V
vierailija
Vieras
Moraalisaarna alkaa kun Jerestä puhutaan mutta Bojania ei kiusaajat puolusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä, joku taka-ajatushan siinä eli haluttu vähän julkkiskaverilla lesoilla.
Nyt on Jeren päivä!Moraalisaarna alkaa kun Jerestä puhutaan mutta Bojania ei kiusaajat puolusta.
Hitto miten pimee sä oot.Bojanilla on kaikki hyvin, Atria makkaran kanssa
Ei kukaan muu kuin sinä ajattele noin. Vain vinksahtaneet kuvittelee, että julkkikset olisi tilivelvollisia yksityiselämästään faneille tai suurelle yleisölle.Feikki. Ei leikki. Osa sitä feikkiä oli tuo "Im so Lonely" -stoori morsiusparin ollessa portailla.
Siinä taas moni sydän syrjällään että voi jos tuo mussukka ois minun, haluan nähdä sen seuraavalla keikalla
Hyväksy sä se, että he ovat sulle täysin tuntemattomia ihmisiä ja valitsevat itse puolisonsa. Ei se mitään auta, että täällä pskakasassa riehut ja haukut muita.Jere ja Bojan kuuluvat yhteen, hyväksy se.
Ne on näitä parasosiaalisia faneja, jotka näin ajattelee.Ei kukaan muu kuin sinä ajattele noin. Vain vinksahtaneet kuvittelee, että julkkikset olisi tilivelvollisia yksityiselämästään faneille tai suurelle yleisölle.
Ei kukaan muu kuin sinä ajattele noin. Vain vinksahtaneet kuvittelee, että julkkikset olisi tilivelvollisia yksityiselämästään faneille tai suurelle yleisölle.
Ovat töissä, ei ole viitettä mistään kuvittelemastasi.No Boitsu ja D tuntuvat haluavan että heidät huomataan. Koko D:n suku influja niin ei kai ihme ja nyt samassa leffassa jne. Molemmat julkkiksia. Kun taas K:lla ei oo noin.
Mäkin oon, ihana et hänellä on yksityiselämässä kaikki hyvin.Mä oon iloinen K:n puolesta että asiat ei oo muuttuneet vaikka sitä aina niin täällä jotenkin toiveajatellaan.
Ne olis juhlat loppuneet siihen. Unimusiikkia.No oisko pitäny soittaa joku Novi Val
Dzeilaa seuraa igssa muutkin Jokerit. Seuraisko ne sitä, jos olis vaan joku Bojanin näyttelijäkollega?Ovat töissä, ei ole viitettä mistään kuvittelemastasi.
Ovat myös molemmat puhuneet julkisissa haastatteluissa toisistaan. Ne on molemmat julkkiksia ja tuoneet yhteyttään itse esiin.No Boitsu ja D tuntuvat haluavan että heidät huomataan. Koko D:n suku influja niin ei kai ihme ja nyt samassa leffassa jne. Molemmat julkkiksia. Kun taas K:lla ei oo noin.
Älä jeesustele.Bojanista ja Tsiilasta on kuvia LEHDEN ARTIKKELISSA, Kn kaverin häistä stalkatun yksityishenkilön instatilin tai niiden häiden ruotiminen täällä ei ole millään mittarilla sama asia