V
vierailija
Vieras
Ei kerro ku ei tiedetä mihkä liittyy, tuleviin lapsiinko esim.No kertoohan. Miten kyseinen kohta voi muuten olla bingossa mukana, vai onko tää pari vielä ketä tahansa autokauppiastakin tyhmempi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kerro ku ei tiedetä mihkä liittyy, tuleviin lapsiinko esim.No kertoohan. Miten kyseinen kohta voi muuten olla bingossa mukana, vai onko tää pari vielä ketä tahansa autokauppiastakin tyhmempi?
Ja Joksut oli kolmamneksi vikoja. Hävisi tosi monille että ilmankos ura hiipuu kun ei kanna musataidot.Eihän ne musataidot kannakaan, siksi hävisi Loreen myöskin. Pelleshowta liikaa.
Hääjuhlabingon eri vaihtoehdot liittyy ihan niihin juhlan aikana tapahtuviin asioihin.Ei kerro ku ei tiedetä mihkä liittyy, tuleviin lapsiinko esim.
Ei kerro ku ei tiedetä mihkä liittyy, tuleviin lapsiinko esim.
21/37Ja Joksut oli kolmamneksi vikoja. Hävisi tosi monille että ilmankos ura hiipuu kun ei kanna musataidot.
Ei tuollaista leikkiä ole kuin päässäsi. Mieti sen sijaan miksi vieraan ihmisen seurusteluasiat herättää sinussa noin voimakkaita tunteita. Ne ei kuulu sinulle tai liity sinuun mitenkään. Se että stalkkaat ja raivoat siitä, että niistä pitää julkisesti raportoida, osoittaa että tarvitse oikeasti apua.
Täällä puhutaan nyt Jeren kaverin häistä. Ei Joksuista.Itse väität Bojan seurustelevan naisen kanssa ja tuot kuvia tänne. Se on stalkkamista ja juoruamista.
Ei tuollaista leikkiä ole kuin päässäsi. Mieti sen sijaan miksi vieraan ihmisen seurusteluasiat herättää sinussa noin voimakkaita tunteita. Ne ei kuulu sinulle tai liity sinuun mitenkään. Se että stalkkaat ja raivoat siitä, että niistä pitää julkisesti raportoida, osoittaa että tarvitse oikeasti apua.
En tosiaan väitä. Ei voisi vähempää kiinnostaa hän tai hänen potentiaaliset kumppaninsa.Itse väität Bojan seurustelevan naisen kanssa ja tuot kuvia tänne. Se on stalkkamista ja juoruamista.
Täällä puhutaan nyt Jeren kaverin häistä. Ei Joksuista.
Miksi siellä edes soitettiin joku CCC.Kai se nyt hitto Kärtsää ja sen ilmeitä kuvaa kun Kärtsän CCC biisi! Ja kuvas kyllä tanssipariakin riehumassa.
Vähän rajaa näihin mammapsykologisointeihin ja mielenpahoitteluihin
Itse väität Bojan seurustelevan naisen kanssa ja tuot kuvia tänne. Se on stalkkamista ja juoruamista.
En tosiaan väitä. Ei voisi vähempää kiinnostaa hän tai hänen potentiaaliset kumppaninsa.
Miksi siellä edes soitettiin joku CCC.
Muttei tiedätä oliko läsnä häissä, kuvissa ei näy yhtäkään lasta.Tällä hääparilla taisi olla jo lapsi valmiina.
Niinpä, joku taka-ajatushan siinä eli haluttu vähän julkkiskaverilla lesoilla.Miksi siellä edes soitettiin joku CCC.
Totta. Ne ei pärjänneet finaalissa oikein yhtään vaikka oli tosi hyvä esiintymispaikka. Taisi aika ainoat pisteet tulla K:n ( Suomi) ja serbijuurien kautta.Ja Joksut oli kolmamneksi vikoja. Hävisi tosi monille että ilmankos ura hiipuu kun ei kanna musataidot.
Tämä.Itse väität Bojan seurustelevan naisen kanssa ja tuot kuvia tänne. Se on stalkkamista ja juoruamista.
Heh heh.No oisko pitäny soittaa joku Novi Val