V
vierailija
Vieras
No valtaosa ei kyllä taida haluta ottaa kantaa koko riitaan, että näin.
Niiden mielipidettä ei kysytä jotka ei sinne mitään kirjoita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No valtaosa ei kyllä taida haluta ottaa kantaa koko riitaan, että näin.
Luulen, että moni ei välitä tosta hysterisoinnista yhtään pätkää, eivät vain halua puuttua asiaan suuntaan tai toiseen.No eipä siellä kukaan ole hyväksynyt hänen käytöstään. Jokaisella on mahdollisuus siellä sanoa oma mielipiteensä. Ja kyse ei ole puolesta loukkaantumisesta vaan keskustelukulttuurista. Se ei ole mikään komposti, missä voi haukkua minkä lystää. Tämä on johtanut täälläkin siihen, ettei kunnon keskustelua ole vaan pelkkää väittelyä ja tappelua. Hänelle on sanottu tästä aiemminkin ja ei silti osaa ottaa muita edelleenkään huomioon.
Suurimman osan? No ei niitä suuttuneita nyt niin iso osa ole vs. ketjussa olevien määrä kaikkinensa. Suuttumista mielipiteistä en ymmärräkään (se on enemmän jotain puolesta loukkaantumista J:lle, joka ei edes ole paikalla lukemassa)
Luulen, että moni ei välitä tosta hysterisoinnista yhtään pätkää, eivät vain halua puuttua asiaan suuntaan tai toiseen.
Ei mene, koska se ei ole ihan noinkaan, olen aika lailla eri mieltä koko hommasta. Mutta tämä riitti nyt varmasti minun osalta tästä aiheesta.Älä viitsi. Jos siellä tosissaan joku niin kovasti olisi tämän yhden kiusantekijän puolella, eiköhän siellä olisi myös niitä puolustajia äänessä, mutta kun ei ole. On itsestään selvää, että normaaleja hyviä käytöstapoja tarvitaan, jotta tuollainen foorumi säilyy kivana ympäristönä kaikille. Eikö nyt mene perille että kyse on siitä että tämä henkilö ilmeisesti ihan tarkoituksella tulee pilaamaan muiden tunnelmat ja fiilistelyt ja innostuneisuuden jostain uudesta jutusta. Kyse ei ole mistään puolestaloukkaantumisesta.
Toisekseen suurin osa serverin porukasta taitaa käväistä siellä vain sillon tällöin. Itse asiassa keskustelu ylipäänsä väheni tosi paljon edellisen vastaavan tapauksen jälkeen. Monet osallistuivat näihin leivonnaisen aloittamiin riitoihin komppaamalla viestejä peukuilla tai muilla emojeilla,. Paljon näihin keskusteluihin on osallistunut niitäkin, jotka eivät muutoin kommentoi mihinkään.
Ei mene, koska se ei ole ihan noinkaan, olen aika lailla eri mieltä koko hommasta. Mutta tämä riitti nyt varmasti minun osalta tästä aiheesta.
Hyvä juttuEi mene, koska se ei ole ihan noinkaan, olen aika lailla eri mieltä koko hommasta. Mutta tämä riitti nyt varmasti minun osalta tästä aiheesta.
Sanonpahan vain, että veikkaan, jos samantapainen juttu koskisi Bojania, veikkaanpa ettei reagoitaisi ollenkaan samaan tapaan no niin nyt minä vaikenen.
Tietoa kellän, että jos katsoo omaa InstaReelsiään monta kertaa, lasketaanko se katselukerroiksi. Vai pitääkö katselut tulla eri tileiltä
Mikään sairaus tms ei oikeuta käyttäytymään huonosti ja ylimielisesti muita kohtaan. Ei se tee sitä käytöstä yhtään vähemmän huonoksi. Varsinkin, kun hänellä ei ole tapana ikinä pahoitella aiheuttamaansa pahaa mieltä ja tunnelman droppaamista. Ei myöskään ole kovin aikuismaista ja hyvätapaista aina karata paikalta, kun kysytään perusteluita tai muuta.
Kyllä hänelle alkuun annettiin vähän turhankin paljon anteeksi noita sivalluksia, mutta mitta tulee kelle tahansa täyteen, kun sama toistuu kymmeniä kertoja.
Just näin. Mun mielestä oli modelta rohkea ja perusteltu veto pistää jäähylle. Mielenkiintosta nähdä mitä jäähyn jälkeen tapahtuu. Valitettavasti veikkaan ko. henkilön uhriutuvan ja alkavan akeuttaa vielä enemmän.
Sinnehän mentiin pakoon palstan ankeutusta joten on täysin ymmärrettävää että siellä ei jatkuvia valitusviestejä haluta lukea. Nettiyhteisön säännöt päättää sen keskustelijat ja paikkoja on monia muita joissa voi kirjoitella ”kritiikkejään”.On sitten heikot keskustelunaiheet KB discordissa, jos yksi henkilö voi noin vaan "drppata" tunnelman. Droppautus sitten muutoinkin, jos noin heikosti kantaa
On sitten heikot keskustelunaiheet KB discordissa, jos yksi henkilö voi noin vaan "drppata" tunnelman. Droppautus sitten muutoinkin, jos noin heikosti kantaa
Täällä pyörii nähtävästi samat aiheet kuin ennenkin; nimimerkilliset sitä ja tätä, mikä shippipari on suosituin, Bojania on loukattua. Urpot, pölkyt ja höpö höpöt lentelee joka toisessa kommentissa. Koko ketjun voisi jo poistaa.
Olen mato, minulla on viisi sydäntäMitä suotta. Ainoastaan kaltaisesi voisivat hankkia selkärangan ja opetella tekemään jotain muuta, kuin lukemaan tätä ketjua, jos se kerran noin ahdistaa. Näitä ei ole pakko käydä lukemassa.
No on ne aikuiset ihmiset aika lumihiutaleita kun tällasestakin saa ongelman kehitettyä.Sinnehän mentiin pakoon palstan ankeutusta joten on täysin ymmärrettävää että siellä ei jatkuvia valitusviestejä haluta lukea. Nettiyhteisön säännöt päättää sen keskustelijat ja paikkoja on monia muita joissa voi kirjoitella ”kritiikkejään”.
Mikä tässä on ongelma? Osa ei jaksanut sitä ankeutusta palstalla niin siirtyivät discordiin. Ei siellä ole pakko olla jos se ei tunnu omalta paikalta.No on ne aikuiset ihmiset aika lumihiutaleita kun tällasestakin saa ongelman kehitettyä.
Mitä suotta. Ainoastaan kaltaisesi voisivat hankkia selkärangan ja opetella tekemään jotain muuta, kuin lukemaan tätä ketjua, jos se kerran noin ahdistaa. Näitä ei ole pakko käydä lukemassa.
Ääh, ei ole mitenkään rohkeaa, vallankäyttöähän toi on ja asia on aika pieni.Just näin. Mun mielestä oli modelta rohkea ja perusteltu veto pistää jäähylle. Mielenkiintosta nähdä mitä jäähyn jälkeen tapahtuu. Valitettavasti veikkaan ko. henkilön uhriutuvan ja alkavan akeuttaa vielä enemmän.
Olen mato, minulla on viisi sydäntä