K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, ketä täällä nykyisin pyörii ja kommentoi, mutta meno on aivan omituista.

Shippiin pettyneille tarkoitettu palsta, mutta tarkoittaako se sitä, että hyökätään yksityisten henkilöiden kimppuun ja setvitään heidän taustojaan? Levitellään selviä juoruja, joissa tuskin on mitään perää.

Seurailen satunnaisesti keskustelua, ja välillä on kyllä sellaista tekstiä, että saattaisi kunnianloukkauksen rajat ylittyä, jos asianosainen lähtisi viemään asiaa eteenpäin. Ja tämä koskee niin Jereä, Bojania kuin yksittäisiä kirjoittajiakin.

aivan, olette kaikki ficcikirjoittajan luomia hahmoja, vihdoin paljastuu totuus
No eihän olla, oot ihan kahjo, ois kyllä kiva osata kirjoittaa yhtä hyvin kuin hän, vaikka äikkä aina kiitettävä olikin, hän kirjoittaa niin perusteellisen tieteellisesti monesti, vaikuttaa aika pedantilta persoonalta myöskin, itse olen koittanut päästä siitä ominaisuudesta hiukan eroon.

ne yksityishenkilöiden (JM ja S erityisesti) haukkumiset menee aina rajan yli, en ymmärrä miksi kukaan sellaista kirjoittaa. Olen itse tehnyt niistä aina ilmiannot mutta monesti eivät edes poista niitä viestejä saati tätä koko ketjua

Tätä ketjua on ilmiannettu todennäköisesti ainakin sata kertaa. Vähän kummaa ettei se saa herätyskelloja soimaan toimituksen puolella.

Joskus tekisi mieli vinkata näitä juttuja Jerelle, mutta ehkä parempi ettei hän törmää tähän peeläjään. Se JM:n nimestä puhuminen meni myös yli. Ei ketju poistu, joten toimitus kai hiljaa hyväksyy tällaiset kirjoitukset.
Itseasiassa ei kyllä mennyt, koska on julkinen tieto, löytyy suomalaisten kirjailijoiden listalta, kun ne tuntemattomien nimet käy läpi, ihan sen perusteella mitä on itse kertonut. Kuvansa laittoi peitettynä kans julkiselle palstalla. Jos ei niin laajasti olisi entisistä asuinpaikoista kertonut, olis auttanut jonkin verran.

ne yksityishenkilöiden (JM ja S erityisesti) haukkumiset menee aina rajan yli, en ymmärrä miksi kukaan sellaista kirjoittaa. Olen itse tehnyt niistä aina ilmiannot mutta monesti eivät edes poista niitä viestejä saati tätä koko ketjua
Ne on nimimerkkejä, joten eivät tee mitään sellaisen suhteen, kysytty on. Niiden perusteella ei voi tunnistaa ketään asiasta tietämätön siis.

Jeren ns. lähipiiri ei kiinnosta kuin jotain epätoivoisia pelkän K faneja, kuolaavat ja kuvittelevat J:tä itselleen. H haukkujat näitä samoja myöskin, vie katsokaas tilaa siltä niiden ihku Jereltä.

Yhteistyössä