V
vierailija
Vieras
Ei niin, eikä sitä ees kiinnosta K tai joksut.No ei todellakaan ole edes shippaaja, jos nyt puhutaan samasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei niin, eikä sitä ees kiinnosta K tai joksut.No ei todellakaan ole edes shippaaja, jos nyt puhutaan samasta.
Eri kirjoitus tyyli pöhelö, ja A ei ole ärsyttävä millään tapaa vs. toi tyyppi.
Eilen tänne kirjoittanut mies shippasi myös Jereä ja Bojania tietenkin, harmitteli, kun shippi ei etene.
Osaan kyllä ja siinä kirjoitettiin myös shipistä niin että.
No ei se kyllä mennyt ihan niin pölhö, viestejä oli useampi.niin siitä hänen omasta shipistään sille iso k yrpäiselle p ornotähdelle. Tämä palsta on tarkoitettu shippiin pettyneille, hän oli pettynyt tähän shippiin kun se ei etene
Ei niin, eikä sitä ees kiinnosta K tai joksut.
Selvä trolli oli ja sukupuolestakaan et voi tietää.
Sivupersoonat yleensä puhuu ja kirjoittaa eri tavalla jokainen. Siksi ne on sivupersoonia.Eri kirjoitus tyyli pöhelö, ja A ei ole ärsyttävä millään tapaa vs. toi tyyppi.
Kenen jäätävästi k ullista hän puhui? Alkoi muistaakseni S kirjaimella?
Höpö höpö, ei edes ehtisi tolleen nonstop kirjoitella muiden velvotteiden takia, nyt ei mene läpi kyllä.Aito osaa kirjoittaa monella tyylillä, helposti on voinut luoda tämän toisen hahmon
Sivupersoonat yleensä puhuu ja kirjoittaa eri tavalla jokainen. Siksi ne on sivupersoonia.
Eihän koira edes kirjoittele non stop vaan hyvin harvakseltaan.Höpö höpö, ei edes ehtisi tolleen nonstop kirjoitella muiden velvotteiden takia, nyt ei mene läpi kyllä.
Onhan osa-aikaistyön kanssa hyvin aikaa.Höpö höpö, ei edes ehtisi tolleen nonstop kirjoitella muiden velvotteiden takia, nyt ei mene läpi kyllä.
Pyh, tää tyyppi ei käy ees keikoilla, roikkuu vain muuten.niin Aitoa ei kiinnosta koska sitä kiinnostaa vaan Bojan, meni ihan lentokentällekin vastaan
Eikä ole, kertonut tekevänsä enemmän tunteja kuin vaikka minä. Ja muut asiat mitä kertonut itsestään ei puolla.Onhan osa-aikaistyön kanssa hyvin aikaa.
niin siitä hänen omasta shipistään sille iso k yrpäiselle p ornotähdelle. Tämä palsta on tarkoitettu shippiin pettyneille, hän oli pettynyt tähän shippiin kun se ei etene
Pyh, tää tyyppi ei käy ees keikoilla, roikkuu vain muuten.
Höpö höpö, et sinä häntä tunne tai tiedä oikeita tekemisiään.Eikä ole, kertonut tekevänsä enemmän tunteja kuin vaikka minä. Ja muut asiat mitä kertonut itsestään ei puolla.
Eikä ole, kertonut tekevänsä enemmän tunteja kuin vaikka minä. Ja muut asiat mitä kertonut itsestään ei puolla.
Harhaista menoa, linkkaapa niitä kommentteja.Höpö höpö, hän oli KB shippari ja pettynyt kun se ei etene. Näin itse kommentit.
sancho tai joku, eikö ollutkin? Harmi kun ei se shippi ole edennyt mutta onneksi on tämä paikka johon voi tulla pettymystä purkamaan
No mutta ei tällä nimimerkillä ole, yksi harvoista ihmisistä joihin voi edes jollain tapaa luottaa, peepäiksihän moni ton discordin kautta on paljastunut eri tavalla kuin vielä vauva.Sivupersoonat yleensä puhuu ja kirjoittaa eri tavalla jokainen. Siksi ne on sivupersoonia.
Harhaista menoa, linkkaapa niitä kommentteja.
Niin olikin, nämä yrittää vedättää nytten.Höpö höpö, hän oli KB shippari ja pettynyt kun se ei etene. Näin itse kommentit.
Öö luotat johonkin anonyymipalstan vihanhallintaongelmaiseen mt-tapaukseen?No mutta ei tällä nimimerkillä ole, yksi harvoista ihmisistä joihin voi edes jollain tapaa luottaa, peepäiksihän moni ton discordin kautta on paljastunut eri tavalla kuin vielä vauva.