K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sulla ole mitään asemaa arvostella sitä, miten yksityinen henkilö kuvaa juhlissa, joihin osallistuu, juhlaväkeä. Ehkä ton videon tarkoitus oli kuvata Jereä, hääparia kuvaavat videot jätti julkaisematta, koska he eivät ole julkkiksia.

HEi, kyse oli yksityistilaisuudesta. Siellä otettu kuvia, videoita ei saa julkaista ilman henkilöiden lupaa. MIkäli kyseessä olisi julkinen paikka / tilaisuus, olisi asia aivan eri. Tökerö oli tyyppi,

Mua surettaa kyllä toi NM. Eihän se voi elää yhtään normaalia elämää, juhlia ja pitää hauskaa. Eikä varmasti paljon arkisempiakaan asioita tehdä yhdessä puolisonsa kanssa. Ja tää kuvaajakaveri kyl mässäilee tällä kaveruudella ihan huoletta.

Luulen, että se on pysytellyt poissa julkisuudesta myös ihan omasta tahdostaan, ei vain Kärtsän "olen vapaa sinkkumies" -roolin takia. Ja juuri siksi, että pystyisi elämään normaalia elämää, käymään kaupassa ja liikkumaan kavereiden kanssa. Hän ei ole julkisuuden henkilö. Ihan kohtalaisen hyvin on onnistunutkin, vaikka kaiken maailman stalkkerit kyylää koko ajan.

Luulen, että se on pysytellyt poissa julkisuudesta myös ihan omasta tahdostaan, ei vain Kärtsän "olen vapaa sinkkumies" -roolin takia. Ja juuri siksi, että pystyisi elämään normaalia elämää, käymään kaupassa ja liikkumaan kavereiden kanssa. Hän ei ole julkisuuden henkilö. Ihan kohtalaisen hyvin on onnistunutkin, vaikka kaiken maailman stalkkerit kyylää koko ajan.
Siis ketkä, avaatko tätä vähän?

Yhteistyössä