V
vierailija
Vieras
En tiedä kuka tai kumpi on, mutta ei tuostakaan kovin hyvin selvää saa.Lärvinen se on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä kuka tai kumpi on, mutta ei tuostakaan kovin hyvin selvää saa.Lärvinen se on
Taidan napata sen!No Karim on kyllä näkynyt Kärtsän somessa ja helposti löytyy googlaamalla kuvia. Kauniit on silmät ja muutenkin kivannäköinen heppu.
Olipa typerä kirjoitus sulta. Kaunis hän on ja kuuleman mukaan tosi ihana ja maanläheinen tyyppi myös. Tuskinpa K:lla mitään erityistä kiinnostusta on ollut "uida uusiin seikkailuihin", mutta elämä ei vaan ole aina mutkatonta ja helppoa varsinkaan ammatissa, joka vie käytännössä koko elämän.
Taitaa juuri näin! -komppaaja vain jatkaa omaa edellistä viestiäänJuuri näin! Taitaa olla kyseisen kommentin kirjoittaja olla vain kateellinen, kun ei itse näytä samalta tai kun ei itse saa seurustella K:n kanssa.
Nm on upea ja varmasti myös ihana ihminen, tuskimpa K hänen kanssaan olisi muuten seurustellut tai asunut yhdessä. Itse ainakin toivon että näyttäisin yhtä upealle. Kaikkea hyvää hänelle!
Se on Karim, tänne laitetussa kuvassa.Hlvettu, oon ihastunu lärviseen!
Ei ole.Se on Karim, tänne laitetussa kuvassa.
Kyllä se on Lärvinen niin että. T. KekäNo onhan.
Ja tässäkin lippis ja huppu. Peitteleekö kaljun alkua? Ihan kivat kasvot kyllä![]()
Tai oisko ihan siksi että haluaa pysyä enempi "piilossa" että saa tehdä rauhassa duuniaan. Ei ollu warnerin pileissä lippistetty eikä kalju, kun kuljeskeli suojelevasti Kärpyn takanaJa tässäkin lippis ja huppu. Peitteleekö kaljun alkua? Ihan kivat kasvot kyllä![]()
Tuuhea pehko näytti olevan yhdessä klipissä. En nyt kuitenkaan ihan ymmärrä et miksi Karimista puhutaan näin paljon täällä.Ja tässäkin lippis ja huppu. Peitteleekö kaljun alkua? Ihan kivat kasvot kyllä![]()
Siks kun ne on Kärpyn kaa ylihyvä kaksikko.Tuuhea pehko näytti olevan yhdessä klipissä. En nyt kuitenkaan ihan ymmärrä et miksi Karimista puhutaan näin paljon täällä.
Karim on, Käärijä ei kiinnosta.Siks kun ne on Kärpyn kaa ylihyvä kaksikko.
Mut puhutaan nyt sit vaikka Bojanista ja Dzejlasta
Tää on jo spessu tulokulma!Karim on, Käärijä ei kiinnosta.
En tunne, eikä kiinnosta, tylsää mollata Karimia noin.Tuo oli hieman tarpeetonta. Mainio tyyppi on.
En puhunut itsestäni.Tiedetään että olet läski.
Höhlä nyt. Ei oo fiksua tuoda tänne sellaisten crewn jäsenten kuvia, jotka ei ole shown pääosassa vaan tekee vaan duuniaan Tuo L oli vaan läppä.En tunne, eikä kiinnosta, tylsää mollata Karimia noin.
Täh, ihan aiheeseen liittyy, toisin ku nämä influpakotukset K:lle esimerkiksi.Höhlä nyt. Ei oo fiksua tuoda tänne sellaisten crewn jäsenten kuvia, jotka ei ole shown pääosassa vaan tekee vaan duuniaan Tuo L oli vaan läppä.