K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua ei ole häirinnyt ikinä mikään sanomisistaan, aika kummallista, miksi ne pitää ottaa loukkauksena itseään kohtaan, tosin olen alkanut epäillä josko kuuluu tosipohjan shippaajiin niin ymmärrän paremmin siksi. Ja kyllä minä annan pikkuisen enemmän anteeksi myös ton fyysisen sairauden perusteella, tosin mistään en tässä kohtaa ole edes loukkaantunut.
Yhden ihmisen mielipide versus kaikki muut. Ja et taida edes keskustella siellä? Siellä ei tarvitse jatkuvaa törkeää käytöstä suvaita ja siihen onneksi pystyy puuttumaan toisin kuin täällä. Siellä halutaan keskustella hyvässä hengessä ja jos ei siihen kykene, eikä edes perustelemaan puheitaan, on hyvä, että voidaan laittaa jäähylle.

vierailija
Minä minä minä minä.
Et pysty asettumaan niiden toisten asemaan ja ymmärtämään miksi se käytös on suurimman osan mielestä ollut häiritsevää.
Minä minä minä minä.
Et pysty asettumaan niiden toisten asemaan ja ymmärtämään miksi se käytös on suurimman osan mielestä ollut häiritsevää.
Suurimman osan? No ei niitä suuttuneita nyt niin iso osa ole vs. ketjussa olevien määrä kaikkinensa. Suuttumista mielipiteistä en ymmärräkään (se on enemmän jotain puolesta loukkaantumista J:lle, joka ei edes ole paikalla lukemassa)

vierailija
Yhden ihmisen mielipide versus kaikki muut. Ja et taida edes keskustella siellä? Siellä ei tarvitse jatkuvaa törkeää käytöstä suvaita ja siihen onneksi pystyy puuttumaan toisin kuin täällä. Siellä halutaan keskustella hyvässä hengessä ja jos ei siihen kykene, eikä edes perustelemaan puheitaan, on hyvä, että voidaan laittaa jäähylle.
No valtaosa ei kyllä taida haluta ottaa kantaa koko riitaan, että näin.

vierailija
Suurimman osan? No ei niitä suuttuneita nyt niin iso osa ole vs. ketjussa olevien määrä kaikkinensa. Suuttumista mielipiteistä en ymmärräkään (se on enemmän jotain puolesta loukkaantumista J:lle, joka ei edes ole paikalla lukemassa)
No eipä siellä kukaan ole hyväksynyt hänen käytöstään. Jokaisella on mahdollisuus siellä sanoa oma mielipiteensä. Ja kyse ei ole puolesta loukkaantumisesta vaan keskustelukulttuurista. Se ei ole mikään komposti, missä voi haukkua minkä lystää. Tämä on johtanut täälläkin siihen, ettei kunnon keskustelua ole vaan pelkkää väittelyä ja tappelua. Hänelle on sanottu tästä aiemminkin ja ei silti osaa ottaa muita edelleenkään huomioon.

vierailija
No eipä siellä kukaan ole hyväksynyt hänen käytöstään. Jokaisella on mahdollisuus siellä sanoa oma mielipiteensä. Ja kyse ei ole puolesta loukkaantumisesta vaan keskustelukulttuurista. Se ei ole mikään komposti, missä voi haukkua minkä lystää. Tämä on johtanut täälläkin siihen, ettei kunnon keskustelua ole vaan pelkkää väittelyä ja tappelua. Hänelle on sanottu tästä aiemminkin ja ei silti osaa ottaa muita edelleenkään huomioon.
Luulen, että moni ei välitä tosta hysterisoinnista yhtään pätkää, eivät vain halua puuttua asiaan suuntaan tai toiseen.

vierailija
Älä viitsi. Jos siellä tosissaan joku niin kovasti olisi tämän yhden kiusantekijän puolella, eiköhän siellä olisi myös niitä puolustajia äänessä, mutta kun ei ole. On itsestään selvää, että normaaleja hyviä käytöstapoja tarvitaan, jotta tuollainen foorumi säilyy kivana ympäristönä kaikille. Eikö nyt mene perille että kyse on siitä että tämä henkilö ilmeisesti ihan tarkoituksella tulee pilaamaan muiden tunnelmat ja fiilistelyt ja innostuneisuuden jostain uudesta jutusta. Kyse ei ole mistään puolestaloukkaantumisesta.

Toisekseen suurin osa serverin porukasta taitaa käväistä siellä vain sillon tällöin. Itse asiassa keskustelu ylipäänsä väheni tosi paljon edellisen vastaavan tapauksen jälkeen. Monet osallistuivat näihin leivonnaisen aloittamiin riitoihin komppaamalla viestejä peukuilla tai muilla emojeilla,. Paljon näihin keskusteluihin on osallistunut niitäkin, jotka eivät muutoin kommentoi mihinkään.

vierailija
Luulen, että moni ei välitä tosta hysterisoinnista yhtään pätkää, eivät vain halua puuttua asiaan suuntaan tai toiseen.
Ai hysterisoinnista ihan? Sinun mielestäsi siis täytyisi vain kiltisti katsella vierestä, kun yksi tyyppi pilaa toisten kivat keskustelut. Joku ei varmaan halua puuttua enää asiaan, jos moni on jo kirjoittanut sellaiset viestit, jotka itsekin kirjoittaisi. Silloin riittää peukku tms. Toisinaan vaan saatta kyllästyttää niin paljon, että vain lähtee pois, vaikka on samaa mieltä kuin ne, joiden mielestä tämän yhden käytös ei ole hyväksyttävää.

vierailija
Älä viitsi. Jos siellä tosissaan joku niin kovasti olisi tämän yhden kiusantekijän puolella, eiköhän siellä olisi myös niitä puolustajia äänessä, mutta kun ei ole. On itsestään selvää, että normaaleja hyviä käytöstapoja tarvitaan, jotta tuollainen foorumi säilyy kivana ympäristönä kaikille. Eikö nyt mene perille että kyse on siitä että tämä henkilö ilmeisesti ihan tarkoituksella tulee pilaamaan muiden tunnelmat ja fiilistelyt ja innostuneisuuden jostain uudesta jutusta. Kyse ei ole mistään puolestaloukkaantumisesta.

Toisekseen suurin osa serverin porukasta taitaa käväistä siellä vain sillon tällöin. Itse asiassa keskustelu ylipäänsä väheni tosi paljon edellisen vastaavan tapauksen jälkeen. Monet osallistuivat näihin leivonnaisen aloittamiin riitoihin komppaamalla viestejä peukuilla tai muilla emojeilla,. Paljon näihin keskusteluihin on osallistunut niitäkin, jotka eivät muutoin kommentoi mihinkään.
Ei mene, koska se ei ole ihan noinkaan, olen aika lailla eri mieltä koko hommasta. Mutta tämä riitti nyt varmasti minun osalta tästä aiheesta.

vierailija
Sanonpahan vain, että veikkaan, jos samantapainen juttu koskisi Bojania, veikkaanpa ettei reagoitaisi ollenkaan samaan tapaan no niin nyt minä vaikenen.
Mitä oikein höpiset. Tämä leivoshan on monesti haukkunut myös Bojanin ja Joksut ja ihan samalla lailla on siitä suututtu. Ihan samanlaisesta tunnelman droppaamista oli silloinkin kyse, kun toiset intoilee musavideota tai uutta biisiä tai mitä vain.

vierailija
Mikään sairaus tms ei oikeuta käyttäytymään huonosti ja ylimielisesti muita kohtaan. Ei se tee sitä käytöstä yhtään vähemmän huonoksi. Varsinkin, kun hänellä ei ole tapana ikinä pahoitella aiheuttamaansa pahaa mieltä ja tunnelman droppaamista. Ei myöskään ole kovin aikuismaista ja hyvätapaista aina karata paikalta, kun kysytään perusteluita tai muuta.
Kyllä hänelle alkuun annettiin vähän turhankin paljon anteeksi noita sivalluksia, mutta mitta tulee kelle tahansa täyteen, kun sama toistuu kymmeniä kertoja.
Just näin. Mun mielestä oli modelta rohkea ja perusteltu veto pistää jäähylle. Mielenkiintosta nähdä mitä jäähyn jälkeen tapahtuu. Valitettavasti veikkaan ko. henkilön uhriutuvan ja alkavan akeuttaa vielä enemmän.

vierailija
On sitten heikot keskustelunaiheet KB discordissa, jos yksi henkilö voi noin vaan "drppata" tunnelman. Droppautus sitten muutoinkin, jos noin heikosti kantaa
Sinnehän mentiin pakoon palstan ankeutusta joten on täysin ymmärrettävää että siellä ei jatkuvia valitusviestejä haluta lukea. Nettiyhteisön säännöt päättää sen keskustelijat ja paikkoja on monia muita joissa voi kirjoitella ”kritiikkejään”.

vierailija
On sitten heikot keskustelunaiheet KB discordissa, jos yksi henkilö voi noin vaan "drppata" tunnelman. Droppautus sitten muutoinkin, jos noin heikosti kantaa
Täällä pyörii nähtävästi samat aiheet kuin ennenkin; nimimerkilliset sitä ja tätä, mikä shippipari on suosituin, Bojania on loukattua. Urpot, pölkyt ja höpö höpöt lentelee joka toisessa kommentissa. Koko ketjun voisi jo poistaa.

vierailija
Täällä pyörii nähtävästi samat aiheet kuin ennenkin; nimimerkilliset sitä ja tätä, mikä shippipari on suosituin, Bojania on loukattua. Urpot, pölkyt ja höpö höpöt lentelee joka toisessa kommentissa. Koko ketjun voisi jo poistaa.
Mitä suotta. Ainoastaan kaltaisesi voisivat hankkia selkärangan ja opetella tekemään jotain muuta, kuin lukemaan tätä ketjua, jos se kerran noin ahdistaa. Näitä ei ole pakko käydä lukemassa.

vierailija
Laittakaa nyt tännekin jokunen sivallus/ankeutus jolla kyseinen nimimerki on dropannut tunnelmaa discordissa?

Tätä samaa vääntöä oli jo vauvalla. Silloinkin alkoi se valitus jostain yhdestä tai muutamasta kommentista miten ne nyt droppaa tunnelman täysin ja miksi aina pitää tulla ankeuttamaan ja koko palsta tuntui täyttyvän siitä valituksesta. Jos joku ankeutti niin ne valitukset vaikken koko sanaa haluaisi käyttää.

vierailija
Sinnehän mentiin pakoon palstan ankeutusta joten on täysin ymmärrettävää että siellä ei jatkuvia valitusviestejä haluta lukea. Nettiyhteisön säännöt päättää sen keskustelijat ja paikkoja on monia muita joissa voi kirjoitella ”kritiikkejään”.
No on ne aikuiset ihmiset aika lumihiutaleita kun tällasestakin saa ongelman kehitettyä.

Yhteistyössä