitä kun Käärijää liitetään häneen. Olen kyllä kasvattanut täällä sietokykyäni, eikä enää niin kovasti ärsytä se Käärijän yhdistäminen Bojaniin.
Voi luoja kannattaisko sun hankkia ihan oikea elämä... päivystät suomalaisella mammapalstalla valvomassa jonkun balkanilaisen pikkumuusikon kunniaa 😂😂

Kukaan meistä tiedä, mikä pirttihirmu akka tuokin oli/ei ollut ja miksi K lähti jatkamaan matkaansa. K on kuitenkin kiltti henkilö joka ei osaa/ole osannut sanoa ei. Siksi tuommonen nukkeleikki herutus jälkeenpäin K:n suhteilla on pöllöä.
K on aikuinen ihminen, joka osaa kyllä valita seuransa ihan itse ja varmasti olisi kyennyt katkaisemaan suhteen jo aika päiviä sitten, jos se olisi ollut tuollainen. Teidän tossareiden Bojere-nukkeleikit vasta ovatkin olleet kuvottavia. Tämä koko keskustelu syntyi ihan pelkästään siitä, että tämä Klle ilmeisen tärkeä ihmissuhde yritetään edelleen. mitätöidä.

K on aikuinen ihminen, joka osaa kyllä valita seuransa ihan itse ja varmasti olisi kyennyt katkaisemaan suhteen jo aika päiviä sitten, jos se olisi ollut tuollainen. Teidän tossareiden Bojere-nukkeleikit vasta ovatkin olleet kuvottavia. Tämä koko keskustelu syntyi ihan pelkästään siitä, että tämä Klle ilmeisen tärkeä ihmissuhde yritetään edelleen. mitätöidä.
🙄

Joku eilen totesi, ettei täällä ole juuri lainkaan K-faneja vaan ainoastaan JO-faneja ja trolleja. Olen vähitellen tullut samaan tulokseen. Fanitan itse JO:ta mutta en siten, että löisin ketään matalaksi tai alas siinä samalla. En välitä K:sta, mutta hänen haukkumisensa on lapsellista ja typerää ja kertoo pelkästään haukkujasta itsestään. Onko missään JO-faniryhmää, jossa ei haukuta fanittamisen ohella muita?

Yhteistyössä