V
vierailija
Vieras
Kyllä, ja joutuu kuvatuksi.No tuossahan NM täysin normaalisti osallistuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä, ja joutuu kuvatuksi.No tuossahan NM täysin normaalisti osallistuu.
Ei sulla ole mitään asemaa arvostella sitä, miten yksityinen henkilö kuvaa juhlissa, joihin osallistuu, juhlaväkeä. Ehkä ton videon tarkoitus oli kuvata Jereä, hääparia kuvaavat videot jätti julkaisematta, koska he eivät ole julkkiksia.
Tein jo.Sinä olet toinen, joka voisi täyttää kriteerit, mutta ei diagnooseja voi netin kautta tehdä.
Kyllä, ja joutuu kuvatuksi.
Mikä toinen? Aika hyvin, että erotat sen, että kyseessä oli eri kommentoija?Sinä olet toinen, joka voisi täyttää kriteerit, mutta ei diagnooseja voi netin kautta tehdä.
Omatpa on häänsä. Mut CCC ja joo ... Hirvee krapula varmaan tällä hetkellä ainakin. Kiva eka päivä naimisissa.Hyvä vain, ettei kuvannut hääparia sen enempää nettiin, jotenkin nolon näköistä tollanen loppuillan känninen hääparin meno :/
Jännästi muuttunut käyttäytyminen. Alkuaikoina vilahteli ihan Jn omilla videoillakin ja keikisteli Seiskan toimittajille.
HEi, kyse oli yksityistilaisuudesta. Siellä otettu kuvia, videoita ei saa julkaista ilman henkilöiden lupaa. MIkäli kyseessä olisi julkinen paikka / tilaisuus, olisi asia aivan eri. Tökerö oli tyyppi,
Tai se kuvittelee että sillä on jotain vaikutusta bisneksiin. Kyllä mä voin ihan rauhassa fanittaa artistia, vaikka se parisuhteessa onkin. Ja varmasti suurin osa faneista on samaa mieltä.mutta mutta. Kuten Jerppa on itse todennut, tavoiteltavan esittäminen on osa bisnestä
"Esitteli innokkaasti puhelimensa taustakuvaa toimittajalle ja hymyili." Opiskelehan taustat. Saattanut tulla päämieheltä noottia, joten strategiaa muutettuEi tainnut keikistellä. Käyttäytyi ihan normaalisti, ja tuli kuvatuksi julkisella paikalla. Se on vähän eri asia kun jonkun yksityiset häät.
Mua surettaa kyllä toi NM. Eihän se voi elää yhtään normaalia elämää, juhlia ja pitää hauskaa. Eikä varmasti paljon arkisempiakaan asioita tehdä yhdessä puolisonsa kanssa. Ja tää kuvaajakaveri kyl mässäilee tällä kaveruudella ihan huoletta.
Kyllä. En usko, että Käärijän Kouvolatukka-faneja hukattuine sukupuolineen kiinnostaa Jeren parisuhdestatus.Tai se kuvittelee että sillä on jotain vaikutusta bisneksiin. Kyllä mä voin ihan rauhassa fanittaa artistia, vaikka se parisuhteessa onkin. Ja varmasti suurin osa faneista on samaa mieltä.
Juuri näin. Siksi pitää hieroa itseään CCC n alkutahdeissa ja esittää hottia ja heilutellq kieltä Eikä mitään tylsää ukkomiestä, hyvänen aikaEihän ne musataidot kannakaan, siksi hävisi Loreen myöskin. Pelleshowta liikaa.
Eihän tanssi keltamekkoinen missään kohtaa vieressä.Tanssii K:n vieressä.
Siis ketkä, avaatko tätä vähän?Luulen, että se on pysytellyt poissa julkisuudesta myös ihan omasta tahdostaan, ei vain Kärtsän "olen vapaa sinkkumies" -roolin takia. Ja juuri siksi, että pystyisi elämään normaalia elämää, käymään kaupassa ja liikkumaan kavereiden kanssa. Hän ei ole julkisuuden henkilö. Ihan kohtalaisen hyvin on onnistunutkin, vaikka kaiken maailman stalkkerit kyylää koko ajan.
"Esitteli innokkaasti puhelimensa taustakuvaa toimittajalle ja hymyili." Opiskelehan taustat. Saattanut tulla päämieheltä noottia, joten strategiaa muutettu
Ei ole hiusten, eikä mekon värin perusteella kyseinen ihminen. Tollahan on kiharat.Näkyypäs tanssilattialla
Mistä sä tiedät, ettei oo lupaa julkaista??
Aika olennainen kysymys, joka on sivuutettu täysin, kaiken tunteensiirron keskellä
Tämähän se olisi.Sä vaikutat idiootilta. Sen diagnoosin voi tehdä ihan näiden viestien perusteella.
Loppuilta, lähteneet jo meneen.Aika vähän häävieraita noissa kemuissa.
IhanaaNM sai morsiuskimpun! Häät tulossa, häät tulossa...